Hodnocení Madagaskar 3 (DVD)

Celkem hodnocení: 2 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:20.12.2012
Uživatel z e-shopu vidner | 20.12.2012 15:27

super

Logan | 7.11.2012 15:43

Hrošice Glorie, lev Alex, zebra Marty a žirafa Melman jsou v Africe. Přesně tam, kde skončil předchozí díl. Jsou tam s nimi pochopitelně i přidané hodnoty, tedy partička tučňáků a kmen šimpanzů a lemurů. A pravě odtud se začíná rozvíjet nový příběh napříč několika kontinenty. Podnikaví a velmi oblíbení tučňáci společně se šimpanzy pojmou úmysl zahrát si trochu rulety a pokeru a vyrazí do Mekky evropského hazardu, do Monte Carla. Když to zjistí Alex, seskupí své věrné a zavelí do akce. Vydají se v tučňáččích stopách. Drsňáci ve fracích se samozřejmě dostanou do potíží. Jen taktak se Alexově skupině podaří nebožáky zachránit. Ale v Evropě exotická zvířata nesplynou tak snadno, jako v Africe. Kamarádi se ocitají na útěku před bezskrupulózní, terminátoroidní lovkyní zvířat Chantel DuBois. Když už kamarádi neví kudy kam, přidají se k cirkusu, kde potkají nové přátele a vzhledem k tomu, že je cirkus na turné, mají navíc možnost, že se dostanou na začátek své cesty, tedy do ZOO v New Yorku.

Třetí díl oblíbeného animáku opět pochází z dílny společnosti DreamWorks. Setkáváme se znovu se všemi známými a oblíbenými postavami z minulých dílů. Všichni mají ve filmu zhruba stejný prostor. Kladem tedy je, že tvůrci nepodlehli častému jevu třetích pokračování a ve filmu neprovedli žádné zásadní změny v obsazení. Z rozvrstvení, zaměření na žánr roadmovie a z výše nastíněného děje, spolu s cca. 90ti minutovou stopáží, je jasné, že snímek získal na zběsilosti. Scéna střídá scénu, lokace lokaci, akce akci a to v tempu rychlejším, než kdy jela klapačka Eddieho Murphyho. Toto platí hlavně o první půlce. Postav se postupně na sérii nabalilo dost a zamrzí proto, že např. více prostoru nedostali Lemuři nebo showmani tučňáci na úkor jiných. Divák si skoro ani nestačí vydechnout, užít si tu kterou scénu a film jím už smýká na další gag.

Madagaskar 3 v České republice distribuuje společnost Magic Box, a.s. Disk obsahuje kvalitní anglický, český, slovenský a polský zvuk Dolby Digital 5.1. Film je podpořen titulky v češtině, slovenštině, angličtině a polštině. Obraz je ostrý se sytými barvami a je ve formátu 16:9 (1.78:1).

Na českém dabingu se podíleli: Filip Blažek, Miroslava Pleštilová, Filip Švarc, Václav Vydra, Zbyšek Pantůček a další.

- Film o filmu – Velevážené herectvo
- Komentář režisérů – s českými, anglicky a polskými titulky