Hodnocení Rango (Akce MULTIBUY) (Blu-ray)

Celkem hodnocení: 4 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:21.5.2013
EifelCZ | 21.5.2013 11:31

Už dlouho jsem se tak nezasmál u takový střeštěný animovaný komedie, jako je Rango. Kombinace westernu s nejrůznějšími odkazy světoznámými filmy z divokýho západu je trefou do černýho. Navíc ještě, když v celým filmu vystupují jako pistolníci nejrůznější pouštní zvířata s tvářema tak legračníma, detailama oplývajícíma a navíc velice dobře nadabovanýma do češtiny, že to nemělo chybu. nejvíc mě asi překvapil. Ondra Brzobohatý, v jeho podání je rango frajer s velkým F kdybych si na konci filmu nepřečetl, že ho dabuje on, asi bych to vůbec nepoznal. Obraz filmu je naprsto nádherný a ostrý a na jednotlivých zvířátkách najdete každý vous, každý záhyb, každý vlas a každou šupinu...pokud ji teda někdo má. :-) Obrazu opravdu není co vytknout. Když se filmy převážně odehrává za sluncem rozplálenýho dne, tak ono se toho moc kritizovat nedá, jak je to čistý. Hudba je parádní a vtipná a líbí se mi jak Hans Zimmer zakomponoval do filmu i motivy ze slavných westernovek. Nebo taková čtveřice mexických opeřenců, který zpívají doplňující info o dobrodružství, který Ranga čeká a přitom brnkají na kytáru, tahají za harmoniku nebo foukají do trumpety. Jsou prostě stylový. Menu disku je tvořeno mexickým motivem z filmu a na pozadí je kresbou tvořená smyčka. je to úderný a hezký. Bonusů je taky na animák dost a je to jen a jen dobře. Bohužel komentář opět neobsahuje cz podporu, ale to už jsme si zvykly. je tam docela dost dlouhý dokument o výrobě filmu a je i docela úsměvný. ystřižený scény taky docela pobaví a stojí za to, stejně tak virtuální prohlídka městem Prach, která se mi moc líbila a vypadá trošku jako nějaká videohra. Storyboardy během sledování filmu jsou taky pěkný a já sem si to dokukal s nima až do konce. :-) nelitoval jsem. Jako třešnička na dortu je tam asi 5 min. scéna, kterou si můžete pustit i v normálním filmu, takže se filmu o pět minut prodlouží a je z toho jak píšou nesestříhaná verze. :-) Ten konec je fakt povedený a legrační. Blučko se fakt povedlo a já nemám co bych vytkl, snad jen, že u nás nevšel ve steelbooku. :-) jděte do něj.

Uživatel z e-shopu pan t | 4.5.2013 11:23