Bonusov táto edícia obsahuje Tony. Hodiny a hodiny, ja som ešte všetky nevidel, lebo to nieje možné, som len človek.

Doporučujem sa pomodliť deň vopred keď Vám budú posielať túto edíciu aby si s ňou nepohadzovali aby prišla v poriadku.

Black | 7.12.2013 02:49 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

Beastmaster4 | 23.11.2013 12:44 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

Dezz66 | 8.11.2013 10:43 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

Jajabar | 16.10.2013 16:53 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

Balení Titanicu je velice luxusní, protože se jedná o limitovanou sběratelskou edici, kromě které se na náš trh dostává ještě samostatné balení o 4 bluray discích. Naše popisovaná sběratelská edice se nachází v papírovém boxu, který připomíná trup lodi se zlatým nápisem Titanic Liverpool. Kromě samotného filmu zde ještě najdeme mnoho zajímavých doprovodných materiálů jako třeba knížku s fotografiemi z filmu. Mezi neméně zajímavé rozhodně patří dobově vypadající kopie skutečných dokumentů oné události. Je zde rozkládací booklet s podélným průřezem lodi a fotografiemi. Dále kopie jídelního lístku druhé třídy z večera 14.4.1912, seznam pasažérů první třídy a lodní posádky, telegrafické SOS hlášení o pozici nárazu Titanicu s ledovcem vyslané v noci 1912, skutečné noviny plné pravých článků, které se v roce 1912 vázaly k potopení Titanicu i vyšetřování oné tragické události. Poslední součástí balení je šestice pohlednic s návrhy kostýmů hlavních protagonistů. Prostě samé zajímavé věci, které já jakožto člověk, který nastudoval katastrofu Titanicu z různých dostupných knih a dokumentů, oceňuji.

Titanic, přestože byl natočený již před 15 lety, prošel obřím remasterem obrazu a obraz je dokonalý. Barvy, stíny, drobnokresba i ostrost obrazu dopadá na jedničku a navíc nikdo nemá šanci poznat, že jde o starší titul. V celém snímku nenajdete jedinou vadu na kráse. Navíc samotné 3D je excelentním zážitkem, kde již v kině jsem měl pocit, jako bych byl na kolotoči a celé to máchání, cahtání ve vodě, samotnou skázu Titaniku i její monumentální plavbu bych prožil.

Musím uznat, že po zvukové stránce Titanic ve 2D zní mistrovsky hlavně v původním znění. Anglickou stopu je tvoří DTS HD Master Audio 5.1 o velice slušném a výkonném datovém toku. Na první poslech je znát rozdíl mezi anglickou stopou a třeba českým dabingem, který zůstal převzat z DVD o pouhém Dolby Digital 5.1. Ale zpátky k anglické DTS HD Master stopě, kde absolutně nejvíce vyniká hudba Jamese Hornera a pak samozřejmě všechny ty dunivé, praskavé, bortící se a tříštící se efekty ze kterých jde mráz po zádech a člověk si připadá, že mu snad strop padá na hlavu. Opravdu jedinečný a řekl bych jeden z nejlepších poslechů na bluray.

Na disku číslo jedna a dvě se nenachází žádné bonusy a to z jednoho prostého důvodu. Film zde byl uložen z důvodu maximální možné kvality bez komprese, a tedy se rozkládá na dvou discích. Pro bonusovou výbavu by zde již nebylo místo a tak se nachází jen pár bonusů na disku třetím, kde je film ve 2D formátu a hlavně se v balení vyskytuje samostatný bluray bonusový disk číslo 4.

Disk třetí se samotným filmem ve formátu 2D mnoho bonusů neobsahuje. Vlastně se zde dají spustit jen tři audiokomentáře, které bohužel nemají české titulky. Pokud někdo dobře rozumí anglicky, může se ledasčemu přiučit, pokud si pustí třeba komentář samotného Jamese Camerona nebo herců Leonarda DiCapria a Kate Winslet.

Čtvrtý disk je až po okraj nadupaný a nacpaný bonusy v různé kvalitě. Celkem přes 6 hodin materiálů. V HD si můžeme pustit třeba 29 vynechaných a prodloužených scén nebo alternativní konec. Klip Celine Dion, trailery a televizní spoty mají rozlišení SD. Za určitě nejzajímavější hned po vynechaných scénách, považuji dokument Poslední slovo Jamese Camerona (HD), kde se špičkoví odborníci snaží nalézt odpovědi na to, proč se nepotopitelná loď vlastně potopila. Dále je k dispozici hromada filmů o filmu, které nastíní, jak se natáčely jednotlivé scény a záběry. Celkem přes 1000 fotografií a tuny a tuny materiálů navíc.

Titanic patří k nejúspěšnějším filmům všech dob a je tu konečně ve 3D a zároveň HD podobě. Tento film nelze nedoporučit. Navíc v porovnání s DVD jde o 100% nárůst v kvalitě jak zvuku tak hlavně obrazu. 3D konverze vypadá excelentně a je důkazem, že i starší film lze převést do 3D podoby na nejvyšší úrovni. Bonusová mega nálož a exkluzivní balení sice budou součástí asi jen limitované edice, ale pro ty šťastné, kteří si ji pořídili, se stanou pokladem už navěky.

EifelCZ | 15.10.2013 19:51 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

Tak na první pohled je krabice docela pevná a je z tvrdšího kartonu, což určitě vypadá léep, než něco co se dá lehce ohnout a máte fakt pocit, že to není jen odfláklá edice. Po sundání vrchního víka na mě vykoukne bluray edice s pěkným třpytivým rukávem, krásnou vázanou knihou s obrázky a artworky. osobně doporučuji, všechny materiály v podobě palkátku a novin otevřít způsobem, že kancelářskou sponku odendáte nožíkem. Tím si pěkně sundáte vrchní dílek s nápisem Titanic a předejdete poškození. :-) Uvnitř jsem měl natržený z každé strany nosník na knihu, ale není to nic extra vážného a člověk to zase tolik nevidí. Rukávek na plastové krabičce filmu je potištěný v angličtině, Po vysunutí pak je obal plně v cz. Vnitřek je bez artworku bohužel. Takže za tuhle dici obrovský palec nahoru. vše se povedlo, jen asi nebyla věnovaná tolik péče při kompletování. Dost jich bylo poškozených. P.S. menu film je úžasně dobově zpracované a dýchne na vás ta prvaá atmosféra počátku 20. století s doprovodnou hudbou Hornera. Všechny palce nahoru.

Camerona obdařil tento svůj filmový klenot kompletním nový masterem a tak můžeme čekat to nejlepší možnosu kvalitu. Na rok 1997 je to opravdu prvotřídní obrázek a kazy tu prakticky nenajdete. Naádherně syté barvy, úžasná ostrost, žádná barva tu nepřebývá, černá je úžasné černá. :-)

osobně mám rád edice filmu, kde je na výběr vícer zvukový stop od jednoho jazyku a Titanic není výjimkou. kromě DTA HD MA v 5.1 tu máme i klasický televizní stereo 2.0 a náš povedený původní povedený český dabing s Michalem Jagelkou, ale jen v 5.1. zvuk musím moc pochválit, je výrazný ať už př nárazu do ledovce a jiným zvukový efektům a nebo hudbě Jamese Hornera, která je fenomenální.

celý jeden diks je narvaný až po okraj bonusovým materiálem, který je sice v sdčku, až teda ny výjimky, tak v plné cz lokalizaci. Až teda na výživné komentáře, kterých je tu hodně. Osobně se mi nejvíc líbil nově přidaný celovačerní dokument, kdy camerons experty znovu komentují a nálsedně rekonstruují celou katastrofu a nebojí se říct pravdu o tom, kde tenkrát v roce 197 udělali chybu. Pokud si dobře pamatuji, tak v HDčku jsou pak ještě vystřižené a prodloužené scény, kterých je tu neuvěřitelné množství a pokud jste žrout Titanicu, tak si je užijete stejně tak, jako film samotný. Zvbytek dokumentů a medailonků jsou v SDčku, i tak jsou ale nesmírně zajímavé a podívate se často na plac a jak se celý film natáčel. nemohl jsem uvěřit, když jsem viděl tu gigantickou loď na place. Ta velikost brala až dech. takže bonusům není vytknout. Když k tomu připočtu ještě sposutu materiálů v pdobě letáčků, kopie jídelnínu lístku, vstupenky, telegramu u nárazu do ledovce, nádherně zpracovaných novin (v agličtině), plakátku popisující všechny části lodi, tak dostanem krásnou edici pro ty nejvěrnější fanoušky této lodi.

Až na menší problémy s poškozenými edicemi se jedná o úžasnou sběratelskou edici, která je bohatá na materiály a vůbec celé zpracování. jsem moc rád, že ji mám a každý kdo má rád tento romantický katastrofální film by ji měl mít také.

FilmFan24 | 11.10.2013 18:39 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

Tak tohle mě docela zklamalo. Oproti "předpotopní" kolekci, která obsahovala film na VHS, je to krok zpět. Krabici s VHS nedám ani za nic! Je tam scénář, velkkká kniha s barevnými fotografiemi, velké fotky v obálce a hlavně Senitype - velká tvrdá karta s originálním políčkem z filmu!