Hodnocení ACE VENTURA: Zvířecí detektiv DVD (DVD)

Celkem hodnocení: 4 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:15.2.2015
Uživatel z e-shopu Marcela P. | 15.2.2015 12:09

Uživatel z e-shopu krtkuvsen | 2.9.2014 13:02

Rankin Fitch | 5.9.2013 11:59

Sice bych tuhle pecku čekal už rovnou na BD, obzvlášť když teď celosvětově vychází, ale alespoň že to vyšlo takhle. Dabing, který zde oproti jiným filmům zcela vyjímečně preferuju, je ten původní z VHS. Co víc si přát... :-) Snad už jen to BD.

Logan | 22.8.2013 16:58

Psychopat Ace Venture je v Miami nejlepší a patrně i jediný zvířecí detektiv, tedy hledač ztracených zvířat. Vzhledem ke své fenomenální pověsti se dostane k velkému případu. Najme si ho totiž vedení fotbalového týmu Miamští delfíni, aby nalezl ztraceného maskota delfína Sněhová vločka. Ace se do případu zakousne s vervou sobě vlastní a během skládání střípků přijde na stopu bývalému hráči za Delfíny, který po neúspěšném zápase zešílel a nyní se klubu mstí. Ace se svými metodami sice plete pod nohy oficiální miamské policii, ale nakonec nejenže vyřeší případ i za ně, ale usvědčí pachatele přímo z policejních řad.

Ace Ventura v podání Jima Carreyho je kapitolou sama pro sebe. Někdo ho zbožňuje a jiný nesnáší. Filmu ovšem nelze upřít, že byl ve své době komediálním fenoménem a Jima Carryho posunul do první ligy. Snímek jsem viděl jako dítě v kině a matně si pamatuji, že se mi asi líbil. To co ve filmu Carrey provádí nejen s obličejem, totiž nemá obdoby. Nicméně když jsem ho nyní zhlédl na DVD, musím uznat, že má stále schopnost pobavit. Divák ale musí přistoupit na hru, že se mezi normálními lidmi pohybuje všeho schopný, přesto inteligentní, magor. Ač jsem to nečekal, docela jsem se pobavil, a to i přestože mám rad úplně jiný typ filmů.

DVD Ace Ventura: Zvířecí detektiv vyšlo v České republice v distribuci společnosti AQS, a.s. – divize Magic Box. Obraz je ve standardní DVD kvalitě. Formát obrazu je 16:9 (1.85:1). Na obalu je napsáno, že film je v angličtině Dolby Digital 5.1. To však není pravda a disk obsahuje pouze standardní a plošší anglický a český zvuk Dolby Digital 2.0. Film je podpořen českými titulky. Disk obsahuje níže uvedený český dabing, tedy stejný, který byl již v 90. letech na kazetách VHS. Na disku nejsou žádné bonusové materiály.

Na českém dabingu se podíleli: Bohdan Tůma - Jim Carrey (Ace Ventura), Jana Mařasová - Courteney Cox (Melissa Robinson), Jana Andresíková - Sean Young (Lois Einhorn), Pavel Šrom, Dalimil Klapka, Antonín Molčík - Troy Evans, Jiří Zahajský - Udo Kier, Jiří Kodeš a další.

Zvuk: Václav Hálek
Produkce: Jaromír Šindelář
Překlad: Gabriela Zadražilová