Hodnocení Bullet (DVD)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:25.5.2015
Logan | 25.5.2015 17:28

Obyčejná plastová krabička s opravdu vtipným vnitřním artworkem.

Obraz je čistý, ale není nejostřejší. Barvy jsou dostatečně syté. Formát obrazu je 16:9 (2,30:1)

Zvuk je ve standardní DVD kvalitě. Jazyk je v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky a českými titulky pro neslyšící.
Na českém dabingu se podíleli: Jiří Schwarz - Danny Trejo (Frank „Střela“ Marasco), Pavel Rímský - Jonathan Banks (Carlito Kane), Radovan Vaculík - Max Perlich (Leroy), Klára Sochorová - Eve Mauro (agentka Daehnová), Jakub Saic - Torsten Voges (Kruger), Vladislav Beneš - John Savage (guvernér Johnson), Terezie Taberyová - Tinsel Korey (Vanessa), Libor Terš - Robert Blanche (Tarvis), Jolana Smyčková - Julia Dietze (Brooke), Ivo Novák - Eric Etebari (Manual Kane), Bohdan Tůma - Derek Anthony (kapitán Blanche), Svatopluk Schuller - Eric St. John (Estes) + Kimo Leopoldo (Jake „Tank“), Vojtěch Hájek, Tomáš Juřička, Klára Šumanová - Seri DeYoung (Jessica), Jan Köhler a další.
Překlad: Milan Stejskal
Úprava dialogů: Hana Krtičková
Zvuk: Tomáš Mourek
Finální mix: Matěj Večeřa
České znění vyrobila: Tvůrčí skupina Markéty Kratochvílové, studio Budíkov pro Bontonfilm v roce 2015

Policajt pracující v utajení před časem dostal šéfa drogového kartelu. Když mu pak mafiáni za účelem vydírání unesou vnuka, rozhodne se hrát mimo pravidla a prostě se k němu prostřílet. Béčkový film, s béčkovými herci a s Danny Trejem v hlavní roli „klaďase“. Jelikož to nerežíroval Rodriguez je jasné, že to není pouze hra na béčko a je třeba k filmu tak přistupovat anebo na něj vůbec nekoukat. Snímek obsahuje řadu typických atributů. Bezskrupulózní záporáky, zpomalené přestřelky a krvavou akci. Občas hloupé chování postav i nelogický vývoj děje. Herecké výkony jsou adekvátní obsazení a hudební doprovod dobře šlape. Stopáž filmu je docela krátká, takže není problém film vydržet až do konce. V rámci svojí škatulky není Bullet nejhorší, v porovnání s áčkovou konkurencí neobstojí.
40 %