Uvítal bych vnitřní artwork, jinak nemám co vytknout.

Na české poměry dobře zvládnutý film po technické stránce. Pěkné efekty a i podání na Blu-ray disku se povedlo. Palec nahoru

Zvuková stopa je velmi kvalitní a mohou za to hlavně kvalitní dabéři jednotlivých postav

Bonusová výbava je relativně bohatá. Dominuje ji hlavně film o filmu!

Pro nejmenší diváky určitě jasná volba. Potěší i informace o natáčení filmu.

corwin78 | 28.7.2013 11:51

Dlouho jsem zvažoval, zda tento Blu-Ray koupit, i když cena k tomu velmi svádí. Nešlo ani tak o kvality filmu, ač jej pokládám spíše za slabší dílo ze Svěrákovy stáje, ale hlavně o přístup pana režiséra k divákům, jeho nesmyslné nahánění "pirátů" místo zpřístupnění filmu v HD kvalitě přes on-line distribuci za rozumnou cenu a naprostý nedostatek sebereflexe.

Nicméně neteř miluje knížku o Kukym, která se celkem povedla a má už snad všechny plyšáky, kteří se podle filmu dělají, takže jsem se nechal i lidovou cenou Blu-Ray přesvědčit. Ale pane Svěráku, ačkoliv si vás jako režiséra velmi vážím, nebudu váš přístup příště tolerovat, pokud jej razantně nezměníte a nedám vám vydělat ani kačku!

Mastering disku by mohl být podstatně lepší - řekl bych, že v obraze je více zrna než by bylo zdrávo a v některých scénách je to hodně vidět. I ostrost by mohla být lepší. Po zvukové stránce to není špatné, ale surround je tam spíš jen pro formu, v praxi zadní repro moc neuslyšíte. Dialogy se občas trošku ztrácejí, což je tím, že dialogovou stopu táhne hlavně středový reproduktor - to bych čekal spíš u mizerného dabingu než u originální zvukové stopy. Nicméně za cenu 199 Kč si není moc na co stěžovat, ale koupit tento disk dříve za podstatně vyšší cenu, asi bych zuřil.

Uživatel z e-shopu v.kubicka | 30.4.2013 16:06