Hodnocení Resident evil: Apokalypsa (Blu-ray)

Celkem hodnocení: 6 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:3.8.2016
kenkaku | 3.8.2016 11:56 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

Modrý AMARAY, uvnitř žádný potisk, artwork na disku kopíruje přebal... levněji už to vypadat nemohlo.

Obraz není žádný zázrak. Jde o čisté 16:9 (obraz přes celou obrazovku) a v mnohých záběrech je vidět nízká kvalita.

protože jde o edici pro český trh, je český dabing i originální audio stopa ve stejné kvalitě DTS-HD Master 5.1. Za mě spokojenost.

Nula. A to mě opravdu naštvalo. Nejenže na zahraničních edicích bonusový materiál je, ale dokonce (totožné) bonusy jsou u nás i na DVD od STEJNÉHO VYDAVATELE (MagicBox). To vážně bylo tak těžké udělat copy+paste? obzvlášť když už k nim mají lokalizaci...

skutečná nízkonákladovka ze samotného dna. Kdyby nešlo o to si přidat film do celé série, tak jsem se ani neobtěžoval...

Mino87 | 26.10.2014 13:30 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

Balenie je obyčajný úzky amaray- úzky, chýba vnútorný artwork, takže . Predný cover mohol byť o trošku lepší.

Tak tu je u mňa skoro plná spokojnosť. Remaster , krásny obraz, detaily sú na takýto starý film úžasné.

Tak tu som 100% spokojný, remaster český aj anglický dávajú tomuto filmu riadne grády v akčných scénach.

Tak teraz neviem, či som slepý už z pozerania tých filmov alebo sa tu vážne nenachádza absolútne NIČ.

Pokiaľ ste fanúšik RE série tak tento film asi budete ako ja potrebovať do svojej blu ray zbierky. Za tú cenu je to skvelá kúpa.

virus9 | 24.1.2014 13:00 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

Dezz66 | 24.11.2013 12:10 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

Jajabar | 31.7.2013 17:33 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

Inu modrá plastová krabička byla použita i v tomto případě, nejsem si vědom žádné jiné edice, pokud neberu v potaz, že v zahraničí vyšel i komplet všech Resident Evil. Přebal je český a všechny údaje jsou v pořádku. Uvnitř jej však najdeme opět prázdný bez potisku. Nosič má potisk s motivem filmu v podobě mířící Milly Jovovich a mě přijde po dlouhé době velice zdařilý. Za to menu je jedna malá nebo spíš velká hrůza, není vůbec zajímavé a ani mi nepřijde na oko hezké. Jedná se jen o fotografii, která mi přijde několikrát zvětšená a tak ztrácí na kvalitě. Menu bylo vytvořeno sice české, ale zcela jednoduché a bez nápadu, ale příčina spočívá i v celkové velmi slabé výbavě disku.

V první řadě je třeba uvést fakt, že se na náš trh dostává ve formátu 1,78:1. Ovšem nejedná se o ořez, jak by se na první pohled mohlo zdát, ale s největší pravděpodobností o nový sken, který nám dává v porovnání se zahraniční americkou verzí o nějaký obraz více směrem nahoru a dolů. Původně jsem tomu nemohl uvěřit, ale podrobné zkoumání různých scén a záběrů mne ubezpečilo, že nejde o ořez obrazu, ale opravdu obraz navíc. Film mi přijde velice ostrý a kontrast je na dobré úrovni, leč tmavé scény jsou někdy tak tmavé, že se v nich ztrácí detaily. O nějakém nepříjemném zrnu nemůže být ani řeč. Barvy jsou voleny spíš do modrých odstínů a vše tak působí velice chladně a temně. Někde vyletí struktura drobnokresby na úplný vrchol, ale byly i momenty, kdy se jakoby rozmazal obraz a vše působilo vyhlazeně. Obraz i přesto všechno patří k dobrému výsledku tohoto nosiče.

Resident Evil: Apokalypsa je opatřen původní anglickou a dabovanou českou stopou ve formátu DTS HD Master Audio 5.1. Jedná se o docela solidní kvalitu a to i přesto, že jde o tok 16 bitrating. Hudba i zvuky jsou čisté a silné, ohlušující. Poslouchat takovýto akční film s tak dobrým zvukem byl zážitek. Navíc se dá říci, že mezi původní stopou a českým dabingem jsem nezaznamenal téměř žádný rozdíl. Jedná se o tedy velice vzácný stav, kdy se dabing objevuje ve srovnatelné kvalitě jako původní stopa.

V našem případě je Resident Evil Apokalypsa vytvořen výsadně pro český trh. Na disku tedy nenajdeme ani jeden bonus, přestože zahraniční verze nějaké má. Je to škoda, ale vezmeme-li v potaz i to, že film patří k těm prvním, co vyšly na bluray formátu a tedy kapacita filmu je jen 25Gb a samotný film zabírá již téměř 20Gb, tak musíme dojít k závěru, že už tu moc místa nezbývá.

Resident Evil Apokalypsa nezklame fanoušky žánru, tak jako sběratele samotné. Film patří po své vizuální stránce ke standardním snímkům, ale absence bonusové výbavy, jednoduché a nezdařilé menu sráží celý disk k zemi. Tento film si může zakoupit tedy jen ten, komu jde především o film, ze kterého bude zcela spokojen. Nějaký náročný sběratel si bude muset počkat, až nám trh nabídne něco lepšího.

ppetr | 12.3.2013 09:17 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz