Hodnocení Smrtonosná past 2 (CZ titulky) (Blu-ray)

Celkem hodnocení: 6 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:22.9.2017
Dezider | 22.9.2017 15:32

Klasický modrý obal, bez vnitřního potisku, ale alespoň s jakousi grafikou, což je hezčí, než nic. Přední potisk je ten starý známý, současně ovšem nejlepší a všeříkající. Potisk disku je potom shodný, jako ten přední.

Opravdu povedený přepis, ostrý v detailech, žádný šum. Na to kolik má film let, je to více než dobrá práce.

Prakticky stejné jako u videa, výborná práce, věk filmu podle zvuku opravdu nepoznáte. Na kvalitním domácím kinu si tuto klasiku zvukově opravdu užijete.

Bonusy jsou k tomuto filmu opravdu minimální ale zas na jednu stranu jde o starší snímek tak je to celkem pochopitelné

Smrtonosnou past jedničku mám rád a tak jsem si ji pořídil na BD za krásnou cenu. Obraz je dobrý a zvuk také, proto Blu-ray s tímhle fimem za parádní cenu rozhodně doporučuji.

Uživatel z e-shopu Phil P. | 2.9.2017 18:00

well packed

nice video

good audio

adequate

good value and recommend

blackevil4 | 1.9.2017 14:54

Balenie je mimoriadne podarené, nádherne farebné. Graficky naozaj na vysokej úrovni. Len tak ďalej filmarena. Po obrazovej stránke bluray ponúka presne to, čo zákazník od tohto formátu očakáva. Vysoké rozlíšenie a teda kopec detailov. Po zvukovej stránke sú všetky súčasné filmy na vysokej úrovni. Tento film taktiež nie je výnimkou a ponúka skvelé priestorové efekty a realistický zvuk.Bonusová výbava filmu zodpovedá náročnosti filmu. Ako z mnohých fanúšikov aj ja by som prijal ešte viac bonusových materiálov. tých nikdy nie je dosť. Zakúpením tejto edície som si rozšíril zbierku o pekný kúsok s dobrým obrazom, zvukom a v peknom balení. Odporúčam ostatným.

Uživatel z e-shopu Vojtěch K. | 13.8.2017 09:39