Pri zvuku platí to, čo pri obraze, ale samozrejme treba mať primeranú aparatúru. Nabudúce si ho zo zvedavosti pozriem aj s dabingom.

Takmer hodina bonusov rozhodne poteší. Jasné, mohlo by toho byť aj viac, ale lepšie ako nič. Chvályhodné je, že bonusy majú aj české titulky.

Tento film patrí medzi moje obľúbené a som rád, že mu bolo dopriate solídne blu-ray vydanie s otitulkovanými bonusmi.

djfilcek | 10.12.2015 12:26 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

supr

MartinezZ | 19.6.2015 21:50 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

Tady se tedy, podle mě, Bontonfilm vytáhl, protože na klasickou modrou amarayovou karbku je to dost slušně zpracované, jak přebalem, který tedy krom českého má i malý původní název (malé bezvýznamné plus :), ale obrázek má i jeho vnitřní strana. Samotná placka si pak ponechala i původní název, vlastně skoro dva, protože film měl tolik názvů, že použít všechny, nezbude místo na potisk obrázek :) Budiž. Potěšilo mě ale hlavně zpracování menu disku, kdy jednak je pohyblivé s kousky filmu, ale taky docela pěkně ztvárněné barevně odladěné a navíc s dobrým hlavním motivem filmu. Perličkou je podrobně zpracovaná časová linka s náhledy, ukázkou pozice ve filmu a 16 částmi, což ani jedno z popsaného skutečně nebývá pravidlem (ačkoliv by mělo!).

Vše je ostré, správně odbarvené, byť tedy akčně rozklepané, ale v tomhle filmu mi to nevadilo. Dobře je vidět i ve tmě a snad je jen škoda, že si divák nemůže pořádně vychutnat jednotky enemáků.

5.1 mi vyhovuje, původní dabing taky a českým si nehodlám kazit náladu ani film. V titulcích jsem vyložené chyby nenacházel.

Šest bonusů, přičemž BD Live neberu v potaz, by se dalo říci, že není moc, ale je to přinejmenším dostatek. Jednal jsou všechna ve FullHD a hlavně s českými titulky (Bontone znovu válíš!), ale také jsou zajímavé - záběry a výroba na placu, rozhovory s tvůrci a pozadím, kterak si málo známý a ne zcela zkušený režisér vydobyl svoji pozici a tento film (a svým přístupem a odkazem nasral mnoho dalších režisérských adeptů Hollywoodu, si umím představit :)) až po tvorbu nepřátel, vojenské poradce a samotný výcvik herců, který bych od tohoto filmu moc nečekal. A je milé, když na sebe herci prásknou svoji neschopnost a instruktoři rovnou řeknou, že za týden z nikoho vojáka neudělají, než když se všichni poplácávají po ramenou, jací jsou to skvělí kámoši, které výcvik sblížil jako bratry a zocelil a instruktoři je div neposílají na frontu. Aaron není zrovna Star Power, ale hrát dobře umí. Bonusy se tedy povedly, byť mi v nich chybělo více podrobností i z dalších odvětví "za oponou", nebylo jich málo a necelá hodina času také není zrovna kraťas. U filmu jsem popravdě ani moc nečekal, o to více asi překvapily.

Film je, jaký je. Má mouchy a sem tam by se dalo co zahodit, vyměnit apod. Ale furt jsem spokojený a s balením a obsahem bonusů jakbysmet. Vůbec bych neměl nic proti tomu, kdyby se od takovéhleho balení a výbavy odpíchli i další distributoři. Protože pro mě stále platí: Film si mohu kdykoliv kdekoliv stáhnout v ultramegahustokrutopřísno kvalitě ale pěkné balení a bohatá bonusová výbava rozhoduje, zda zakoupím či opomenu. Tak šup, těším se na další ;)

Milan89 | 14.6.2015 16:31 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

Klasická modrá plastová krabička která kupodivu obsahuje i vnitřní artwork (palec nahoru), líbí se my i zvolený papírový obal.

Video je ve špičkové kvalitě , líbí se my pěkně zpracované menu disku zde tedy nemám co bych vytknul.

Stejně jako video je ve špičkové urovni i audio hlavně co se originálního zvuku týče, český dabing neurazí.

Bonusový materiál tato edice obsahuje a je ho poměrně dost a další plus dávám za české tiulky, zde nemám co vytknout

Tento film sem viděl před časem a až ted sem se odhodlal k jeho koupi, líbí se my zpracování této edice.

Uživatel z e-shopu Radoslav F. | 2.6.2015 12:05

Balení je přijatelné. Grafické zpracování dobré. Expedice zboží je dobrá a balení je zabezpečeno proti poškození.

Video je v dobrém stavu. Vhodné pro prezentaci na televizích s vysokým rozlišením a to jak FullHD tak UltaHD.

Audio je dobré a to jak v národním tak originálním provedení. Audio je v vhodné pro domácí kina 5.1 a lepší.

Bonusy u titulu nevyužívám, ale mohu je doporučit. Vizuální zpracování je přijatelné a dle mého názoru dostatečné.

Celkově titul hodnotím kladně. Určitě si titul najde své publikum, a je dobré se na něj po nějaké době podívat znovu. Doporučuji.

Uživatel z e-shopu milan H. | 28.12.2013 18:36

FilmFan24 | 14.11.2013 09:49 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

Jajabar | 6.8.2013 15:54 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz

Film vychází opět v modrém plastu a na rozdíl od zahraničí, jsme si museli nechat zajít chuť na balení steelbook. Snad jednou distribuce napraví svůj omyl a steelbook nám dopřeje. Ale ani tohle balení nedopadá špatně. Přebal je krásný a navíc potištěný i ze vnitř motivem filmu. Stejně tak potisk disku je s motivem filmu. Jak u přebalu, tak u disku byly použity pokaždé návrhy z původních plakátů, které doprovázely film na jeho pouti v kinech. Údaje na obale nejsou bohužel všechny správné. V první řadě je zde špatně uvedena zvuková stopa původního anglického formátu, která rozhodně není Dolby True HD, ale jen DTS HD Master Audio 5.1. Dále pak chybí kompletní výpis titulků. Menu disku je anglické a tvořené sestřihem záběrů z filmu.

Bluray po obrazové stránce nadchne svoji technickou stránkou. Obraz je na maximální možné úrovni skenovaného z původního filmového materiálu, Super 35 mm negativu. Ostrost obrazu dokonalá a stejně tak perfektní drobnokresba. Barvy vypadají věrohodně včetně tělovek. Tento film po technické stránce obrazu patří rozhodně k těm nejlepším filmům vůbec. Jako příklad bych uvedl dobře zřetelné bojové scény, nebo kosmické lodě, které jsou perfektní do posledního šroubečku. Film je poměrně nákladným vizuálním dílem a proto bylo důležité, aby se obrazový transfer povedl.

Audio stopa je zde zastoupena v první řadě angličtinou DTS HD Master Audio 5.1. Dále pak dalších osm zvukových stop, ale už jen ve formátu Dolby Digital 5.1. Říkám sice jen, ale faktem zůstává, že mezi všemi stopami není na první dojem vůbec žádný rozdíl. Obecně se dá říct, že zvuk má dobrou úroveň. Je zde poměrně hodně efektů a hlasité hudby, takže film potřebuje lepší zvukové zastoupení.

Bonusů zde nalezneme spoustu. Za velké plus považují využití obou funkcí, Bonus View i BD Live, takže pokud máte připojení na internet, můžete si stahovat třeba upoutávky na další filmy z nabídky Bontonu v SD kvalitě. Bonus View byl využit hned dvakrát. Poprvé máme možnost jako přidání informací k filmu a dále pak jako obraz v obraze. Dále uvidíte několik kratších dokumentů, které rozhodně zpestří zážitek z filmu. Vše je v HD kvalitě a nejen česky otitulkované.

Rozhodně můj velký obdiv patří technickému zpracování tohoto disku. Obraz působí naprosto excelentně, zvuk téměř perfektní. Bonusová výbava sice není nejbohatší, ale shlédnout ji můžeme v HD a navíc česky otitulkovanou. Balení by mohlo být bohatší, dost mne mrzí absence Steelbooku na českém trhu. Ale i tak se jedná o lepší snímek a lepší titul.

pilar4 | 24.6.2013 03:54 | hodnotil v magazínu Film-Arena.cz