paradni prepis.

sou tu.

sou tu

paradni film .

Uživatel z e-shopu Roman Š. | 3.7.2015 20:16

Ištván87 | 22.4.2013 10:34

Jak jsem se mohl přesvědčit na filmovém festivalu v Plzni, digitální zrestaurování obrazu tohoto filmu dopadlo na výbornou. Zvuk bohužel tak skvělý není, nicméně je čistý, nejsou v něm žádné nežádoucí šumy, ani lupance. Doufám, že jsem svým nákupem alespoň trochu podpořil snahu o to, aby se takovéto péče dostalo co možná největšímu množství českých filmů, protože co se týče množství filmů takto zrenovovaných, natrhli nám záď i bratři Slováci. Každopádně se vyplatí mít tenhle kousek doma, protože Blu-ray nabízí nejlepší možnou podobu.

Ištván87 | 21.4.2013 22:52

Je to super, mít tuhle klasiku konečně doma, v odpovídající kvalitě. Není to film, který byste si pouštěli každý týden, nebo po nedělním obědě. Tady jde spíš o to, co tenhle film symbolizuje. Ale o tom se rozepisovat nebudu. Digitální restaurování filmu dopadlo skvěle, vypadá to moc pěkně a film je krásně čistý a ostrý. Koupil jsem si ho hlavně kvůli dobrému pocitu, že snad dělám i sám něco pro to, aby se digitálního vyčištění a uvedení na Blu-ray dočkalo co možná nejvíc českých filmů. Je sice škoda, že těch bonusů tu není tolik (samotné úpravy tohoto filmu se týká pouze rozhovor s ředitelem UPP), nicméně od starého českého filmu se nedají čekat zázraky.

Co se týče stavu, v jakém přišla objednávka, rychlosti a tak, tak na Filmarénu je v tomhle ohledu naprostý spoleh. Nebýt zpoždění na poště, mohl jsem ten film mít hned druhý den (pošta balík převzala cca dvě hodiny poté, co jsem si to zboží objednal), nicméně to je fuk. Každopádně díky i za možnost placení přes net a možnosti strhnutí ceny díky kreditnímu systému.