Uživatel z e-shopu Markéta K. | 7.9.2015 10:06

Uživatel z e-shopu bloodred | 14.8.2013 18:53

Film je velice technicky a trikove propracovan,herecke vykony jsou velmi dobre,ale pro male deti neni vhodny a ti kdo cekaji pohadku jako byl film Jack a fazolovy stonek,budou zklamani.

Uživatel z e-shopu krtkuvsen | 11.8.2013 15:18

Super film, který musíte vidět. Další nové pojetí o kouzelné fazoli. Spousta filmových triků a efektů. Dobré herecké obsazení, super dabing. Tento film určitě zařadím do své filmotéky.

Uživatel z e-shopu michal416 | 7.8.2013 12:12

Výborný fantasy film, u kterého jsem se ani na okamžik nenudil. Jack je sice prostý farmář, ale postupem času získává odvahu a dostává se mu až superhrdinských schopností. Obři by mohli být trošku děsivější, ale filmu to ani zdaleka neškodí. Tento snímek bych zařadil mezi top 10 fantasy filmů.

Logan | 6.8.2013 18:10

Mladý farmář Jack je sice chudý, ale má dobré srdce a chrabrou povahu. Jednoho dne se vydá na trh do královského hradu, kde se setká s princeznou Isabellou. Drobná jiskřička přeskočí. Později při odjezdu se k Jackovi dostanou podivná semínka a k nim i varování, uchovávat je mimo styk s vodou. Večer pak na Jacka v jeho skromné dřevěné chajdě čekají dvě překvapení. Za prvé noční návštěvnice. Opět princezna Isabella, tentokrát na útěku před nevítaným sňatkem s hofmistrem Roderickem. Druhé překvapení se zjeví v okamžiku, kdy se jedno ze zmíněných fazolových semínek nechtěně zalije vodou. Během chvíle na místě, kde stála chata, vyroste mohutný fazolový stonek, a to tak, že až do nebe. Princezna zmizí ve výšinách spolu s troskami domku a omráčený Jack musí ráno vysvětlovat celé královské družině, kam se dědička trůnu poděla. Po chvíli již Jack společně s hofmistrem Roderickem a členy královské gardy šplhají vzhůru, přičemž na vrcholku zjistí, že legendy a dětské povídačky rozhodně nelhaly a oni se ocitli v zemi lidožravých obrů. Záchrana o princeznu se během chvíle změní v záchranu jejich holých životů. Situace je umocněna faktem, že obři celá staletí čekali na tuto chvíli, tedy na možnost vtrhnout dolů na zemi a plenit, ničit a pochutnávat si na dobré člověčině. Naštěstí je na straně člověčenstva rytíř z lidu Jack a ten už jistě přijde na to, jak gigantům zatnout tipec.

Snímek zrežíroval zkušený Bryan Singer, který je sám o sobě sázkou na jistotu. Jde o pohádku oděnou do fantasy hávu, což filmu opravdu sluší. Digitální triky, tedy zejména obři jsou velmi povedené a film je zaplněn přesvědčivými postavami ztvárněnými sympatickými herci, kteří odvádějí dobré výkony. Jde sice především o pohádku, ale tato je naplněna dobrodružstvím, akcí i humorem, takže s filmem nemohou mít problém ani dospělí. Já osobně jsem nevěděl, co od filmu čekat a po jeho zhlednutí jsem byl překvapivě nadšen. Pár chybiček by se jistě našlo, ale nebuďme hnidopichy.

DVD Jack a obři vyšlo v České republice v distribuci společnosti AQS, a.s. – divize Magic Box. Disk obsahuje povedený anglický a český zvuk Dolby Digital 5.1., originále místy až burácivý. Film je podpořen mimo jiné českými a anglickými titulky. Obraz je čistý a ostrý, se sytými barvami. Formát obrazu je 16:9 (2.40:1).

Na českém dabingu se podíleli: Vojtěch Hájek - Nicholas Hoult (Jack), Anna Suchánková - Eleanor Tomlinson (Isabella), Filip Jančík - Ewan McGregor (Elmont), Otakar Brousek ml. - Stanley Tucci (Roderick), Jaromír Meduna - Ian McShane (král Brahmwell), Tomáš Karger - Bill Nighy (Fallon), Ernesto Čekan - Eddie Marsan (Crawe), Michal Holán - Ewen Bremmer (Wicke), Jaroslav Kaňkovský - Christopher Fairbank (strýc), Petr Gelnar - Tim Foley (Jackův otec), Jitka Ježková - Tandi Wright (Isabellina matka), Ludvík Král - Warwick Davis, Lukáš Hlavica - Craig Salisbury (Erik Veliký) / Alex Macqueen (průvodce), Jiří Balcárek - Ralph Brown (generál Entin), Ladislav Cigánek - Simon Lowe (mnich), Martin Zahálka - Philip Philmar (Cooke), Vladimír Kudla - Cornell John (Fee) / Richard Dixon (malíř), Libor Terš - Angus Barnett (Foe), Pavel Vondra - Andrew Brooke (Fye), Tomáš Gibiš - Ben Daniels (Fumm), Anna Nemčoková - Sydney Rawson (mladá Isabella), Jakub Nemčok - Michael Self (mladý Jack) a další.

Překlad: Petr Putna
Dialogy a režie českého znění: Petr Sitár
Vyrobila: LS Productions v roce 2013