spokojenost

Uživatel z e-shopu Zdeněk H. | 18.5.2015 12:38

Balení super Pěkná plastová krabička s moc pěkným obrázkem Mě se to líbilo moc Nejlepší obal jakej mohli vymyslet

dobrý

dobrý

Bonusy se daj taky vidět Jsou tam zajimavosti z natačení o trpaslíkách

Moc pěkněj film a moc pěkná sexy Kristy Stewart Mě se to líbilo moc Takže určitě všem můžu opět doporučit a je to nejlepší Sněhurka která byla natočena a ve filmu jsou skvělý triky a je tam pěknej poutavej děj Prostě moc pěkná pohádka Takže určitě film doporučuju všem a Kristy Stewart ta má moc pěkný filmy a myslím si že Twilight Sága a Sněhurka a lovec patří k nejúspěšnějším

Uživatel z e-shopu Pavla Velíková | 13.5.2013 13:17

Nově natočená verze pohádky je spíše horror pro dospělé. Eekty jsou celkem působivé , dívá se na to docela dobře ,ale děti do 12 - ti let bych na tento film koukat raději nenechala.

Uživatel z e-shopu ing. jiří vondráček | 9.10.2012 12:18

Skvělý obraz i zvuk,DVD, co víc si přát. Navíc.. profesionální průběžná aktualizace stavu objednávky atd..

Logan | 6.10.2012 15:16

Zlá, ale překrásná čarodějnice Ravena se vetřela do rodiny čerstvě ovdovělého krále. Ihned po svatbě ho zavraždí a vyvdanou dceru Sněhurku nechá zavřít do věže. V celém království šíří krutovládu a vzdoruje jí jen hrstka šlechticů přebývajících na hradě vévody Hammonda. Svou krásu čerpá Ravena ze svěžích panen z okolí, ale aby zůstala mladou navždy, bude muset obětovat Sněhurku. Té se naštěstí podaří utéct do Temného lesa. To je místo plné příšer a monster a jen tak někdo se tam neodváží. Královna si proto najme zkušeného lovce a ten se vydá po Sněhurčiných stopách. Netrvá mu dlouho a nebohou princeznu v lese najde. Proti plánu se však do ní zakouká a přidá se na její stranu. Spolu pak putují na Hammondův hrad. Cestou se k nim do party přidá i osm Vikingů menšího vzrůstu. Společně s ostatními vzbouřenci z vévodova hradu zažehnou revoluci a se Sněhurkou v čele vyrazí obrněná armáda na královnin hrad, aby svrhli krutou vládkyni a na trůn dosadili právoplatnou dědičku trůnu.

Ve filmu Sněhurka a lovec, režiséra Ruperta Sanderse, získala známá pohádková zápletka nový kabátek, nebo lépe řečeno, byla zakuta do rytířské zbroje. Pohádku nahradila temná, místy až hororová, fantasy zasazená do středověku. Snímek je plný kouzel, soubojů a speciálních triků. Celkově pozitivnímu vyznění filmu pomáhají zajímavé postavy, kvalitní herecké výkony, naturalisticky nasnímané bojové scény i příjemný hudební doprovod. Sněhurku si zahrála Kristen Stewart, v roli královny zazářila Charlize Theron a lovce ztělesnil Chris „Thor“ Hemsworth.

Sněhurku a lovce v České republice distribuuje společnost Bontonfilm, a.s. Disk obsahuje kvalitní anglický, český a maďarský zvuk Dolby Digital 5.1. Film je podpořen titulky v mnoha jazycích, včetně českých a anglických. Obraz je ostrý, barvy svěží a je ve formátu 16:9 (2.35:1).

Na českém dabingu se podíleli: Nikola Votočková, Ivana Andrlová, Jan Maxián, Petr Gelnar, Filip Švarc, Tomáš Borůvka, Ludvík Král, Ladislav Cigánek, Oldřich Vlach, Václav Knop, Ondřej Izdný, Alena Průchová, Martin Sobotka, Milan Slepička, Libor Terš, Tomáš Diviš, Stanislav Lehký, Jiří Prágr, Dagmar Čárová, Zuzana Skalická, Petra Hanžlíková, Aneta Talpová, Michaela Tvrdíková a další.

Překlad: Petr Putna,
Produkce: Evelina Vrbová,
Zvuk: Filip Mošner,

Bonusový materiál tvoří:

- Nesourodá parta: Seznamte se s trpaslíky – představující jak jinak trpaslíky a je česky otitulkován.
- Komentář režiséra a tvůrce vizuálních efektů – pouze anglicky a anglickými titulky

V souboji Sněhurky s Julii Roberts v roli královny a Sněhurky a lovce jasně vítězí Sněhurka a lovec.

Logan | 17.6.2012 16:30

V království si šťastně žil královský pár s dcerkou Sněhurkou. Pak se však štěstí unavilo a královna zahynula. Chvíli na to do říše vpadla cizí démonická armáda. Král se svými vojáky vetřelce rozdrtí a zachrání z jejich spárů překrásné rukojmí, spanilou Ravennu. Ihned podlehne jejímu kouzlu a za pár dnů si jí bere za manželku. Z nevěsty se však vyklube zrádná a vyšinutá potvora, která krále ihned během svatební noci zavraždí. Do hradu pak vpustí své služebníky a v království nastolí nové pořádky. Sněhurku zavře do věže a několik šlechticů, loajálních k zavražděnému králi, se svými rytíři stáhne na hrad vévody Hammonda. Tak uběhne několik let, kdy královna Ravenna šíří hrůzovládu a udržuje svou krásu vysáváním životní svěžesti z venkovských děvčat. Avšak v den Sněhurčiných osmnáctých narozenin královně kouzelné zrcadlo sdělí, že již není nejkrásnější v zemi, a že musí provést jistý černomagický rituál se Sněhurčiným srdcem. Pošle tedy pro ni svého stejně zvráceného bratra. Sněhurka využije příležitosti a za dramatických okolností utíká ze zajetí, přímo do Temného lesa, kam se jen tak někdo neodváží. Královna si proto najme zkušeného lovce, aby Sněhurku našel a přivedl zpět do hradu, avšak neřekne mu, kdo uprchlice ve skutečnosti je. Lovec, sužovaný traumatem ze ztráty milované ženy, úkol přijímá, ale ihned po vypátrání princezny se staví na její stranu proti pronásledovatelům. Přemluví ho, aby jí doprovodil na hrad vévody Hammonda. Sněhurka si ho svým přístupem, statečností a krásou, kterou okolo sebe šíří, postupně získá. Stejně tak další osoby a tvory, na které při putování narazí, ať jde o přítele z dětství Williema, obyvatelky jezera, trolla, sedm trpaslíků, nebo kouzelné víly. Přes všechna protivenství a úklady zlé královny se dostanou do vytouženého cíle. Je však ještě potřeba zformovat armádu a vyrazit do boje za pomstou a vzít si království zpět.

Ač má Sněhurka a lovec pohádkový původ, v žádném případě nejde o pohádku. Je to spíše výpravná, temná fantasy, využívající známe pohádkové motivy. Film obsahuje mnoho silných a strašidelných momentů, ale i scén, které se vám nadlouho zapíšou do paměti. Vynikající je např. Sněhurčin příchod do Temného lesa, kdy rozdupne několik hub pýchavek, které vypustí halucinogenní výtrusy a Sněhurka si tak užije vize, za které by se nemusel stydět lecjaký horor. V jednom momentu Sněhurka odříká Otčenáš, čímž příběh zasadí do určité atmosféry a příběh, přes všechny možné nadpřirozené prvky, získá na určité reálnosti. Za pozornost také stojí bojové scény, které rozhodně nepůsobí pohádkově a ač nejsou moc krvavé, působí dostatečně naturalisticky. Až plakátově barevné a roztomilé, nikoli však kýčovité, jsou scény z „útočiště“ území vil, kde žijí všechny možné kouzelné bytosti. Parta sedmi trpaslíků, také víc než pohádkové bytosti, připomínají spíše partičku vikingů nebo parťáků Williema Wallace a jsou také jediným zdrojem pár vtipných momentů v jinak temném ději. Snímku také pomáhá, že trpaslíky nehrají liliputáni, ale víceméně známí herci normálního vzrůstu, kteří jsou zmenšení způsobem, jakým byly zmenšení hobiti a trpaslíci v Pánovi prstenů.

Z hereckých výkonů jasně dominuje Charlize Theron v roli královny Rovenny. Hraje jí sice, jako chladnou, psychopatickou potvoru, ale ze vzpomínek je nám jasné, že je to částečně v důsledku mateřské výchovy a hlavně traumatu z dětství. Sněhurku ztvárnila Kristen Stewart, hvězda teen-upírské filmové série a ostudu si svým výkonem rozhodně neudělala. Obdařila princeznu přesně těmi vlastnostmi a projevem, které jí dělají uvěřitelnou a hlavě sympatickou, a to i přestože jde o postavu jednoznačně kladnou. V roli lovce se představil Chris Hemsworth, který sice působí jako by stále hrál Thora, ale to určitě není na škodu a určitá nejednoznačnost a počáteční „floutkovitost“ filmu prospívá. Vedlejší role jsou obsazeny kvalitními herci, včetně trpaslíků, kteří všichni přispívají ke zdárnému výsledku díla.
Atmosféru filmu dovářejí docela povedené digitální triky a kouzelná výprava. Vše je podbarvováno přesně padnoucím soundtrackem. Režiséru Rupertu Sandersovi se podařilo se svým týmem vytvořit film, který po dlouhé době přináší porci kvalitního fantasy, které neurazí a nejenom fanoušky dobrodružství rozhodně potěší. Jakmile film vyjde na DVD, bude pro mě jeho koupě jednoznačná volba.