Hodnocení MÉĎA (Mark Wahlberg, 2012) (DVD)

Celkem hodnocení: 7 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:25.6.2018
Uživatel z e-shopu tomas V. | 25.6.2018 04:10

booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmbbbbbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kolousek001 | 28.10.2015 14:28

Klasická plastováná DVD krabička s hezkým potiskem ve předu i v zadu. Potisk má i samotné DVD ale kazí to reklamy uvnitř. Menu je tvořeno ukázkami.

Kvalita obrazu sice není jako na Blu-ray, ale je to to nejlepší co se asi dalo s DVD vytřískat. Pokud nemáte TV s 2 metry úhlopříčkou je obraz super.

Originál vidět v kině. Plno úžasných hlášek a neuvěřitelný výkon Setha na Méďovi. Byl jsem překvapen jak se povedl i český dabing. Hlasy super a hlášky kupodivu taky.

Kde nic není, nejde nic hodnotit. Škoda, že na BD je slušná porce bonusů, ale tady se na to někdo vykašlal.

Méďa je vynikající komedie, která tak trochu vybočuje z řady, ale rozhodně tím dobrým smyslem. Vydání na DVD hodně kazí bonusy, které prostě neexistují, ačkoliv na BD jsou.

Uživatel z e-shopu jan T. | 16.5.2014 16:01

Uživatel z e-shopu Karel K. | 23.12.2013 13:27

Good

Uživatel z e-shopu kariva | 5.9.2013 22:36

Bezvadný film pro celou rodinu, doporučuji všem malým i velkým, rozhodně se pobavíte.
Tvůrcům se opravdu povedl. My už jsme ho viděli aspoň 6x a pořád nás baví.

Logan | 24.11.2012 11:37

Když byl John malý, tak neměl moc kamarádů. Na Štědrý večer si přál, aby mu obživl plyšový půlmetrový medvěd a ... stalo se. Přes počáteční šok, oživlého plyšáka přijímá nejen John, ale i okolní svět. Z Médi se stává celebrita a navíc Johnův nejlepší kamarád. Prožijí spolu dětství a po 27 letech vstoupí na práh dospělosti. Tak jak stárnul John, stárnul i Méďa. Stále spolu žijí v jednom bytě, koukají na filmy a hulí trávu. Johnova přítelkyně Lori, se kterou chodí už čtyři roky, Méďu sice toleruje, ale ocenila by, kdyby se John ve svých 35 letech začal chovat dospěleji. John se totiž s Méďou chová stále jako puberťák. Navíc se blíží jejich výročí a Lori by si ráda na prst navlékla zásnubní prsten. Když dostane nůž na krk, John si vážně pohovoří s Méďou a výsledkem je, že se Méďa odstěhuje a najde si práci na kase v supermarketu. Odstřihnout nejlepšího kamaráda ze života, však není tak jednoduché, jak by se mohlo zdát a ke všemu si na Méďu brousí zuby podivný a strašidelný úchyl Donny se svým sociopatickým synem.

Film Méďa pochází z dílny tvůrce animovaného seriál Griffinovi, Setha MacFarlana, který nejenže film režíroval a napsal scénář, ale i nadaboval Méďu. Největším bonusem snímku je právě postava Médi. Působí naprosto reálně a než jako nějakou digitální postavu, ho vnímáte jako normálního herce. Dobrý výkon podal také Mark Wahlberg v roli Johna, který ve společných scénách s digitálním Méďou působí naprosto přirozeně a přesvědčivě, že po chvíli zapomenete, že je Méďa digitál. Ač by se mohlo zdát, že film s oživlým plyšákem je určen dětem, nic není dále od pravdy. Méďa se chová jako normální 30letý chlápek, takže jeho dialogy s Johnem a vůbec celkově jeho slovník je dost vulgární, vtipy jsou správně politicky nekorektní a párkrát i docela nechutné. Přesto je celý film dost vtipný, což právě vyplývá i z kontrastu Méďovi roztomilé vizáže a jeho dlaždičské mluvy. Snímek obsahuje i řadu popkulturních odkazů, které ocení zejména znalci kinematografie.

Méďa vychází v České republice v distribuci společnosti Bontonfilm, a.s. Disk obsahuje kvalitní, pohodový anglický, český, německý a turecký zvuk Dolby Digital 5.1. Film je podpořen titulky mnoha jazycích včetně těch českých. Obraz je naprosto bez problémů. Formátu obrazu je 16:9 (1.85:1). Na disku je několik trailerů na jiné filmy jinak bonusy žádné

Na českém dabingu se podíleli: Libor Hruška, Jan Vondráček, Kateřina Velebová, Jakub Saic, Filip Švarc, Daniel Rous, Pavel Šrom, Jakub Nemčok, Zdeněk Mahdal, Lucie Vondráčková, Jiří Schwarz, Irena Máchová, Ivana Korolová, Libor Terš, Dana Pešková, Šárka Brázdová, Anna Remková, Adéla Nováková, Anna Nemčoková, Klára Nováková a další.

Překlad: Stanislav Jelínek
Dialogy: Ivan Kotmel
Režie českého znění: Jiří Balcárek

České znění vyrobila tvůrčí skupina Josefa Petráska

Uživatel z e-shopu filmarena.cz | 21.8.2012 13:34

Představte si, že je Vám osm let, nemáte žádné kamarády a cítíte se úplně osamocený. Přesně tak se cítil i malý John Bennett z Bostonu. Nastalo období vánočních svátků a malý John našel pod stromečkem krásného, velkého, plyšového medvěda, kterému dal jméno Ted. John byl z nového kamaráda šťastný a nadšený, ale živého přítele plyšák nenahradí. Vyslovil tak upřímné přání, kéž by byl Ted živý. Díky padající hvězdě se tak udál pravý vánoční zázrak a Ted opravdu ožil. John a roztomilý mluvící méďa Ted se stali nerozlučnými přáteli na život a na smrt a vzájemným slibem si přísahali věčné přátelství. Děj se následně přenáší do současnosti. John už dávno není osmiletý školák. Je mu 35 let, pracuje v půjčovně aut a má slibný, čtyři roky trvající, vážný vztah s krásnou Lori. Ovšem ani Ted nezůstal tím roztomilým a milým plyšovým medvídkem jakým býval v dětství. Ted je potížista v pravém slova smyslu. Kouří, opíjí se, fetuje a najímá si prostitutky. Avšak i po tolika letech jsou John a Ted stále nejlepší přátelé a tráví spolu velké množství času především flákáním, užíváním si, nebo sdílením společné posedlosti Flashem Gordonem. To se však přestává líbit Johnově přítelkyni Lori a sledem několika událostí se všechno zvrtne k okamžiku, kdy si John bude muset vybrat. Ted anebo Lori?
Méďa je režisérská filmová prvotina Setha MacFarlanea, který je známý především jako spoluautor amerického animovaného seriálu Family Guy, který byl v České republice uveden pod názvem Griffinovi. Kromě režie, námětu a scénáře se Seth MacFarlane ujal i nadabování titulního hrdiny Teda. Johna Bennetta si zahrál populární americký herec Mark Wahlberg, který je mimo jiné, stejně jako jeho postava ve filmu, bostonský rodák. Johnovu přítelkyni Lori ztvárnila stále populárnější a obsazovanější Mila Kunis. Znalce amerických sitcomů jistě potěší i malá rolička Patricka Warburtona v roli Johnova kolegy z půjčovny automobilů, který hrál v legendárním seriálu Seinfeld postavu Davida Puddyho. Ve filmu se ještě objeví i několik dalších známých herců v menších cameo roličkách.

Podle názvu a hlavní postavy filmu by se dalo čekat, že je to film určený zejména pro děti. Opak je však pravdou a menší diváci by tento film rozhodně sledovat neměli. Méďa je komedie určená výhradně pro dospělé publikum a nebude se líbit ani všem starším divákům. Většina scén totiž využívá především vulgární humor, který rozhodně nesedne každému. Ať už jde o styl humoru, nebo časté dialogy mezi Tedem a Johnem. To potvrzuje i přístupnost, která byla stanovena na 15 let. Samotné ztvárnění medvídka Teda je na vysoké úrovni a po nějaké době sledování filmu budete mít pocit, že nekoukáte na digitálního plyšáka, ale na normální filmovou postavu, jakými jsou třeba John a Lori.

Celý film se hemží odkazy na jiné a slavnější filmy, ať už jde o plakáty visící na zdech, chvilkové záběry na televizi, dialogy Teda a Johna anebo samotný představitel Flashe Gordona. Méďa je především, ale vulgární a sprostý a užijí si ho pouze fanoušci těchto typů komedií. Diváci, kteří tento styl humoru neuznávají, budou z filmu zklamaní. Je tedy dobré před zhlédnutím filmu vědět, jaký druh komedie můžete očekávat, protože není komedie jako komedie.