Standardní dvd krabička zatavená ve fólii, bez jakéhokoliv materiálu navíc. Nicméně svůj účel samozřejmě plní.

Dobrá kvalita s blueray verzí sice nesrovnatelná, ale na příjemné pokoukání stačí. Velmi realistické.

Český dabing na skvělé úrovni, dobrá volba hlasů, v akčních scénách naprosto skvěle podtrhuje napětí ve filmu.

Bonusy mi nějak utekly? žádných jsem si nevšimnul, což je škoda, chtělo by to více informací o oné postapokaliptické době.

Film je skvělá podívaná plná efektů skvěle podtrhující zvrácenost celé takové civilizace, kde to bez soudců asi nejde...

Uživatel z e-shopu radarebel | 18.5.2013 16:10

Skvělej film nabitej akcí.Dobré herecké obsazení!!Vynikající zvuk.Bohužel na dvd nejsou žádné bonusy,což k takhle dobrému filmu je docela mínus.I přesto že nosiče dvd se stahují do ústraní,pro ty kteří jsou ještě fanoušky dvd nosičů,absence bonusů velice zamrzí.

Logan | 21.4.2013 14:25

V budoucnosti kriminalita dosáhla nevídaného rozmachu, což si vyžádalo změnu trestního systému. Na území bývalých Spojených států ve městě Mega City One byla vytvořena justice tvořena tzv. Soudci, kteří spojují policii, soudce s porotou a katy v jednom. Jeden den je výkonný soudce Dredd vyslán společně s nováčkem k vyšetřování trojnásobné vraždy do obrovského věžáku jménem Peach Trees, který má 200 pater a žije v něm přes 70 tisíc lidí, a ve kterém až do nedávna fungovalo několik gangů. Nyní je však celá budova pod kontrolou gangu pod vedením zvrácené Ma Ma. Soudci při vyšetřování seberou i jednoho z jejích mužů, což jí nehraje do karet. Je jí jasné, že by mluvil a určitě by vyzradil, že se v budově vyrábí nová droga zvaná Slo-Mo umožňující velmi zpomalené a barevnější vnímání okolí. Ma Ma nechá budovu uzavřít od vnějšího světa a na oba soudce vyhlásí brutální hon. Přes mnohem početnější převahu, kterou gang disponuje, se situace nevyvíjí tak jednoduše, jak si gauneři naplánovali. Na nemilosrdném, právo striktně dodržujícím Dreddovi si už zuby vylámali jinačí drsňáci. Oba soudci tak postupují přes hordy nepřátel, krev stříká kolem a i chladnokrevná Ma Ma už začíná litovat, že zle zapletla zrovna s těmito prosazovači zákona.

Snímkem Dredd je konečně napravena ostuda, kterou v roce 1995 způsobil film Soudce Dredd se Stallonem v hlavní roli. Nový Dredd si v souladu s komiksovou předlohou ani jednou nesundá přilbu, drtí hlášky přes sevřené zuby, dbá na striktním dodržování zákonů, a to za každé situace. A rozhodně se nikdy nesměje. Děj filmu je stručný, přímočarý a deroucí se neústupně k cíli. Akce a přestřelek je dostatek, přičemž přestřelky jsou řádně krvavé. Pěkná je i sci-fi stylizace, která dává zapomenout na plechové dekorace předešlého Dredda. Snímek je povedený i vizuálně a to i zásluhou zfetovaných záběru po požití drogy Slo-Mo, zejména ultra zpomalených a jiskřivě barevných přestřelek včetně různých tělesných průstřelů. Film Dredd se tak řadí k těm hodně povedeným komiksovým adaptacím.

DVD Dredd vyšlo v České republice v distribuci společnosti Bontonfilm, a.s. Na disk je burácivý, čistý, prostorový anglický, český a maďarský zvuk Dolby Digital 5.1. Film je mimo jiné podpořen českými titulky a českými titulky pro neslyšící. Obraz je ostrý, čistý a dává vyniknout sytým barvám. Formát obrazu je 16:9 (2.40:1). Na disku nejsou žádné bonusy.

Na českém dabingu se podíleli: Jakub Saic - Karl Urban (Dredd), Andrea Elsnerová - Lena Headey (Madeline Madrigalová), Jitka Moučková - Olivia Thirlby (Cassadra Andersonová), Petr Burian - Wood Harris (Kay), Radek Kuchař - Domhnall Gleeson (Clan Techie), Pavel Vondra, Radka Stupková - Rakie Ayola (Chief Judge), Bohdan Tůma - Deobia Oparei (Paramedic TJ), Libor Terš - Warrick Grier (Caleb) / Langley Kirkwood (Judge Lex), Šárka Vondrová - Michele Levin (Judge Kaplan), Vojtěch Hájek, Milan Slepička - Edwin Perry (Judge Alvarez), Stanislav Lehký - Karl Thaning (Judge Chan), Viktorie Taberyová, Aneta Talpová a další.

Dialogy: Monika Macků
Zvuk: Matěj Večeřa, Michal Páleníček
Režie českého znění: Martin Těšitel