Dobrá zábava.Dobrej film.Na dvd také zajímavý bonus.Dobrej obraz a velice slušný 5.1 zvuk!! Novodobá pohádka nás drží v tempu každou minutu.Velice pěkná je výprava a hlavně masky!

Uživatel z e-shopu michal416 | 17.7.2013 08:39

Nejlepší akční fantasy, jaké jsem kdy viděl. Střídá se zde humor s napětím, a krev zde stříká na všechny strany. Takto si představuji pravé moderní zpracování pohádky.

Uživatel z e-shopu bloodred | 14.7.2013 14:56

Tento film predcil me ocekavani,uzasne triky a velmi dobre herecke vykony,doporucuji tento film vsem kdo maji radi fantasy filmy a zaroven pohadky je fajn.

Logan | 8.7.2013 13:59

Notoricky známí sourozenci přežili věznění lidojedné čarodějnice a postupně se z nich ve svém oboru staly legendy. Ve středověku jsou vyhledávaní lovci čarodějnic. Zrovna teď si je objednal starosta Aušpurku, protože se jim ve městě a okolí ztrácejí děti a lidé předpokládají, že za vším stojí ženštiny na košťatech. A opravdu předpoklad není daleko od pravdy. Čarodějnice si sbírají dětské oběti na krvavý sabat, jež jim má zabezpečit odolnost před ohněm a tedy i upálením. Jeníč s Mařenkou se tedy budou mít co činit, aby jejich nekřesťanské rejdy překazili a zachránili unesené děti. A že to bude opravdu krvavá jízda.

Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic je velmi moderní variace na známou pohádku, přičemž dovypravuje příběh tam, kde původní pohádka končí. Film si na nic nehraje, jde o temnou krvavou fantasy s vynikajícími maskami a gore efekty, a to pouze s jediným účelem pobavit. Tvůrci se již nechali slyšet, že dvojka bude ještě brutálnější a krvavější. No prostě taková, jaké už dvojky bývají. Takže se můžeme jenom těšit.

DVD Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic vyšlo v České republice v distribuci společnosti AQS, a.s. – divize Magic Box. Disk obsahuje čistý místy až burácivý anglický a český zvuk Dolby Digital 5.1. Film je podpořen titulky v mnoha jazycích včetně těch v češtině. Obraz je ostrý a dostatečně přehledný i v temných scénách, kterých je ve filmu přehršel. Formát obrazu je 16:9 (2.40:1).

Na českém dabingu se podíleli: Libor Bouček - Jeremy Renner (Jeníček), Jitka Moučková - Gemma Arterton (Mařenka), Irena Máchová - Pihla Viitala (Mina), Petr Neskusil - Thomas Mann (Ben), Kateřina Lojdová - Famke Janssen (Muriel), Ludvík Král - Thomas Scharff (otec), Libor Terš - Zoe Bell (čarodějka), Jakub Saic - Jeppe Beck Laursen (William), Svatopluk Schuller - Christian Rubeck (Jonathan), Martin Zahálka - Vegar Hoel, Jiří Knot - Fritz Roth, Dana Pešková - Kathrin Kühnel (Adrianna), Jakub Nemčok - Cedric Eich (malý Jeníček), Anna Nemčoková - Alea Sophia Boudodimos (malá Mařenka), Zdeněk Podhůrský, Bohuslav Kalva, Antonín Navrátil, Zdeněk Mahdal, Libor Hruška, Zbyšek Horák a další.

Dialogy a režie: Jiří Balcárek

Bonusové materiály tvoří film o filmu Hodina duchů (v angličtině s českými titulky)

Uživatel z e-shopu krtkuvsen | 7.7.2013 14:10

Další z vynikajících filmových trháků. Dobré herecké obsazení, skvělý dabing. Senzační filmové efekty. Tento film určitě stojí za zakoupení. Vřele doporučuji...

merkurtys | 3.7.2013 13:04

velmi povedeny film hlavně efekty a herci jsou dobří hlavně gemma arterton je sexy a jeremy renner je dobry herec děj filmu je na začátku nudný ale pak je to napěchovaný akčními scénami

Uživatel z e-shopu ksvatosova | 26.6.2013 21:06

Nádech. Devadesát minut akce. Výdech. Ošklivé, opravdu ošklivé čarodějnice. Úžasně ušněrovaná Mařenka a fešák Jeníček. Nějaké ty rozdrcené nebo rozšlápnuté hlavy, též létající vnitřnosti. Roztopené pece nevyjímaje. Velice důsledná výstřižková kniha. Také trol jménem Edward. A traumata z dětství, která je též nutno zmínit.
A díry ve scénáři začnete vnímat, když už je po všem.

Logan | 20.2.2013 19:22

Všichni víme, jak to tenkrát bylo. Kluk a holka se zatoulali v hustém lese. Stali se rukojmím a budoucí večeří ježibaby, která si je vykrmovala perníkem. Za dramatických okolností se jim podařilo ze zajetí uprchnout. Dál kroniky mlčí. Nyní konečně máme možnost zjistit, jak to se sourozenci pokračovalo. No, jak se dá očekávat, vyrostli a traumatická zkušenost se jim podepsala na vývoji. Kromě toho, že si Jeníček ze zajetí odnesl cukrovku, vložili svou nenávist k čarodějnicím do svého živobytí. Cestují po středověkých krajích a likvidují ježibaby. Ve svém oboru se stali celebritami. Jednou jsou starostou pozváni do města Augšpurku, kde se začínají ztrácet děti. Místní ruka zákona je neschopná, za vším jsou vidět čarodějnice, a tak nastupují lovecké legendy, neboli „ti kteří přežili“. Sourozenci záhy zjišťují, že budou čelit celé čarodějné grupě, která hodlá černomagickou operací získat ohnivzdornost. Zlo, kterému budou nuceni nyní čelit, je mnohem mocnější, než cokoli s čím se doposud setkali. Aby obstáli, budou muset soustředit všechny síly, naostřit šípy a napumpovat svaly. Navíc je čeká jedno velké, ale opravdu velké odhalení, jež je vlastně přivede na začátek cesty.

Snímek režíroval norský režisér Tommy Wirkola, který si udělal ve světě jméno krvavou hororovou zombie komedií Mrtvý sníh. A byla to rozhodně trefná volba režiséra. V rámci soudobé adaptace klasických příběhů, báchorek či pověstí, je pohádka Jeníček a Mařenka předělána do akční, krvavé podívané, ze které „béčkovost“ stříká z každého záběru. Mám ale na mysli „béčkovost“ v tom nejlepším významu, tedy děj je sice s logickými dírami a charaktery nejsou úplně nejpropracovanější, avšak pomine-li to shovívavý divák, čeká ho zběsilá, krvavá jízda, plná hororové atmosféry, gore efektů, stylových hlášek a různých fantasy přísad pocukrovaných trochou toho humoru. Hlavně se však divák dočká výborné zábavy, u které se dá v pohodě vypnout mozek a jen se nechat unášet vším, výše uvedeným. Mohlo by se sice zdát, že si film lebedí na stejné vlně jako Bratři Grimmové, Van Helsing či Abraham Lincoln: Lovec upírů, ale přesto na mě Jeníček s Mařenkou zapůsobili lépe. Je možná sevřenější, k čemuž přispívá i relativně krátká stopáž. Navíc je film jednoznačně drsnější, brutálnější a přímočařejší.

V roli Mařenky se představuje Gemma Arterton, známá hlavně z Prince z Persie a z bondovky Quantum of Solace a nutno říci, že je konečně sexy. Jeníčka si zahrál stále zářivější Jeremy Renner, který se nedávno předvedl v Avengers a zahrál si i v posledním díle z Bourneovské série. Menší, ale důležitou a výraznou roli městského šerifa si zahrál představitel zlých mužů Peter Stormare. V roli zlé čarodějnice Muriel uvidíme Famke Janssen.

Snímek mě rozhodně překvapil, že to nebyla, taková „blbost“ jak jsem čekal. Jeníček a Mařenka je velmi povedená žánrovka, která potěší každého milovníka „pokleslé“ zábavy. Za ultra goreový finální masakr dávám jednoznačně palec nahoru.