Standardní DVD krabička, která naprosto splňuje svůj účel, a nijak nevybočuje z normálu, tedy dobře se hodí do řady filmů.

Perfektní podívaná plná detailů ze starých anglických časů, které velmi potěší, a zároveň vydají svědectví o dobých minulých.

Velmi kvalitní český dubbing s dobře zvolenými hlasy. I zvukové efekty skvěle ladí s celkovou atmosférou filmu.

Bez bonusů.

Příjemný oddychový film, který pobaví i podá svědectví o vynálezu vibrátoru i historickým poměrům v anglii.

Uživatel z e-shopu alex87 | 20.6.2013 08:25

Už dlouho jsem neviděl tak perfektně skloubené téma historie, romantiky a komedie. A vibrátorů. Fakta, láska a vtipy v té nejlepší symbióze, kvalitně spolehlivá Maggie Gyllenhaal, příjemné bylo vidět po dlouhé době zase Ruperta Everetta.

Logan | 8.10.2012 21:13

Mladý doktor Mortimer Granville má v 80. letech 19. století těžký život. Prošel několika londýskými nemocnicemi, ale v žádné nevydržel delší dobu. Jeho pokrokové názory na hygienu, čistotu a přístup k pacientům naráží na dogmatické a zastaralé učení etablovaných lékařů, kteří prostě na nějaké neviditelné mikroby nevěří. Jelikož dostal čerstvého padáka, rozhodne si najít doktora se soukromou praxí. Na několikátý pokus uspěje u Dr. Roberta Dalrymplea. Jeho specializací je léčba „hysterie“, kterou trpí údajně polovina londýnských žen. V té době za viníka ženské hysterie považovali dělohu a jako medicínu proto doktor používá „ruční masáž“. Mortimer se rychle zapracuje, ale náročnost pracovních postupů a počet uspokojených žen, které se houfují v čekárně, mu z provozu vyřadí pravou, tu šikovnější ruku. Současně poznává doktorovy dvě dcery. Krásnou a tichou Emily, která hraje na piáno a vůbec celkové dělá svému tatínkovi radost a živelnou, ale sympatickou Charlotte, řídící přes otcův nesouhlas komunitní chudinské centrum. Naštěstí má Mortimer nejlepšího kamaráda, bohatého vynálezce, lorda Edmunda St. Johna Smythe. Ten rád experimentuje s elektrikou. Spolu zkonstruují elektrický strojek, který na počest první spokojené klientky pojmenují Jolly Molly. Vynález má úspěch a z Mortimera se stává bohatý a slavný muž. Čeká ho zavedená doktorská praxe a stálý finanční příjem z průmyslového patentu. Jen si ještě bude muset vybrat ze sester Dalrymplevých svou životní partnerku. Tak dala léčba neexistující nemoci vzniknout legendě, která se těší zájmu a slávě do dnešních dnů, legendě jménem vibrátor.

Za touto výbornou romantickou, konverzační komedií stojí režisérka Tanya Wexler. Snímek obsahuje naprosto typický britský, suchý humor. Divák sice není nucen vypukávat v bouřlivý smích, ale bude mít spíše po celou dobu snímku lehký úsměv na tváři. Přestože je téma velmi intimní, choulostivé a pikantní, nejsou ve filmu žádné obscénní, explicitní ani vulgární scény. Vše je natočeno inteligentně, s humorem a nadhledem. Ve výsledku je také patrné, jak si herci své role užívali a hráli vyloženě s radostí. V roli Mortimera Granville, který skutečně žil a v roce 1880 vymyslel elektrické „dildo“ se představí Hugh Dancy. Zdatnou spoluhráčkou je mu, vždy spolehlivá, Maggie Gyllenhaal hrající Charlotte. Její sestru Emily si zahrála pohledná Felicity Jones. Postavu jejich otce ztělesnil Jonathan Pryce. Lorda Edmunda obdařil svým šarmem Rupert Everett. Bývalou prostitutku a první zákaznici Molly si zahrála Sheridan Smith.

DVD v České republice vychází v distribuci společnosti Magic Box, a.s. Disk obsahuje pohodový anglický a český zvuk Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky. Obraz je ve formátu 16:9 (1.78:1). Kromě upoutávek na dva jiné filmy na disku není žádný bonus.

Na českém dabingu se podíleli: Lumír Olšovský, Kateřina Velebová, Jaromír Meduna, Lukáš Hlavica, Lucie Vondráčková, Svatopluk Šuler, Veronika Veselá, Kateřina Lojdová, René Slováčková, Jaroslava Brousková, Jaroslav Horák, Petra Jindrová, Ludmila Molínová, Milan Slepička, Alena Procházková, Zbyšek Horák, Antonín Navrátil a další.

Překlad: Barbora Vrbová,
Zvuk: Michal Vašica,
Dialogy a režie: Veronika Veselá,