Co se týče bonusů, mohlo by jich tu být více, ale buďme rádi, že tu vůbec něco je, pořád by to mohlo být horší..

Zábavný film na velmi slušně provedeném DVD, kde není po audiovizuální stránce absolutně co vytknout.

Uživatel z e-shopu Silvie S. | 7.4.2015 21:22

super cena

Uživatel z e-shopu krtkuvsen | 2.9.2014 13:01

Logan | 4.10.2012 18:42

Bylo, nebylo, zlá krásná, překrásná žena se úskokem a magií zmocnila královského trůnu. Krále okouzlila elixírem lásky a elegantně se ho zbavila. V zámecké věži pak držela svou nevlastní dceru Sněhurku. Rozmařilým panováním však královská kasa přišla na buben a poddaní trpí pod tíhou daní. V den svých 18. narozenin Sněhurka na chvíli uteče ze zámku. Zjistí, jak obyvatelé z okolí strádají a při tom náhodou zachrání ze zajetí pohledného, ale nafoukaného panáčka, ze kterého se později vyklube princ Alcott. Královna pojme úmysl se za krásného prince provdat a jako přidanou hodnotu získat jeho bohatství. K její smůle se Alcott zakoukal do Sněhurky a tak královna pověří svého věrného sluhu Brightona, aby Sněhurku odvedl do lesa a tam jí zabil. K tomu, jak z dějepisu víme, samozřejmě nedojde. Sněhurka v lese potká sedm trpaslíků loupežníků, ve kterých rozdmýchá touhu po odboji proti tyranské královně. Jakmile se na jejich stranu přidá i princ Alcott, zlo dojde svého potrestání a šťastnému konci již nestojí nic v cestě.

Režisér Tarsem Singh (např. Válka Bohů, Cela) již dříve prokázal, jak velký má smysl pro opulentní výtvarno a vizuálno a nejinak je tomu i v tomto snímku, který je plný nádherných záběrů a scén hýřící barvami, zajímavými kostýmy a neotřelými nápady. Zásluhu na tom má i kameraman Brendan Galvin. Snímek se v žádném případě dogmaticky nedrží své pohádkové předlohy. Čeká nás řada prvků, které jsou obráceny naruby nebo jsou zasazeny do jiné části příběhu, což všechno film osvěžuje. Ve filmu je mnoho scén, které vás určitě pobaví. Jde sice o pohádkovou komedii, kdy humoru je vskutku dostatek a to někdy i trochu nekorektního, ale za zmínku stojí i několik akčních scén. Z nich mě vyloženě dostal souboj trpaslíků s dřevěnými, na dálku ovládanými, loutkami. Nejvíce prostoru, i vzhledem k tomu, že příběh vlastně vypráví, dostala Julia Roberts v roli zlé královny. Sněhurku si zahrála mladá a krásná Lily Collins a prince Armie Hammer. V miniaturní roli krále se na konci zjeví Sean Bean. Když už jsem zmínil konec filmu, tak ty jsou dva. Ten druhý je natočen v duchu režisérovy indické domoviny a Sněhurka zavítá do Bollywoodu. Film potěší jak děti, tak dospělé a strávíte s ním příjemných 106 minut.

Na disku je opravdu kvalitní zvuk, a to anglický a český Dolby Digital 5.1. Na lahůdkovém českém dabingu se podíleli Nela Boudová, Ivana Koralová, Vojtěch Dyk, Pavel Trávníček, Jiří Dvořák, Jan Dolanský, Tomáš Karge, Rudolf Kubík, Otakar Brousek ml., Lukáš Hlavica Milena Steinmasslová, Pavel Rímský, Libor Terš, René Slováčková, a další. Na disku je ostrý obraz dávající vyniknout pěkným sytým barvám, kdy obraz je ve formátu 16:9 (1.85:1). Film je podpořen českými titulky. Na disku není žádný bonus.