Hodnocení KONEČNÁ (DVD)

Celkem hodnocení: 12 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:21.4.2016
Uživatel z e-shopu Václava J. | 21.4.2016 20:17

Uživatel z e-shopu František R. | 19.12.2015 18:21

Vadný disk,nenašel se,reklamovat nebudu protože bych prohrál, neboť u vás by zajisté fungoval bezchybně, nový nemáte dle sdělení slečny na infolince,jiný nechci ani kredit na další nákup taky ne, opouštíme váš obchod a vracím se ke kamenymu obchodu kde je větší jistota a není poštovné a chození na uložení. Balení zbytečně robustní a náročné na rozbalení.

Nekupovat zde.Měl jsem zde pouze dvě objednávky a vždy s reklamací. Poprvé jsem platil dvakrát a pak jste mě peníze vrátili. PRO MĚ ZBYTEČNÝ ČAS A VYDADE.

Uživatel z e-shopu Pavol M. | 25.5.2014 18:54

Zvuk tohto filmu je bombastický..pri pozeraní tohto filmu na domácom kine si budete opäť pripadať ako v ozajstnej kinosále

Bonusy sú perfektné..s filmu o filmu sa dozviete všetko potrebné o tomto filme..všetky sekvencie s filmu sú podrobne opísané

Skvelá zábava od začiatku do konca,pre niektorých by to mohol byť nudný film,ale výborne zostavený tím hercov okolo Arnolda dáva tomuto filmu peknú rozmanitosť...Forest Whitaker nesklame v žiadnej úlohe...

Uživatel z e-shopu LUKÁŠ Ř. | 27.4.2014 10:05

Uživatel z e-shopu Rostislav M. | 17.3.2014 19:12

povedené

dobré

nekoukám

ARNIE je zpět hurá

Uživatel z e-shopu Stanislav Š. | 17.1.2014 07:48

Arnold zpět ve skvělé formě a s hláškami jaké máme rádi

Uživatel z e-shopu Milan S. | 31.12.2013 13:59

Klasický Arnold i když už také zestárl.Nicméně film má náboj a i trochu humoru,kdo má rád americkou produkci jistě bude spokojen, kdo hledá nějaké umění, tak nikoli.

Uživatel z e-shopu radarebel | 14.8.2013 13:22

Jeden z nejlepších filmových návratů!!Arnold v super kondici a přesně do role zapadá!!Film má skvělej děj a hlavně ho oživuje navíc i řada známých herců.Konečná je super zábava a návrat Arnolda je podle mně daleko vydařenější než jeho kolegy z branže Stalloneho(Bullet to the Head).
Dvd verze je opatřena řadou skvělých bonusů!!!!!!!!

Uživatel z e-shopu jirihahn | 30.7.2013 18:56

Americký akční film Konečná s bývalým akčním esem Arniem se mi moc nelíbil. Už to zkrátka není ono! Po politické funkci guvernéra ať ještě natočí posledního Terminátora, aby byl děj dokončen a s hereckou kariérou skončí. Jinak film Konečná je asi konečná pro Arnolda Schwarzeneggera, i když jsem ho měl jako herce rád (Terminátor, Konec světa, Predator, apod.).

Uživatel z e-shopu marsalek | 27.7.2013 22:15

Opět dobrý film i téma.Arnie i ve svém věku nezklamal,ale hlavně to už nebyl nepřemožitelný svalovec a Terminátor z minulých filmů,a jen šerif z malého městečka,který měl trabl.I v postradatelných měl pěknou roli a i v jiných filmech.

Logan | 16.7.2013 18:30

Mohl to být pro šerifa Raye další líný den ve městečku Sommerton Junction kdesi u americko-mexické hranice. K jeho smůle však v Las Vegas utekl během převozu do cely smrti Gabriel Cortéz nebezpečný boss mexického drogového kartelu. Společně s rukojmím z řad FBI si to namířil v super rychlé Corvettě, co možná nejkratší trasou domů do Mexika. Cestu mu mají připravit najatí a dobře zaplacení žoldáci a nejlepší cesta je právě přes Sommerton Junction. Šerif Ray ale také není žádné ořezávátko. Obklopí se ochotnými spolupracovníky a se žoldáky rozpoutají v maloměstě svou soukromou válkou s cílem, za žádných okolností, nepustit Cortéze přes hranice.

Snímkem Konečná se po několikaletém angažmá v politice plnohodnotně vrátil k filmu Arnold Schwrzenegger. Konečná sice není taková bomba, jak by si Arnold asi přál a jak by si i zasloužil, přesto ale jde o příjemnou akční záležitost, která se odvíjí svižným tempem, nebojí se krve ani „headshotů“ a navíc občasným humorem dává najevo, že se nebere moc vážně. Arnold sice stále není kdovíjaký herec a o přízvuk asi už nikdy nepřijde, ale tento typ filmů mu sedí a lze se jen těšit, že příště to bude už jenom lepší. Když jsem byl na filmu v kině, tak jsem ho trochu nadhodnotil, nicméně k 70% mu dám.

DVD Konečná vyšlo v České republice v distribuci společnosti Bontonfilm a.s. Disk obsahuje kvalitní, čistý anglický a český zvuk Dolby Digital 5.1. Zvuky aut, výstřelů a výbuchů jsou skutečně burácivé. Film je podpořen českými titulky a českými titulky pro neslyšící. Obraz je krásně ostrý. Formát obrazu je 16:9 (2.35:1).

Na českém dabingu se podíleli: Pavel Soukup - Arnold Schwarzenegger (Ray Owens), Martin Zahálka - Forest Whitaker (John Bannister), Pavel Šrom - Peter Stormare (Burrell), Anna Brousková - Jaimie Alexander (Sarah Torranceová), Martin Sobotka - Johnny Knoxville (Lewis Dinkum), Jakub Saic - Eduardo Noriega (Gabriel Cortez), Bohdan Tůma - Luis Guzmán (Mike Figuerola), Kateřina Velebová - Christiana Leucas (Christie), Svatopluk Schuller - Rodrigo Santoro (Frank Martinez), Michal Holán - Zach Gilford (Jerry Bailey), Jitka Moučková - Genesis Rodriguez (Ellen Richardsová), Petr Burian - Daniel Henney (Phil Hayes), Bohuslav Kalva - Harry Dean Stanton, Jitka Ježková, Libor Hruška, Zbyšek Pantůček, Jana Páleníčková, Dalimil Klapka, Radka Malá, Milan Slepička a další.

Zvuk: Matěj Večeřa, Michal Černík
Úprava Dialogů: Alena Navrátilová

Bonusové materiály (v angličtině s českými titulky) tvoří: