Uživatel z e-shopu Kamil L. | 10.4.2019 14:16

Balenie je veľmi dobré a až keď na obrázku vidím tých dvoch tak sa smejem dopredu. Balenie osloví detí a myslím si že aj dospelých.

Kúpil som si len DVD verziu ale nie je nič zlého, obraz je čistý a veľmi dobre sa na neho pozerá. Zatiaľ super.

Ťažko je hodnotiť zvuk filmu, v ktorom sa nič nehovorí ale pochopil som že v danom prípade ani to nie je nutné.

Je to film pre všetky vekové skupiny. Mám radosť, keď počujem detský smiech a aj mne je do smiechu keď vidím aké hlúposti tí dvaja vystrájajú.

Logan | 17.10.2012 16:24

Další ze série klasických krátkých animovaných filmečků o dvou bambulech v kulichu a rádiovce, kteří si dovedou poradit v každé situaci. Vždy, když něco dělají, tak při tom zničí a rozbijí všechno okolo. Přesto skoro pokaždé dosáhnou, toho, co zamýšleli. A koho zajímá, že k výsledku dojdou jinou cestou? Disk obsahuje sedm cca. 8 minutových epizod, které jsou převážně z roku 1994 a vyrobilo je Studio animovaného filmu „aif“. Pat s Matem opravují píchlou pneumatiku, zápasí s kulečníkem v malém obýváku, pokoušejí se umístit do pokoje trezor, motorovou pilou zarovnat živý plot nebo se například pokusí vytvořit umělé jezero, aby se po něm prosvištěli na windsurfingu.

Animace je klasická, jakou si jí všichni pamatujeme z dětství. U příběhů „šikovných“ a vynalézavých kutilů se pobaví děti i dospělí. Každý si v nich najde to své. Epizody režíroval Lubomír Beneš a všechny díly doprovází notoricky známá a chytlavá hudba z dílny Petra Skoumala. Kvalita obrazu odpovídá době vzniku a večerníčkovému duchu. Formát obrazu je 4:3. Zvuk sestávající z hudby a doprovodných ruchů je Dolby Digital 2.0. Na disku nejsou žádné bonusové materiály. DVD v České republice distribuuje společnost Bontonfilm, a.s.

Disk obsahuje níže uvedené epizody, přičemž nelze určit, která je lepší.

- Nehoda
- Kulečník