Standardní, kvalitní plastový obal.

Bezproblémový, kvalitní záznam - kvalita DVD.

Standardní kvalita záznamu na DVD.

U tohoto DVD žádné nejsou

Ve všech parametrech standardní kvalita DVD, bez problémů...

Logan | 9.12.2012 15:53

Manželé Ondra a Dita a Vítek s Marií spolu kamarádí. Jsou sousedé, jejich děti spolu chodí a muži spolu pracují jako elektrikáři. Pohodička, pohoda. Jenom v manželských postelích jim to po dvaceti letech trochu zadírá nudou. Jednoho dne jsou oba pánové pracovně vysláni na ostrov do Karibiku, aby zde nahodily elektrickou síť poničenou hurikánem. Protože zrovna Vítek výhrou přišel k penězům, rozhodnou se, že spojí příjemné s užitečným a vezmou s sebou své drahé polovičky. Na služební cestě spojené s dovolenou padají zábrany a tak uzraje myšlenka, zrající v mužských myslích již nějaký čas. Dojde k výměně partnerů. Všichni čtyři si uvědomili, jak jim tato swingers akce okořenila sexuální život a rozhodnou se v tom pokračovat i po návratu do všední české reality. I když se jejich pravidelné výměny postupně provalí a způsobí jim řadu nepříjemných momentů, sexuální reinkarnace se vzdát nehodlají. Ve hře je však možná ještě jedna výměna partnerů, která tentokrát pány moc nepotěší.

Režisér Jan Hřebejk se spojil se spisovatelem knižních hitů Michalem Vieweghem a pokusili se stvořit romantickou komedii s erotickým nábojem. Bohužel pro Hřebejka, je on lepší režisér, než je Viewegh scénárista. Herci, kteří se snaží a dělají, co mohou, nemají moc, co hrát. Postavy jsou ploše napsané, humor je většinou trapný nebo nevtipný (s pár čestnými výjimkami, např. promítání fotek z dovolené v rodinném kruhu) a celé by se to dalo nacpat do jedné půlhodinové televizní povídky, vysílané na Silvestra po půlnoci mezi show Bennyho Hilla a pořadem kapely Šlapeto. Naštěstí pro diváka má film velmi příjemnou 75 minut dlouhou stopáž. Romantický film není, o humoru viz výše, a co se erotiky týče? Hynek Čermák a Viktorie Čermáková, kteří ve filmu hrají manžele, jsou ve skutečnosti sourozenci, což minimálně v jedné krátké odvážnější scéně zavání příjemnou incestní perverzí. Jinak erotické scény jsou natočeny cudně a nikterak šokantně. Paralelně s hlavním příběhem, sledujeme ještě okrajovou dějovou linii mladých potomků a do děje zasahujících prarodičů. Ještě musím dodat, že Viktorie Čermáková má opravdu krásná prsa a film je pěkně nasnímán.

Svatá čtveřice v České republice vychází v distribuci společnosti Bontonfilm, a.s. Disk obsahuje normální, ale kvalitní český zvuk Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky pro neslyšící. Obraz je ve standardní DVD kvalitě a je ve formátu 16:9. Na disku nejsou žádné bonusové materiály, ale uvnitř krabičky se přece jen dvě překvapení, tematicky spojená s filmem, skrývají.