Uživatel z e-shopu Lenka T. | 16.12.2013 19:45

Uživatel z e-shopu Libuše obdržel soukromý dárek. | 23.12.2012 09:30

Neteř si toto DVD moc přála, věřím že bude spokojená, a budem obědnávat častěji.

karlik4801 | 28.11.2012 22:40

Dobře provedené DVD s hezkým přebalem. Doporučuji koupit.

Logan | 23.11.2012 14:58

Na střední škole Monster High studují všemožné příšerky, duchové, vlkodlaci, upíři, fantomové, mumie apod. Zrovna když se blíží Halloween, o kterém se příšerky učí, že je to svátek, kdy mají být zalezlí doma a nevytáhnout ani paty, čelí škola i monstr studenti útokům studentům z normální školy lidí, tzv. „normíků“. Partička holčičích monster pod vedením Frankie říkajících si „Ghůlky“ pronikne do tajného sálu uvnitř školy, kde zjistí, že Halloween byl od pradávna svátek oslavující přátelství lidí a monster. Když však normíci opět podniknou další dýňový útok na Monster High, vydá se v noci skupinka příšerek za pomstou. U školy normíků je však překvapí policie a příšerky se schovají na halloweenském večírku, kde navážou nová, nečekaná přátelství. Nečekaně se rozdělí, což je příležitost k novým zážitkům ve světě normíků a dalším eskapádám na škole Monster High. Na paty jim přitom šlape mladá příbuzná slavného lovce monster.

Americký animovaný film Monster High: Příšerky přicházejí je zaměřený hlavně na mladá děvčata. Nese s sebou jakous takous myšlenku o toleranci odlišností, ale nijak to neláme přes koleno. Animace je adekvátní televiznímu původu snímku. Školní prostředí dává mnoho možností pro zápletky a dějové zvraty. Upíři, zombie, vlkodlaci a jiná monstra jsou v kurzu již několik desítek let, ale v posledních letech zažívají tu pravou renesanci, což se odráží i v tvorbě pro děti. Věřím, že malé holky si film užijí, což mi také dokázala dcera mého kamaráda. Každopádně je to lepší než jiné animované filmy s oživlými barbínami apod., které jsou zacíleny na stejnou cílovou skupinu. Vzhledem k různým přízvukům jsou jednotlivé hlasy monster mnohem lepší v anglickém originále. Mé hodnocení odpovídá tomu, jak se bavila právě kamarádova dcera.

DVD v České republice vychází v distribuci společnosti Bontonfilm, a.s. Disk obsahuje kvalitní anglický, český, slovenský, litevský a chorvatský zvuk Dolby Digital 5.1. Na obalu DVD je napsáno, že obsahuje titulky v češtině, slovenštině, chorvatštině a litevštině. Není tomu tak, žádné titulky na disku nejsou. Obraz je víceméně v pohodě a je ve formátu 16:9 (1.85:1).

Bonusové materiály tvoří tři krátké animované filmy z prostředí Monster High, které jsou česky dabované.