Hodnocení Můj vysvlečenej deník (DVD)

Celkem hodnocení: 2 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:14.5.2016
Morin | 14.5.2016 22:32

Obal pěkný.Film je výborný a zvukově jsem velmi spokojený.Bonusů by mohlo bejt víc.Všem vřele doporučuji.

Logan | 6.11.2012 17:37

Když bylo Johaně patnáct let, tak ji její „dredatý“ přítel, kterého hluboce milovala, podvedl. Johana situaci nezvládla a demonstrativně si podřezala žíly, což jí přivedlo do blázince, kde si jako formu terapie začala psát deník. Nyní je jí již sedmnáct a deník si píše stále. Navíc dostane šanci, jak deník vydat knižně. Johana je jinak normální holka obklopená skupinkou kamarádů. Spolu s nimi prožívá radosti i strasti. Statečně absolvují mejdany na chatách a v hospodách i rockové koncerty. Zažije krátký platonický vztah s učitelem češtiny. Najde si dokonce novou „dredatou“ lásku, o kterou ji však v zápětí připraví jedna z nejlepších kamarádek. Doma má však Johana docela příjemné prostředí. Otec bývalý rocker a současný bulvární novinář jí dopřává dostatek volnosti. S nevlastní matkou Sabinou, která učí na její škole Angličtinu, sice trochu válčí, ale není to nijak horké. Navíc Johana v poslední době začíná pochybovat o tom, zda je její táta skutečný biologický zploditel. Má totiž podezření, zda není jejím otcem Mahmud, předchozí perský partner její matky, která před mnoha lety jako novinářka tragicky zahynula na hranicích Afganistanu. Jó, život současné teenagerky není žádný med.

Můj vysvlečenej deník je adaptací stejnojmenného knižního bestselleru autorky Johany Rubínové. Jde do jisté míry o autobiografii, kdy o skutečné pravdivosti všech dějů ví jen sama autorka. Snímek nemá žádný ucelený děj. Jde o sled zážitků a situací, které na sebe víceméně navazují, anebo také ne. To je přesně největší slabinou snímku, absence dějové linie. Některým zápletkám, které se jeví jako důležité, a které by si zasloužily více rozvést, je věnováno málo prostoru a to na úkor zápletek méně nezajímavých. Přesto však rozhodně nejde o špatný film a vzhledem k tomu, že jde vlastně o zfilmování deníku, lze snímku leccos odpustit. Mnoho zápletek je skutečně zajímavých a navíc vtipných. Velkou předností je reálnost postav a jejich chování. Ano, takhle se dnešní mládež chová a ano, takhle dnešní mládež mluví (včetně občasných vulgarismů, které nejen holky používají). Film si sice nejvíce užijí dívky v Johanině věku, ale myslím, že ho skousne vlastně kdokoli, kdo si pamatuje na vlastní „telecí“ léta.

Kladem jsou také výborné herecké výkony všech hereckých představitelů a to jak na straně mladých, tak již etablovaných hereckých stálistů. Pochvalu si samozřejmě zaslouží Veronika Kubařová v hlavní roli, která zahrála o osm let mladší postavu s přehledem a hloubkou, o které si mohou jiní nechat jen zdát. Ale bavili mě i další, jako Petra Špalková v roli macechy Sabiny, Igor Bareš v roli otce nebo Berenika Kohoutová jako „kamarádka“ Kasandra.

Můj vysvlečenej deník v České republice distribuuje společnost Bontonfilm, a.s. Disk obsahuje kvalitní český zvuk Dolby Digital 5.1 a Dolby Digital 2.0. Film je navíc podpořen anglickými titulky a českými titulky pro neslyšící. Obraz je v pohodě a je ve formátu 16:9.

- zajímavý film o filmu
- teaser
- fotogalerie

Musím sebekriticky přiznat, že ač jsem zástupce a majitel mužského pohlaví, film mě překvapivě bavil a po jeho zhlédnutí jsem neměl pocit promarněného času. Je to po čase jeden z těch povedenějších českých filmů pro mladé tělem nebo duchem.