Hodnocení Dokonalá skrýš (DVD)

Celkem hodnocení: 2 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:14.7.2014
Uživatel z e-shopu JAN T. | 14.7.2014 13:56

Logan | 9.4.2013 19:22

Manželé David a Emma se konečně nastěhovali do svého vysněného domu, který koupily s výhodnou slevou od banky. Avšak... Nebude to trvat dlouho a za zdmi svého hnízdečka objeví větší než malé množství tvrdé drogy a to jako že hodně velkou kopu matroše. Samozřejmě, že se hned rozhodnou vzít dráhu. To jim ale zase nedovolí dvojíce darebáků ze sousedství, kteří mají s drogovým domem své vlastní nekalé plány a páreček nových obyvatel nenechají jenom tak v poklidu odejít. Dům samotný je taková opevněná pevnůstka s tajnými místnostmi a různými zabezpečovacími hejblaty a blikadly a mezi zúčastněnými se rozehrává klasická hra na kočku a na myš a ke slovu se dostanou nejenom pěsti, ale i kvéry.

Dokolalá skrýš je thriller s ne moc uvěřitelnou zápletkou a ne moc věrohodným chováním postav. Když ale člověk vypne mozek, má film docela šanci a schopnost pobavit. První část snímku se sice pomaleji rozjíždí a buduje nějakou tu atmosféru stísněnosti a nejistoty, ale v druhé polovině se koná už docela solidní akční jízda. Celý děj se vlastně točí okolo čtyř postav. Dvou kladných a dvou záporáků. Naštěstí jedním ze záporáků je i ikonický blonďák Dolph Lundgren, který má dostatečné charisma, aby dokázal okořenit vcelku standardní drámo.

DVD Dokonalá skrýš vyšlo v České republice v distribuci společnosti Bontonfilm, a.s. Disk obsahuje dobrý, prostorový anglický a český zvuk Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky a českými titulky pro neslyšící. Obraz je ostrý a přehledný, i když se velká část filmu odehrává v příšeří. Formát obrazu je 16:9 (1.78:1). Na disku nejsou žádné bonusy.

Na českém dabingu se podíleli: Pavel Soukup - Dolph Lundgren (Andy Spector), Michal Holán - Sean Faris (David Nash), Andrea Elsnerová - Briana Evigan (Amy Nashová), Martin Sobotka - Jon Huertas (Ray Jaffe), Miloš Vávra - Lawrence Turner (Max Farrell), Milan Slepička - Lance E. Nichols (Kněz), Jana Páleníčková - Alyshia Ochse (Trish Garrety), Bohdan Tůma - Roger J. Timber, Jaromír Meduna, Jiří Plachý, Jakub Saic, Libor Terš, Svatopluk Schuller a další.

Dialogy: Veronika Kernová
Zvuk: Matěj Večeřa, Michal Šťastný