Tak obal samotný je pro mě svým způsobem unikátní. Moc děkuji FA za tuto povedou edici a jsem rád, že patří do mé sbírky.

Je těžké něco napsat o videu. Napadá mě pouze a jediné slovo. A to slovo je brilantní :) Je to nádhera :) Zvláště u tohoto filmu.

Velmi dobré :)

Je škoda, že to přináší pouze jeden jediní bonus a tento bonus má název Vizuální nádhera. Ještě jsem si to nepustil ale myslím, že to bude dobré

U mě vládne jako vždy naprostá spokojenost. Nemám opravdu co vytknout. Jedině možná bonusy. Je škoda, že jich tam je tak málo.

Beckett51 | 20.8.2013 17:36

Monumentální odysea života za přežitím, přátelstvím a vírou. Když jsem napsal, že Atlas mraků je nejlepší film roku, nevěděl jsem, že mě něco dokáže vyždímat tak, jako to dokázal Pí . Čekal jsem, že kýčovitost bude filmu škodit, ale naštěstí nebyla tak velká a ona barevnost (pro někoho kýčovitost) je opravdu časokrásná. Hudba umocňuje celkový zážitek a je neuvěřitelně skvěle zakomponovaná. Tam, kde je napětí, hraje hudba, která ho umocňuje. Tam, kde je smutek, hraje hudba, která nijak netlačí na emoce, ale přesto je dokáže vyvolat. Divím se, že Suraj Sharma nedostal alespoň nominaci na Zlatou sošku (už jenom kvůli roztomilému indickému přízvuku). Jeho výkon se dá porovnávat s výkonem Toma Hankse ve filmu Trosečník a to tehnle sympatický indický mladík hrál poprvé(!) v životě. Vizuál je opravdu nádherný. Ztvárnění zvířat (hlavně tygra) je neskutečné. Kdybych o filmu nic nevěděl, nejspíš bych si myslel, že jsou živá. Ale co to budu okecávat. Pro mě se jedná o nejlepší film roku a nezapomenutelný zážitek na celý život (inu, chtěl jsem na to jít 3D do kina, ale nakonec jsem to zavrhl, protože z toho mořského houpání by mi popkorn asi dlouho v žaludku nevydržel). BTW. Tohle rozhodně není film pro děti.

Tom Hardy | 14.5.2013 20:13

Pohodlně se usaďte a napněte uši. Pi Patel vám bude vyprávět neuvěřitelný příběh chlapce, který uvízl na moři v jednom člunu s tygrem. Že to zní bláznivě? Život někdy dokáže překvapit.

Poslední snímek ceněného režiséra Anga Leeho patřil mezi přední oscarové favority v technických kategoriích. A zcela právem. Přestože tomu námět o jedné loďce uprostřed oceánu nenapovídá, jde o jeden z vizuálně nejvýraznějších počinů posledních let a často budete doslova s otevřenou pusou žasnout nad tím, co filmaři vymysleli a jak úchvatně to Lee dokázal přenést na filmové plátno.

Příběh je bohužel z ranku slabších, přičemž já osobně mám problém hlavně s jeho vyústěním. V mých očích finále vzalo filmu vše magické a konec mi nedovolil, abych si spirituální jízdu Leeho patřičně vychutnal. Přesto nemůžu cestě Pi Patela upřít jedinečné momenty. Znovu si ji ale jen tak nepustím.

Rozpačitý dojem z filmu samotného částečně vyvažuje jeho přepis. Jak jsem řekl, snímek je vizuálně opravdu úchvatný a Blu-ray disk mu na kráse rozhodně neubírá. Právě naopak. Voda je křišťálově čistá, noční moře tóny barev vyloženě pohlcuje, když Piho zalije slunce, budete si připadat, že jste na loďce s ním. Podobně vtahující je i hudba, takže se připravte na pořádný audiovizuální zážitek.

Před nedávnem vyšel očekávaný STEELBOOK Hobita, který patří k nejošklivějším plechovkám vůbec (2D i 3D verze). To Pí a jeho život je úplně jiná liga. STEELBOOK působí přímo NÁDHERNĚ a nejen díky 3D magnetickému obrázku. Modrá barva plechu vyloženě sluší, design je velmi jednoduchý a přitom efektní, tohle je zkrátka kus, jenž by neměl chybět žádnému sběrateli (jako bonus malá knížečka!).

Ani bonusově nejde o odfláknutou práci. Vše je pěkně otitulkované, přičemž dokumenty o natáčení a vystřižené scény vám zaberou dobré dvě hodiny (některé bonusy se nacházejí na disku s 3D verzí filmu, jdou nicméně spustit i ve 2D). Dále jsou k dispozici trailery, galerie a storyboardy.

DVD nemá vyjma samotného filmu nic. Na Blu-ray snímek vychází i v klasické plastové verzi.

Pí a jeho život je jeden z nejkrásnějších a současně i nejlépe vybavenějších STEELBOOKů letošního roku. Pokud se vám snímek aspoň trochu líbil, měl by pro vás být nákup jasnou povinností.

Uživatel z e-shopu jirihahn | 12.5.2013 19:57