Hodnocení NESPOUTANÝ DJANGO Tarantino Blood Edition + Sběratelské karty EXKLUZIVNÍ EDICE Filmareny (DVD)

Celkem hodnocení: 4 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:11.9.2013
TheBigBHD | 11.9.2013 10:33

Dalsi z povedenych kousku Quentina Tarantina. A jelikoz patri na prvni misto v oblibenosti reziseru u me malickosti, nemuzu hodnotit jinak nez 5/5. :-)

Tom Hardy | 29.5.2013 17:18

Vzali mu svobodu i ženu. Nyní si oboje vezme Jamie Foxx zpět. Maniak z videopůjčovny Quentin Tarantino dokazuje, že si hravě poradí i s westernovým žánrem.

Django byl jednou z největších senzací loňského roku, takže fanoušci doufali, že se na Blu-ray dočká patřičně vymazleného podání. Což se naštěstí stalo, i když v rámci bonusů vydání trochu zaostává. Zatímco film je ve zcela perfektní kvalitě a to jak obrazově, tak zvukově (dabing je výběrem zvolených dabérů nicméně podivný), bonusy jsou z chudšího ranku. Tři dokumenty o natáčení, které zaberou tři čtvrtě hodinky a k tomu pár trailerů. Víc ani ťuk. Vzhledem k tomu, že původní scénář se od výsledku v mnohém liší, moc bych se divil, kdyby některé natočené scény nezůstaly na podlaze střižny. Edice nám nicméně žádné vystřižené či zkažené záběry nenabízí. Studio si možná bonusy šetří pro nějakou budoucí edici...

Přesto bych s nákupem Blu-ray ani na minutku neváhal, pokud jde o sběratelský STEELBOOK. Ten je opravdu nádherně zpracovaný a bude patřit ke chloubě vaší sbírky. Volit navíc můžete edici se soundtrackem, přičemž Filmarena pro své fanoušky přidala ještě krásné sběratelské karty. Pokud Blu-ray v bonusech ztrácí, forma to vynahrazuje.

Takže tip na nákup? Jednoznačně STEELBOOK varianta Nespoutaného Djanga, ideálně s přibaleným soundtrackem. To je opravdová sběratelská lahůdka.

Logan | 27.5.2013 17:20

Doktor Schultz se zhruba dva roky před vypuknutím občanské války toulá Severní Amerikou a kromě vrtání zubů si vydělává chytáním eventuálně střílením zločinců za odměnu. Pro to, aby dopadl šmejdy, po kterých zrovna pase, potřebuje pomoc černého otroka Djanga. Tohoto najde a pod podmínku pomoci, mu slíbí svobodu. Jelikož se jejich spolupráce ukáže nadmíru úspěšnou, vezme si doktor černého mladíka do učení. Postupně se sblíží a Django se Schultzovi svěří se svým milostným trápením, a sice že má někde v neznámu manželku. Doktor zapátrá a podaří se mu místo hledané otrokyně zjistit. Společně se pak vydávají na otrokářský Jih, neboť právě tam, na farmě Candyland se má nešťastná Broomhilda nacházet. Hrdiny tak čeká krvavá odysea, na jejímž konci se z Djanga stává legenda.

Božský Quentin Tarantino stvořil další ze svých autorských filmových počinů, zaplněný více či méně svéráznými postavami z celé škály lidských profesí, které se mohly v té době na území Ameriky pohybovat. Svůj opus zasadil zejména na americký jih a jak už to tak u mistra bývá, hranice mezi dobrem a zlem se často stírají. Tentokrát se snímek věnuje i „jakoby“ vážnému tématu otroctví. Nijak ale nemoralizuje ani nepředkládá velká témata sveřepým způsobem. Jde především o bezchybně napsanou, zrežírovanou a zahranou zábavu a současně i poklonou tzv. špagety westernům z druhé poloviny minulého století. To, že se perfektními hláškami ani krvavými scénami nešetřilo, je samozřejmostí.

DVD Nespoutaný Django vyšlo v České republice v distribuci společnosti Bontonfilm a.s. Disk obsahuje kvalitní a čistý anglický, český, ruský a ukrajinský zvuk Dolby Digital 5.1. Film je podpořen titulky v mnoha jazycích včetně češtiny. Obraz je ostrý a přehledný i v nočních scénách, i když místy je záměrně a stylově rozzrněný. Obraz je ve formátu 16:9 (2.40:1).

Na českém dabingu se podíleli: Lukáš Hlavica - Jamie Foxx (Django), Václav Knop - Christoph Waltz (Dr. King Schultz), Michal Dlouhý - Leonardo DiCaprio (Calvin Candie), Jitka Moučková - Kerry Washington (Broomhilda), Petr Oliva - Samuel L. Jackson (Stephen), Ludvík Král - Walton Goggins (Billy Crash), Otakar Brousek ml. - Dennis Christopher (Leonide Moguy), Zdeněk Maryška - James Remar (Butch Pooch / Ace Speck), Pavel Šrom - Franco Nero (Amerigo Vessepi), Bohdan Tůma, Ladislav Županič, Nikola Votočková, Kateřina Velebová, Jiří Valšuba, Bedřich Šetena, Milan Slepička, Irena Hrubá, Petr Gelnar a další.

Překlad: Petr Zenkl
Dialogy a režie: Ladislav K. J. Novák
Vyrobilo: LS Productions dabing 2013