Hodnocení Legendární parta (DVD)

Celkem hodnocení: 2 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:8.5.2013
Logan | 8.5.2013 16:48

Kouzelná bytost Jack Frost stojí za všemi efekty a projevy zimy. Štve ho, že se každoročně snaží, aby si lidi užili zimní radovánky, ale nikdo v něj vlastně nevěří. To v Santu Clause, Velikonočního zajíčka, vílu Zuběnku a snového Sandmana, kteří tvoří dohromady skupinu Strážců, věří zatím všechny děti. To chce právě změnit hrozivý bubák Stín, kterého již nebaví žít na okraji zájmu a v opovržení. Rozjede tedy rafinovaný plán, jak Strážce zničit. Prostřednictvím nočních můr a strachu přesvědčuje děti, že uvedené bytosti neexistují a není nutno v ně věřit. Tím moc Strážců slábne a jediná jejich naděje je přijmout mezi sebe právě Frosta, ve kterém se skrývá mnohem, mnohem víc naděje a síly, než by se mohlo na první pohled zdát.

Animovaný snímek Legendární parta od studia DreamWorks je doslova pro celou rodinu, neboť každý si najde to své. Film obsahu mnoho slovního i situačního humoru a je po okraj nadupaný akčními scénami a magickými souboji. Je dobré, že i když postavy ve filmu vystupující jsou známé hlavně v Americe, neměli by mít naši diváci problém identifikovat se s hrdiny, neboť jsou dostatečně sympatičtí, aby si k nim našel cestu kdokoli. Tvůrci také řádně okořenili charaktery postav a tak Santa Calus mluví (v originále) s ruským přízvukem a vypadá jako potetovaný ruský bohatýr. Velikonoční zajíc, je zase drsný australský bitkař atd. To že je film bezchybně animovaný, je samozřejmost, kterou snad ani nemusím dál rozepisovat. Rozhodně doporučuji koukat na film v originále s titulky a užít si bezchybný a propracovaný dabing herců jako Chris Pine, Alec Baldwin, Hugh Jackman nebo sametově hrozivého Jude Law dabujícího bubáka.

DVD Legendární parta vyšlo v České republice v distribuci společnosti AQS, a.s. – divize Magic Box. Disk obsahuje kvalitní a čistý anglický, český a slovenský zvuk Dolby Digital 5.1. Film je podpořen mimo jiné českými titulky. Obraz je dokonalé ostrý se výraznými a sytými barvami. Formát obrazu je 16:9 (1.78:1).

Na českém dabingu se podíleli: Matouš Ruml - Chris Pine (Jack Frost), Zdeněk Maryška - Alec Baldwin (Santa), Michal Dlouhý - Jude Law (Bubák), Aleš Procházka - Hugh Jackman (Zajíc), Jitka Ježková - Isla Fisher (Zuběnka), Martin Sucharda - Dakota Goyo (Jamie), Jindřich Žampa - Kamil McFadden (Claude), Jan Köhler - Jacob Bertrand (Monty), Jakub Nemčok - Khamani Griffin (Caleb), Anna Jarkovská - Georgie Grieve (Sophie), Lucie Kušnírová - Dominique Grund (Malina), Marianna Jurková - Olivia Mattingly (Pippa), Anna Jurková, Miriam Chytilová, Jitka Moučková, Zbyšek Horák, Anna Nemčoková a další.

Překlad: Jakub Racek
Dialogy a režie: Ladislav Novák
Vyrobila: LS Productions dabing 2012