Zakoupil jsem dvd jako dárek a tak zatím ani nevím jaké bonusy na dvd jsou, ale určitě budou pěkné a srandovní

Celkově hodnotím toto dvd jako povedené, protože jinak bych ho neobjednával. Je to dárek pro 11ti letého syna, tak doufám že ho poteší

Uživatel z e-shopu Milan D. | 11.1.2014 11:07

Uživatel z e-shopu Milan S. | 31.12.2013 14:11

Další animovaný snímek s námětem duchařiny, který neurazí a příjemně pobaví nejen malé diváky, ale i starší osazenctvo.

Logan | 1.2.2013 17:40

Jedenáctiletý Norman žije na americkém maloměstě. Byl by to obyčejný kluk, ale v rodové linii zdědil schopnost vidět duchy. Takže si povídá s mrtvou babičkou a řeší problémy duchů na ulici cestou do školy. Ostatní lidé je samozřejmě nevidí, a tak je Normen pokládán za místního pošuka a občasný terč šikany ze strany primitiva Alvina. Norman se proto skamarádí s dalším školním outsiderem, tlustým Nielem. Jednoho dne Norama vyhledá jeho podivínský strýc. Ten ho zasvětí do tajemství související s místní legendou o čarodějnici. Zrovna v předvečer oslavy její popravy, se začínají dít věci. Hroby se otevírají a z nich lezou nemrtví. Jenom Norman má schopnost zabránit zkáze, která městečku hrozí. Zorganizuje kolem sebe menší partičku a začne pátrat po pozadí čarodějnické legendy a hlavně po tom, jak odvrátit nemrtvou hrozbu, což jde pochopitelně obtížně, když vám na krku dýchají trouchnivějící zombie.

Norman a duchové je příjemný animovaný „dětský“ horor, který ale v pohodě skousnou i dospělí, kteří navíc ocení řadu odkazů na různé hororové klasiky. Animace je ucházející, i když jedna, dvě postavy jsou vyloženě ošklivé. Zápletka kolem čarodějnice a její kletby není moc originální a je z ní cítit Silent Hill.

DVD Norman a duchové vyšlo v České republice v distribuci společnosti Bontonfilm, a.s. Disk obsahuje dobře znějící anglický, český, slovenský, ruský a řecký zvuk Dolby Digital 5.1. Film je mimo jiné podpořen českými titulky. Obraz je ostrý a barvy syté, klasika na DVD. Formát obrazu je 16:9 (2.35:1).

Na českém dabingu se podíleli: Jiří Köhler - Kodi Smit-McPhee (Norman), Martin Draxler - Tucker Albrizzi (Neil), Terezie Taberyová - Anna Kendrick (Courtney), Michal Holán - Casey Affleck (Mitch), Roman Hajlich - Christopher Mintz-Plasse (Alvin), Kateřina Petrová - Leslie Mann (Sandra), Otakar Brousek ml. - Jeff Garlin (Perry), Marcela Nohýnková - Elaine Stritch (babička), Klára Nováková - Jodelle Ferland (Aggie), Regina Řandová - Tempestt Bledsoe (šerifka Hooperová), Zuzana Skalická - Alex Borstein (paní Henscherová), Zdeněk Maryška - John Goodman (Prenderghast), Anna Marie Šedivková - Hannah Noyes (Salma), Petr Pospíchal - Jack Blessing (duch veterán), Petra Hobzová - Ranjani Brow (herečka), Klára Kuklová - Vodenková - Bridget Hoffman (parašutistka), Martin Kubačák - Scott Menville (zástupce Wayne), Zbyšek Horák (Hopkins), Ivan Jiřík (duch Hipík), Stanislav Lehký (Slizoun), Oldřich Hajlich, Josef Carda, Lucie Kožinová - Žďánská, Jan Köhler, Jakub Nemčok, Anna Nemčoková, Adéla Nováková, David Štěpán a další.

Překlad: Anna Polanská
Zvuk: Petr Posolda
Produkce: Pavla Draxlerová