Hodnocení Včera v noci (DVD)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:6.1.2013
Logan | 6.1.2013 14:29

Novomanželé Joanna a Michael si šťastně užívají rodinného života. V Joanně však po nějaké chvíli začne hlodat červík žárlivosti zejména v souvislosti s Michaelovou sexy kolegyní Laurou. Tíživé situaci moc nepřidá, když musí Michael odjet na služební cestu a to právě s Laurou. V neutěšeném psychickém stavu vynervovaná Joanna potká svého bývalého krátkodobého přítele Alexe a po jeho nabídce s ním zajde na večeři. Tímto je rozehrána milostná čtyřhra, která během nadcházející noci prověří charaktery všech zúčastněných a samozřejmě i párovou věrnost.

Žánrově se snímek pohybuje někde mezi romantikou a dramatem. Téma, které se řeší je především nevěra a to jak ta realizovaná, tak i ta pouze platonická, která se odehrává člověku pouze v mysli a tužbách. Film nikomu nestraní, nemoralizuje, pouze předestírá zápletku a je na divákovi, jaký si na záležitost vytvoří názor a jaký postoj k tématu zaujme. Atmosféru pomáhají budovat herci podávající kvalitní výkony. Film byl natočený v koprodukci Francie a USA. Mezinárodní obsazení zastupují Angličanka Keira Knightley, Angličan Sam Worthington, Američanka s hispánskými kořeny Eva Mendes a Francouz Guillaume Canet. Za scénářem a režií stojí stejný člověk a to režisérka íránského původu Massy Tadjedin a lze konstatovat, že obojí zvládla s přehledem, navíc s vědomím, že je tento film jejím debutem. Pochvalu si zaslouží za své genius loci noční New York a příjemný soundtrack z dílny a Clinta Mansella.

DVD Včera v noci vyšlo v České republice v distribuci společnosti Hollywood C. E. s.r.o. Disk obsahuje kvalitní anglický a český zvuk Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky. Čistý obraz je ve formátu 16:9 (2.35:1). Na disku nejsou žádné bonusy.

Na českém dabingu se podíleli: V českém znění: Kateřina Lojdová - Keira Knightley (Joanna), Martin Písařík - Sam Worthington (Michael), Filip Jančík - Guillaume Canet (Alex), Kristina Jelínková - Eva Mendes (Laura), Radek Hoppe, Jiří Schwarz, Jitka Moučková, Michal Holán, Jaroslav Kaňkovský, Jitka Ježková, Ludvík Král, Tereza Chudobová, Libor Terš, Filip Švarc, Bohdan Tůma a další.

Produkce: Zuzana Špeciánová
Překlad a dialogy: Ivan Kotmel, Agentura K
Zvuk: Miloš Sommer