Hodnocení HRA O TRŮNY - 2. série (CZ dabing) Kolekce Digipack Limitovaná sběratelská edice (5 DVD)

Celkem hodnocení: 16 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:2.6.2016
Uživatel z e-shopu Radek Š. | 2.6.2016 11:21

Uživatel z e-shopu Jaroslav H. | 14.7.2014 12:15

Uživatel z e-shopu Jiří P. | 2.4.2014 00:44

Bálení je paradní, první sérii vlastním ve viva boxu a to se nedá s provedením vůbec srovnávat je lepší si připlatit za kvalitnější provedení.

DVD jsem zakoupil hlavně kvůli českému dabingu, který absentuje u blu-raye. Kvalita obrazu je na dvd velmi slušná a s dobrým přehrávačem na full hd televizi si rozdílů ani nevšimnete a hlavně budete sledovat dění na obrazovce.

česky pouze ve standartu 2:0, ale i tak je zvuk dobrý, anglický 5:1 jsem zatím nezkoušel a tak nemohu hodnotit.

Zatím neshlédnuto

Kvalitně provedené balení, které si jistě najde hodně spokojených zákazníků Mým důvodem ke koupi DVD oproti Blu-ray verzi byl český dabing.

Beckett51 | 28.10.2013 15:48

Druhá řada (A Clash of Kings)- E01 První epizoda ze Střetu králů se vyvedla na výbornou. Zvětšený vlk.... pardon Zlovlk vypadá naprosto úchvatně. Poznali jsme několik nových postav jako Stannise Baratheona, jeho čarodějnici a Davose Mořského. Potěší i objevení draků, kteří byli v minulé řadě pouze na konci a zde jsou hned na začátku. Těším se na další díl. 85%...... E02 Úžasná epizoda, plná skvělých dialogů, nových míst (Železné ostrovy) a s naprosto úžasným závěrem. Tvůrci dovádějí seriál k čím dál větší dokonalosti. 90%....... E03 Zatím nejlepší díl z druhé řady. Atmosféra, emoce, humor a skvělá hudba. Smrt Yorena ( " I always hated crossbows. Take to long to load!" ) je pomalu silnější než Khala Droga v minulé řadě a nová postava Margaery (snad to píšu dobře) je taky skvělá. Jen tak dál! 95%...... E04 Lehké zklamání. Naštvalo mě, že Gregora "Horu" Clegana hraje někdo jinej. Joffrey samozřejmě zase na přesdržku (trochu moc obscénní "postelovou" scénu mohli, řekl bych, vynechat). Porod Stínu strašně rychle utnutej. Ale naopak scéna s Malíčkem a Catelyn byla naprosto skvělá a emočně ze mě málem vyždímala slzu. Taky se mi líbilo, že Tywin Lannister není taková svině, jak se zprvu zdál. Pro mne zatím nejslabší díl. 80%...... E05 Takový "díl-nedíl". Kromě smrti Renlyho a Branovo proroctví se vlastně nic zásadního nestalo. Ale asi jsem si nějak oblíbil Brianne, sice nevím proč, ale je tomu tak. Zmrzlé pustiny za Zdí pěkné, ale osobně se mi líbili víc lesy. Atmosféra dobrá a celkově pěkně a s citem natočenej díl, ale jak říkám - "díl-nedíl". 80%...... E06... " I am Daenerys Stormborn and I will take what is mine! With Fire and Blood!" ... Jeden z nejlepších dílů GoT vůbec a nejlepší díl druhé série. Po celou dobu nabitý napětím, emocemi a vybroušenými dialogy, které vynikldy díky naprosto precizním hereckým výkonům. Smrt Rodrika pro mne byla vážně nečekaná a srdce mi bušilo o 106. Theona jsem měl v celku rád, ale nyní ho nenávidím víc než Králokata a Královnu dohromady. Další scéna se vzpourou v Králově přístavišti pro mne byla skutečně slast (kromě zmlácení Sansy), protože Joffrey konečně dostal pořádnou přesdržku. Ser Sandor Clegane se ukázal jako "drsnej-gentleman" a mám ho čím dál víc v oblibě. Poslední "WTF" scéna mě totálně nas....štvala. Proč? Ukradli mi draky! 99%...... E07 Docela dobrej díl. Sice zde postrádám nějakou tu šermířskou šarvátku, ale dobrej. Zajímavý dialogy, několik skvělých zvratů (konec nepočítám jako zvrat), skvělá scéna Catelyn/Brienne/Jaime. Královna Cersei si konečně (!!) začíná uvědomovat, jakej je její synáček hajzl (myslím Joffreyho, ne Tommena). Dost se mi taky líbí dialogové scény s Aryou a Tywinem. Též se zdá, že se Jonova linie v druhé řadě konečně trochu rozjíždí. Scéna s Daenerys a zasedáním Třinácti byla taky dost zajímavá. 90%...... E08 Pohodovej díl. Takovej povídací bez nějakých vážnějších dějových zvratů. Kromě toho, že Brienne utekla s Jaimem a toho, že Bran a Rickton nejsou mrtví se vlastně nic nedělo. Klidnej, příjemně upovídanej díl. Jsem zvědav, jak to Robb vyřeší s tou Freyskou princezničkou, nebo snad poruší slib a dá přednost tý se kterou..... no, to? Uvidíme. Díl hodnotím pozitivně a na záver mohu říci pouze jedno. Tento díl je vyloženě Klid Před Bouří. 85%..... E09 Byla by chyba nenazvat ho nejlepším dílem druhé série. Ten pocit, který jsme naposledy zažil u ohléhání Minas Tirith je naprosto úžasný. Konečný příjezd Tywina spolu s Lorasem Tyrellem byl vskutku nečekaný. Proslov, který tu předvedl Tyrion byl skvělý (ale Williama Wallace nepřekonal). Co stojí za zmínku je taky nečekané rozhodnutí Sandora Clegana ( "Fuck the Kings Guard, fuck the city,... fuck the King!") a Sansy (?). Prostě už se nemohu dočkat posledního dílu a následně další série. Jen doufám, že to nebude trvat zase rok. Krátce řečeno, Blackwater se prosekala do první řady. 100%..... E10 Nebudu nic nalhávat- při scéně Dany/Drogo mi ukápla slza. Vlastně po celý díl jsem měl takové pocity, jaké jsem u sledování jakéhokoliv kinematografického díla již dlouho nezažil. U každé druhé scény jsem měl napjaté nervy nebo slzy na krajíčku. Tento díl by se stručně dal nazvat jedním z nejlepších seriálových zakončením všech dob a zároveň nějlepším dílem z celých dvou řad. A ten konec? Vážně jsem měl takový mráz po zádech a zároveň pocit, aby ta chvíle nikdy neskončila, že to snad ani není možné. Já chci další řadu a další Bílý Chodce! 110% Nejlepší postavy z 2. řady : Tyrion Lannister ("I will hurt you for this. The day will come when your joy will turn to ashes and you will know the debt is paid.") Sandor Clegane, Brienne z Tarthu, Tywin Lannister, Arya Stark, Daenerys Targaryen. Hodnocení Druhé řady: 100%..........

Beckett51 | 28.10.2013 15:48