Klasický DVD obal s vcelku graficky povedenou přední stranou. Potisk disku pak kopíruje přední stranu.

Obraz vzhledem k možnostem DVD formátu docela slušný; originální poměr stran 1,78:1 (tedy „plné“ 16:9).

Zvukově obstojné, originální anglická stopa v Dolby Digital 5.1, kterou lze jednoznačně doporučit, česká taktéž v pěti kanálech.

Jde o lokální distribuci, tudíž bez bonusů – v zahraničí vyšel třeba audiokomentář, rozhovory s tvůrci, 26minutový dokument ad.

I přes absenci bonusů lze doporučit, obraz a zvuk jsou na DVD obstojné, film výborný – i když rozhodně ne pro každého.

Logan | 15.3.2013 22:24

Někde na předměstí v Texasu žije rodina typických buranů. Mají svůj karavan a mizerně placenou práci. Syn Chris se zapletl s místním šéfem galerky a jako dealer drog totálně selhal. Přišel o drogy na prodej a tak šéfovi dluží několik tisíc dolarů, které pochopitelně nemá. Uprostřed noci tedy navštíví otcův karavan a předestře mu plán, jak může celá rodina přijít k penězům. Naplánují vraždu Chrisovi matky, tedy otcovi bývalé manželky, čímž by se mohli dostat k její životní pojistce. Na tuto „mokrou“ práci si najmou texaského detektiva Joea Coopera, který si tu a tam přivydělává jako nájemný zabiják. Joe však jako správný živnostník požaduje na své služby zálohu, kterou Chris ani jeho táta nemají. Dohodnou se ale na něčem jakoby zástavě. Než dostane zaplaceno, Joe si může užívat s Chrisovou malinko švihlou, ale sexy sestrou Dottie. Když Joe vykoná, na co byl najat, všichni s hořkým překvapením zjišťují, že to s penězi z pojistky nebude tak jednoduché a že si někteří hráči chtěli tajně hrát na vlastním písečku. Jenže, snažit se přechytračit psychopata, v tomto případě Joea, může byt jízdenka do pekla a Joe o tom celou svou novou adoptivní rodinku rád přesvědčí.

Nevím, co jsem od tohoto filmu čekal, ale rozhodně ne, co jsem dostal. Snímek Zabiják Joe mě totálně odrovnal a to hned v několika směrech. Karavanová, dusná „white trash“ atmosféra je něco, pro co mám podivnou, neopodstatněnou slabost, ale u mě funguje spolehlivě. Podstatou filmu ani není zápletka okolo plánování a provedení vraždy, ale postavy, nebo lépe figurky, kterými je film zabydlen. Od chladně, sadisticky psychopatického Joe, který ani v nejvypjatějších situacích neztrácí slušné vychování, přes namakaného, ale hloupého strašpytla, tátu Ansela až třeba po Dottie, ztělesnění vlhkého snu všech milovníků lolitek. Herecké výkony jsou do jednoho vynikající. Také je potřeba zdůraznit, že se snímek nevyhýbá zobrazování násilí a nahoty, což fanoušky těchto filmů jednoznačně potěší. Rozhodně doporučuji koukat na film v originále a užít si texaský přízvuk.

DVD Zabiják Joe vychází v České republice v distribuci společnosti Bontonfilm, a.s. Disk obsahuje čistý, prostorový anglický a český zvuk Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky. Obraz je ostrý a dostatečně kvalitní. Formát obrazu je 16:9 (1.78:1). Na disku nejsou žádné bonusy.

V českém znění: Jakub Saic, Radana Hermanová, Vojtěch Hájek, Bohdan Tůma, Stanislav Lehký, Tomáš Juřička, Anna Suchánková a další.

Zvuk: Matěj Večeřa a Michal Páleníček
Vyrobila: Tvůrčí skupina Markéty Kratochvílové