Tak u toho filmu nelze očekávat nějaké velké zvukové efekty. Ale je to v 5.1, což je velmi dobré a zvuk je krásně čistý. Není nad originální stopu :) Má to svoje...

U nezávislých filmů se moc bonusů nevyskytuje. a tak mě v té souvislosti nepřekvapuje, že se tu žádné bonusy nenacházejí.

Tento film jsem jednoduše musel mít na DVD. Je to geniálně zahraný a děj dokáže v člověku vzbudit pořádné emoce. Koupi mohu jednoznačně doporučit.

Logan | 22.12.2013 16:28

Obraz je ostrý a čistý, přesto je vidět, že snaha o realističnost a civilnost vyhrála nad snahou o dokonalý obraz, což je dobře. Formát obrazu je 16:9 (2.35:1).

Zvuk je v pořádku a nemám s ním problém. Jazyk je v dánštině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými a anglickými titulky a českými titulky pro neslyšící.
Na českém dabingu se podíleli: Zdeněk Hruška - Mads Mikkelsen (Lucas), Martin Zahálka - Thomas Bo Larsen (Theo), Miriam Chytilová - Anne Louise Hassing (Agnes), Klára Nováková - Annika Wedderkopp (Klára), Jana Altmannová - Susse Wold (Grethe), Petr Neskusil, Irena Máchová, Libor Terš, Tomáš Racek, Filip Čáp, Veronika Mudrová, Jitka Ježková, Ivo Novák, Marcel Vašinka, Jakub Nemčok, Bedřich Šetena a další.

Překlad: Lenka Drugová
Zvuk: Michal Černík, Matěj Večeřa
Dialogy a režie českého znění: Veronika Veselá
Vyrobila: Tvůrčí skupina Markéty Kratochvílové ve Studiu Budíkov v roce 2013

Lukas má něco po čtyřicítce, nedávno se rozvedl a se svojí bývalou se dohaduje o dospívajícího syna. Pracuje jako pečovatel ve školce, což není práce, která by ho vyloženě naplňovala, ale nestěžuje si. Když už vše vypadá, že by mohlo být zase dobře, jelikož začal randit se sympatickou Nadjou a syn chce být s ním, tak přijde neštěstí. Klárka, popletená dcera Lukasova nejlepšího kamaráda, řekne ředitelce školky výmysl, který se začne nabalovat jako sněhová koule a žít si vlastním životem. Za pár dní je z váženého občana města vyvrhel s nálepkou pedofila a ocitá se na okraji společnosti. Naštěstí ne všichni se od něj obrátili. Přesto, že policejní vyšetřování nic neprokázalo a že Klárka opakovaně přiznala, že si vše vymyslela, zastavit „hon na čarodějnice“ není tak jednoduché, jako ho rozpoutat.

Snímek dánského režiséra Thomase Vinterberga, jednoho ze zakladatelů manifestu Dogma 95 v rozmezí dvou měsíců zachytává osud muže a jeho blízkých, poté, co byl falešně nařčen ze sexuálního zneužívání dětí. Vše je zachyceno naprosto realisticky, nic není černobílé. Lukas v podání Maddse Mikelsena není pouze vláčenou objetí, ale střízlivě uvažujícím mužem v těžké životní situaci. Snímek kromě zmíněné realističnosti a uvěřitelnosti, staví také na perfektních hereckých výkonech a silném příběhu s uvěřitelnými zvraty. Je ale pravda, že jsem měl během filmu chuť dát pár lidem pěstí, a to zejména ředitelce školky se svou bezmeznou důvěru v čistou a bezelstnou dětskou duši a vzhledem ke stylu, jak začala celou záležitost řešit.

100 %