Hodnocení Zlomené město (DVD)

Celkem hodnocení: 2 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:2.9.2013
Logan | 2.9.2013 15:58

Před sedmi lety byl Billy Taggart vzorný newyorkský policajt. Kvůli jednomu případu, ale vzal zákon do svých rukou a od policie byl vyhozen. Nyní se živí jako soukromé očko se specializací na záletné manžele a manželky. Z tohoto důvodu si ho také najme starosta New Yorku, se kterým se Billy zná z minulosti. Starosta Hostetler se připravuje na volby a rozhodně si nemůže dovolit skandál s nevěrnou manželkou. Billy případ přijímá a ihned se do něj pustí. Zjistí, že se starostova žena opravdu schází s mužem. Dokonce odhalí, že je to šéf volební kampaně starostova protikandidáta. Své výsledky Billy předá starostovi a zinkasuje odměnu. Za krátko ho však čeká šok. Muž, kterého podezíral ze vztahu s paní starostovou, je zavražděn. Billy začíná pátrat na vlastní pěst a zaplétá se do nebezpečné hry korupce a vysokých financí. Netrvá to dlouho a Billimu jde i o život. Aby se zachránil a současně odhalil pravdu, musí sehnat tajemnou smlouvu, kvůli které ve městě padají hlavy.

Snímek Zlomené město je příjemná detektivka takřka oldschoolového střihu. Hlavní postavou soukromého detektiva pověřeného sledováním nevěrné manželky snímek odkazuje k filmům noir, do čehož je přimíchán politický prvek. Působivost snímku je podpořena hereckými výkony v čele s Russelem Crowem v roli starosty a Markem Wahlbergem hrajícího Billiho.

DVD Zlomené město vyšlo v České republice v distribuci společnosti Bontonfilm, a.s. Obraz je ostrý přehledný i ve tmavých scénách, kterých je ve filmu dost. Formát obrazu je 16:9 (2.40:1). Zvuk je čistý, bez problémů a je v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky a českými titulky pro neslyšící. Na disku nejsou žádné bonusové materiály.

Na českém dabingu se podíleli: Libor Hruška - Mark Wahlberg (Billy Taggart), Jiří Schwarz - Russell Crowe (starosta Nick Hostetler), Dana Černá - Catherine Zeta-Jones (Cathleen Hostetler), Martin Zahálka - Jeffrey Wright (Carl Fairbanks), Jakub Saic - Barry Pepper (Jack Valliant), Jitka Moučková - Alona Tal (Katy Bradshaw), Sabina Laurinová - Natalie Martinez (Natalie Barrow), Filip Jančík - Kyle Chandler (Paul Andrews), Pavel Rímský - Griffin Dunne (Sam Lancaster), Filip Švarc - Justin Chambers (Ryan), Jaromír Meduna, Petr Neskusil, René Slováčková, Ivana Korolová, Vojtěch Hájek, Bohdan Tůma, Marek Libert, Petra Jindrová, Stanislav Lehký, Milan Slepička a další.

Zvuk: Michal Černík, Matěj Večeřa
Dialogy: Veronika Kernová

65 %