Hodnocení Nitro Circus (DVD)

Celkem hodnocení: 2 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:6.8.2013
merkurtys | 6.8.2013 12:49

Velmi zdařilá zábava která nenudí kaskadérské kousky Travis Pastrana a spol. prostě doporučuji všem kdo mají rádi nitro a Freestyle motokros a humor který se dá krájet

Logan | 20.3.2013 17:52

Partička sedmi šílenců vedená Travisem Pestranou, která jezdí na všem možném, co má kola a spaluje benzín nebo naftu. Nebo, co má křídla, nebo prostě něco, na čem si jde efektně rozbít tlamu. Kromě toho provozují různé úpolové a jiné adrenalinové sporty a zábavy. Po seriálu se tahle banda rozhodla natočit celovečerní film a do něj narvat všechny pokusy o výškové, dálkové a jiné krkolomné skoky, vším, co nebylo vytvořeno na skákání, např. školním autobusem. Snímek vlastně je slepencem nebezpečných kaskadérských výkonů proložených rozhovory s členy Nitro Circus či s jejich fanoušky i z řad různých celebrit. Také je zajímavé, že většina kaskadérských kousků, které můžeme ve filmu vidět, byly předváděny a natáčeny v Panamě, protože v USA je jejich provádění, tak jak to Nitro Circus dělají tj. bez jištění, zakázáno. Pokud znáte magory z podobné skupiny Jackass, nemůže vás to až tolik překvapit. Jejich kousky jsou víceméně podobné s tím rozdílem, že v Nitro Circus jde opravdu jej o extrémní výkony bez zvracení a jiných nechutností. Dokážu si představit, že někde na mejdanu může tento film běžet bez zvuku jako solidní kulisa.
Rozhodně také nesmím opomenout svižný punkový a rockový soundtrack, který přesně stylově doprovází dění na obrazovce.

DVD Nitro Circus vychází v České republice v distribuci společnosti Bontonfilm, a.s. Disk obsahuje anglický a český zvuk Dolby Digital 5.1. Český dabing je o ničem, prostě takové to rádoby hrané dabování dokumentu. Anglický originál je mnohem lepší. Film je podpořen mimo jiné českými titulky. Obraz je křišťálově čistý a ostrý, což k dokumentu sedí, takže všechny triky dobře vyniknou. Formát obrazu je 16:9 (1.78:1).

V českém znění: Petr Gelnar, Filip Čapka, Tomáš Karger, Svatopluk Šuler, Tomáš Borůvka, Petr Semerád, Jiří Plojhar, Radek Hoppe, Daniel Margolius, Vojtěch Hájek, Bohdan Tůma, Jan Škvor, Jolana Smyčková, Jindřich Žampa a další.

Překlad: Vladimír Fuksa
Produkce: Lukáš Rezek
Zvuk: Jiří Peřina