Hodnocení Rychle a zběsile 6 (DVD)

Celkem hodnocení: 9 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:5.8.2015
Uživatel z e-shopu Hana B. | 5.8.2015 08:35

Uživatel z e-shopu Lucie S. | 21.6.2015 10:18

Doporučuji.

Uživatel z e-shopu Tomáš V. | 16.1.2015 23:57

DVD je zabaleno v klasické transparentní krabičce, s jednoduchým obalem a nemá vložený vnitřní artwork. Potěšující je, že na vnitřní straně obalu již nejsou reklamy na další DVD (jiné filmy), ale fotka dvou hlavních hrdinů Paula Walkera a Vina Diesela.

Video stopa mi přijde plně odpovídající formátu DVD. Jinak kamera je v tomto filmu doslova strhující. Akční i automobilové scény nemají chybu.

Pokud máte doma systém DTS, tak si zvuk ve formátu 5.1 opravdu užijete. Audio nikde nekolísá za videem a prostorový zvuk dodává filmu opravdový zážitek.

O bonusech se v podstatě nedá hovořit. Na začátku jsem se hodně pobavil trailerem, ve kterém proběhnou ukázky ze všech předchozích dílů, abych byl v zápětí pozvaný do kina na poslední díl, který se právě chystám zhlídnout na DVD. To je trochu mimo. Pak následují trailery na další dva filmy. Takže bonusy žádné.

Co dodat, další našlápnutá jízda plná kvalitních akčních scén, při kterých je ale potřeba moc nepřemýšlet. A o to přeci jde... :-)

Uživatel z e-shopu Rostislav M. | 17.3.2014 19:14

dobrý

prostě povedený

super nemám co dodat

nekoukám

další pěknej kousek do serie

Uživatel z e-shopu Jan M. | 29.1.2014 17:19

Uživatel z e-shopu javurekmilos | 17.11.2013 21:28

Pokračování akční série nabité testosteronem, "kočkami", auty...
Film, u kterého nezbytné vypnout mozek a neřešit spoustu nereálností :-)
Bohužel DVD jsem si objednal kvůli dabingu, tentokrát se slušně řečeno "těžce nepovedl" a raději zůstanu u originálního jazyka s titulkama.

merkurtys | 28.9.2013 09:40

Co bych asi řekl k tomuto báječnému filmu je výborný až na ten začátek ten je nudný samozřejmě nechybí akce a je tam i par povedených kaskadérských kousků v podaní vina diesla .

Uživatel z e-shopu maniaccop | 25.9.2013 19:56

Hodně dobrá akční jízda. Doporučuji zakoupit na dvd/blu-ray ! Super akční scény. Děj filmy se posunul na hranici toho nejlepšího co doposud cela série nabízela.

Logan | 22.5.2013 18:24

Banda sympatických zlodějů, podvodníků a pouličních závodníků seskupená okolo Dominica Toretta a jeho švagra, bývalého policisty Briana O´Connera si na různých místech světa užívá podíl ze sta milionů dolarů, které před nějakým časem ukradli brazilskému mafiánovi. Dom a Brian s rodinnými příslušníky tráví svůj nucený exil v přepychu na Kanárských ostrovech. To však jen do chvíle, kdy se na Dominica obrátí jeho známý, obrovský zvláštní agent „osina v prdeli“ Hobbs. Ten Dominicovi předloží návrh, který prostě nemůže odmítnout. V evropských zemích operuje skupina špičkových žoldáků, vedených Owenem Shawem, ex-příslušníkem SAS, kteří na různých místech kradou součástky k ničivé strategické zbrani, a protože při loupežích používají rychlé vozy a řadové policejní síly si s nimi nevědí rady, napadne Hobbse použít na ně stejné „parchanty“. Ale Hobbs, liška mazaná, na to jde i přes srdíčko. Zjistí, že jednou z loupeživých žoldáků je i Dominicova dávná milá Letty, o které si všichni mysleli, že je mrtvá a pohřbená. Tak se z obyčejné honičky po zločinecké bandě stává ryze osobní záležitost. Dominic svolá starou partu s Brianem v čele a společně přesídlí do Londýna, kde se má Shaw v současné době nacházet a kout své tajemné pikle. Netrvá dlouho a dojde k první konfrontaci mezi oběma partami. Shaw je profík každým coulem, a tak si také následně opatří informace na své nové protivníky. Hranice mezi lovcem a kořistí se po pár dnech setřou. Indicie navíc ukazují, že má Dominicova parta mezi sebou krysu a Shaw, jak se zdá, je vždy několik kroků napřed. Nakonec Hobbsovi, Dominicovi a spol. nezbývá nic jiného než přijmout pravidla nastavené hry, přestat plánovat a začít dělat to, co jim šlo vždy nejlépe, tedy improvizovat. Jenom tak se zdá, že by se mohli dostat nevyzpytatelnému protivníkovi na kobylku.

Zhruba po roce a půl a fanoušci Vina Diesela a jeho rychlých a zběsilých eskapád se opět dočkali. Režii si po minulém úspěšném díle zopakoval Justin Lin a scénář opět napsal Chris Morgan. Děj, jak je nastíněno výše, navazuje na události z předešlého dílu. Na začátku se krátce seznámíme s členy party a s tím, jak si užívají milionové podíly. Pak už následují akční scény prokládané ukecanou vatou. Vzhledem k zaměření snímku jeho koukatelnost stojí a padá právě s akčními scénami. V této souvislosti mohu uvést, že jich je hodně, jsou dobře a napínavě natočené a i v jejich rozevlátosti a postavové různorodosti jsou skoro dokonale přehledné. Na druhou stranu a jedním dechem dodávám, že akční scény jsou neuvěřitelné, postrádající realističnost a několikrát až vyloženě na hranici parodie. Přirovnal bych je k podobně přepáleným scénám z Expendables 2. Na frak dostává také logika a to nejen v chování postav, ale celého fungování děje, kdy např. postavy cestují mezi státy a kontinenty bez jakéhokoli omezení a v řádech hodin. Zcela absurdní je například Brianova cesta do vězení a zpět a vlastně i vše, to co se ve vězení odehraje. Filmu by rozhodně neuškodilo prostříhání, přece jen 130 minut na akční mlácení slámy je moc. Naštěstí snímek obsahuje i dost humoru, což snímku pomáhá v odlehčení.
Herci ze stálého ansámblu (Diesel, Walker, Rodriguez atd.) odvádějí svůj standard, přičemž na některých je už vidět hlodající zub času, a to jak ve svých rolích stárnou. Bohužel je v některých scénách vidět herecká bezradnost. Že oni by teda i hráli, ale nemají často co. Tak třeba jenom zadumaně sedí a koukají do zdi. Luke Ewans jako Shaw je kvalitní záporák a přes občasné náznaky se mu daří nesklouznout ke karikatuře. Uvidíme, jak si v příštím díle povede jeho filmový bratr ztvárněný Jasonem Stathamem. To agent Hobbs v podání Dwayne Johnsona je zase jedna velká chodící karikatura, ale natolik zábavná, že si divák každou jeho scénu s radostí užívá. Velmi mě potěšila účast Giny Carano, která už ve filmu Zkrat ukázala, jak moc je drsná a jak umí, to co umí a ani v tomto snímku se nijak neztrácí.

Tvůrci trochu rezignovali na funkci soundtracku, který sice nijak neuráží a film dobře doplňuje, ale taková bomba na možný pozdější samostatný poslech jako v prvních dílech to není.

Proto, abyste si film vychutnali, musíte opravdu vypnout mozek, zapomenout na existenci gravitace, logiky, fungování našeho světa a soustředit se hlavně na vizuálno, estetické nasnímání postav a akčních scén a celkově drtivou adrenalinovou jízdu, která má tu moc diváka přikovat do sedačky a vyplivnout ho až na „stathamovském“ konci.