...... :-)

...... :-)

jan toman | 1.12.2014 01:42

SUPER VŠE JAK MA BYT KVALITA STOJI ZA TO ŽADNE CHYBY JSEM NENAŠEL VŠE V POŘADKU DOPORUČUJI TENTO FILM!!!!!!!

Uživatel z e-shopu Jan M. | 29.1.2014 17:20

Logan | 30.11.2013 16:54

Mutant Logan se po smrti Jean Gray toulá po hlubokých lesích na americko-kanadské hranici. Tam ho také vystopuje mladá Japonka Yukio a vyřídí mu pozvání od starého známého z 2. světové války. Muž, kterého tenkrát Logan zachránil, je nyní starý, umírá a chtěl by se ještě s Loganem naposledy setkat. Po krátkém váhání přijímá a s Yukio odlétá do Tokia. Zde je vržen do prostředí, kterému nerozumí, ale přirozeností sobě vlastní si cestu najde. Zradou je připraven o část svých schopností, které se mu teď velmi hodí, protože se pasoval na ochránce přitažlivé dědičky mocného obchodního impéria Mariko, které jde po krku nejen Jakuza. Z Logana se stává ronin, samuraj bez pána a když je Mariko unesena, vydává se na cestu nesmiřitelné pomsty, aby vysvobodil ženu, do které se během útěku zamiloval. Proti sobě bude mít však více než důstojného protivníka, a sice Stříbrného samuraje.

Další film z X-Manovského universa se soustředí na jednoho z nejoblíbenějších mutantů. Stěžejní zápletka vychází z komiksu z 80. let, kterého se však tvůrci nedrželi dogmaticky. Velmi povedená je atmosféra snímku. Japonsko Wolverinovi velmi sluší. Zvládnul bych ale více bojových a akčních scén, přičemž při soubojích mi vadila absence krve. Také závěrečný souboj, který by měl být vyvrcholením filmu, mi přišel neslaný a nemastný a nudil. Každopádně jde ale o nadprůměrnou podívanou, sice s mouchami, ale se sympatickým hrdinou v exotickém prostředí.

DVD Wolverine vyšlo v České republice v distribuci společnosti Bontonfilm, a.s. Velmi pěkný je obal DVD. Obraz je čistý, ostrý a během soubojů naštěstí většinou přehledný. Formát obrazu je 16:9 (2.40:1). Zvuku nelze nic vytknout a je také povedený. Jazyk je v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen mimo jiné anglickými a českými titulky.

Na českém dabingu se podíleli: Jan Šťastný - Hugh Jackman (Logan / Wolverine), Jana Mařasová - Tao Okamoto (Mariko Yashida), Petra Hobzová - Rila Fukushima (Yukio), Zbyšek Pantůček - Hiroyuki Sanada (Shingen Yashida), Ivana Andrlová - Světlana Chodčenkova (dr. Green / Viper), Gustav Bubník - Brian Tee (Noburo Mori), Pavel Šrom - Ian McKellen (Eric Lensherr / Magneto) a Hal Yamanouchi (Ichirō Yashida), Filip Čapka - Will Yun Lee (Kenuichio Harada), Šárka Vondrová - Famke Janssen (Jean Grey), Petr Pospíchal - Patrick Stewart (Charles Xavier) a další.

- Roninova cesta – Inspirace: Roninovo putování (v angličtině s českými titulky)

70 %