Uživatel z e-shopu krtkuvsen | 1.11.2016 12:19

Uživatel z e-shopu Michaela K. | 1.2.2015 02:05

Film se líbil celé rodině

Logan | 25.11.2014 20:14

Normální plastový obal.

Obraz je povedený, je dostatečně ostrý i čistý. Formát obrazu je 16:9 (1:2,35)

Zvuk je ve standardní DVD kvalitě. Jazyk je v češtině Dolby Digital 5.1 a Dolby Digital 2.0. Film je podpořen českými titulky pro neslyšící a dále titulky anglickými, italskými, portugalskými a španělskými.

- Film o filmu
- Seriál „Jak se točí film“
- Komentář režiséra Kašparovského
- Teaser

Snímek režiséra Romana Kašparovského, který si napsal i scénář měl zdánlivě všechny trumfy. Zejména výborné herecké obsazení a kvalitní řemeslníky z řad filmových tvůrců např. kameramana Vladimíra Smutného. Nejdříve pochválím to povedené. To jsou zejména herecké výkony snad všech zúčastněných. Ondřej Vetchý, Jiří Langmajer, Jiří Mádl, Tereza Voříšková, Ondřej Malý, Iva Janžurová a řada dalších to je sázka na jistotu a je až rouháním, jak s takovým hereckým ansámblem ve výsledku film dopadl. Na film se i pěkně kouká, co se týče vizuální stránky, a to zásluhou již zmíněného kameramana Smutného. Občas se zadaří i s nějakou tou povedenou scénou (např. v Afganistánu), má to dynamiku a svižné tempo, ale to je ale asi vše.

Film je předkládán jako komediální drama, což v praxi znamená, že se ve filmu odehrávají smutné, temné věci, které jsou naprosto nevhodně prokládány rádoby vtipnými vsuvkami. Snad nejhorší je však nelogičnost a nepřehlednost. To je dáno jednak z nadužívání flashbacků, přičemž u některých z nich ani není jasné, že jde vlastně o flashback a také faktem, že osudy a konání postav se navzájem různě ovlivňuje a prolíná. Rozhodně ale nejde o tu lehkonohou tarantinovskou provázanost, kde vše dává smysl, ale o křečovité dílo náhody a režisérsko-scénaristické neprofesionality, takže to nakonec vypadá, jakoby v městě žilo jen cca deset lidí, kteří se musí zákonitě neustále potkávat. Kvalitě nepřidávají ani vyloženě absurdní a neuvěřitelné scény, což snímku dodává znaky parodie a na diváka neodbytně útočí myšlenky, zda to režisér myslel opravdu vážně.

30 %