Hodnocení Mama (DVD)

Celkem hodnocení: 4 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:24.10.2017
Uživatel z e-shopu Martina N. | 24.10.2017 14:12

Dobry film

Uživatel z e-shopu radarebel | 27.8.2013 13:57

Děsivej a napínavej horor,skvělé efekty!!Bohužel dvd nemá žádné bonusy a disponuje obyčejným menu,což malinko zamrzí...,nic méně jsem unešenej kvalitou snímku, tak vřele doporučím..obraz skvělej i v tmavých scénách a česká 5.1 je v děsivejch momentech taky na místě

Logan | 29.7.2013 17:10

V důsledku finanční krize Jeffrey zabije své obchodní společníky a po návratu domů i manželku. Pak sebere své dvě malé dcerky a odtáhne je někam nazdařbůh. Jeffreyuv bratr Lucas ani po dvou letech neztrácí naději a po neteřích i bratrovi pátrá. To se částečně povede, když jsou ve zchátralé chatě uprostřed lesů děvčata objevena. Pobyt v lese si na nich však vybral svou daň, a tak se musí znovu naučit chodit po dvou, jíst příborem a dokonce i mluvit. Lucas se s přítelkyní Annabel rozhodnou, že si holky vezmou k sobě. Se souhlasem psychologa, který se o případ podezřele detailně zajímá, se nastěhují do velkého domů. Tam začne v plném rozsahu vyplývat na povrch, jak se sestrám podařilo dva roky přežívat. Podezřelé okolnosti se hromadí a vypadá to, že si holky svou podivnou ochránkyni vzali s sebou do nového bydlení a pouto, které vzniklo v lesní chatě, nebude jen tak jednoduché přetrhnout. Každý přece ví, že mateřské pouto je to nejsilnější, a když se taková matka začne cítit odstrkovaná, může vypuknout peklo.

Snímek Mama režíroval Andres Muschietti a vznikl v produkci zkušeného Guillerma del Toro. Jde o povedený duchařský horor se zajímavou zápletkou a spoustou mrazivých a někdy vyloženě lekavých momentů. Tíživou atmosféru podporují i vynikající digitální triky, přičemž zejména titulní duch stojí opravdu za to. Dobré výkony podávají také herci, a to jak dospělí, tak obě dětské představitelky malých sester.

DVD Mama vyšlo v České republice v distribuci společnosti Bontonfilm a.s. Disk obsahuje povedený, čistý anglický a český zvuk Dolby Digital 5.1. Film je podpořen mimo jiné českými a anglickými titulky. Obraz je ostrý, v některých momentech až neuvěřitelně ostrý na to, že jde o DVD. Důležité je také, že je film dokonale přehledný i v tmavých scénách, kterých je ve filmu dost. Formát obrazu je 16:9 (1.85:1). Na disku nejsou žádné bonusové materiály.

Na českém dabingu se podíleli: Antonie Talacková - Jessica Chastain (Annabel), Jakub Saic - Nikolaj Coster-Waldau (Lucas / Jeffrey), Zdeněk Mahdal - Daniel Kash (Dr. Dreyfuss), Klára Nováková - Megan Charpentier (Victoria), Apolena Veldová - Jane Moffat (Jean Podolski), Anna Nemčoková - Isabelle Nélisse (Lilly), Jaroslav Horák - David Fox (Burnsie), Dana Pešková - Julia Chantrey (Nina), Milan Slepička - Ray Kahnert (soudce), Radana Herrmannová, Antonín Navrátil, Zbyšek Horák a další.

Překlad: Robert Hájek
Dialogy a režie: Jiří Balcárek
Vyrobila: Tvůrčí skupina Josefa Petráska ve studiu Pro-Time 2013