Hodnocení Do Říma s láskou (DVD)

Celkem hodnocení: 3 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:19.5.2013
Uživatel z e-shopu krtkuvsen | 19.5.2013 17:12

Jeden z těch lepších filmů Woodyho Allena. Sice trošku zmatek, ale dá se to vidět. Skvělý dabing a dobré herecké obsazení. Trocha romance, trocha humoru ale hlavně úžasné operní písně.

Logan | 13.4.2013 16:53

Řím je živoucí město, které je tvořeno nespočetnými příběhy, odehrávajícími se každý den v jeho ulicích. O tom se nás snaží přesvědčit policista na křižovatce v úvodu filmu. Jako důkaz nám nabídne čtyři příběhy. První nám představí slavného architekta, který v Římě trávil mládí, a který teď znovu prožívá svůj mladický milostný románek. Další povídku okupuje průměrný italský úředník, který se z ničeho nic ráno probudí a je z něj bez vlastního přičinění nejzářivější římská celebrita, pronásledovaná na každém kroku novináři a fanynkami. Třetí povídka je o italském novomanželském páru, který ve městě prožije nečekané milostné dobrodružství. On s ochotnou a svůdnou prostitutkou, která nečekaně zaskočí za ztracenou manželku. Ona málem s filmovou star a poté s hotelovým zlodějem. Hlavně aby bylo jednou co vyprávět vnoučatům. Poslední příběh je o vysloužilém operním režisérovi, který se snaží z otce svého budoucího zetě vytvořit zpěváka celosvětových kvalit. Problémem je však to, že se onen talentovaný interpret stydí a čistě zpívá pouze ve sprše. To je sice překážka, ale odhodlaný a avantgardní režisér si poradí se vším.

Woody Allen většinu svých filmu natáčel a situoval do New Yorku. Před pár lety ho něco posedlo, vydal se do Evropy a natočil pár snímků i zde. Match Point v Londýně, Půlnoc v Paříži v Paříži, Vicky a Cristinu v Barceloně a nyní udělal další zářez v Římě. Mám rád staré Allenovi filmy, i když měli stále stejnou nebo velmi podobnou podstatu. Do Říma s láskou mě však vyloženě zklamalo. Na komedii to je málo vtipné, na drama se tam neděje nic dramatického. Snímek se skládá ze čtyř povídek, které se volně prolínají a přitom nejsou spojeny ničím jiným než místem, kde se odehrávají, tedy Římem. Ani časové období není stejné. Většina povídek ani nemá žádnou pointu či dějové vyvrcholení a minimálně ve dvou případech je jejich obsah vyloženě absurdní, přičemž při povídce s Robertem Benignim jsem se trápil až tíživou, dusnou trapností a byl jsem v pokušení film vypnout. Bylo tam asi nějaké poselství o přelétavosti zájmu médií a umělosti některých celebrit, ale podáno to je děsně iritujícím způsobem. Je mi líto, ale toto je pro mě nejslabší Allenův film. Co snímek zachraňuje před úplným zatracením je pár světlých a zajímavých momentů, atmosféra města, pěkné nasnímání, většina hereckých výkonů. Škoda, že je to vše promarněno v bezobsažném ději.

DVD Do Říma s láskou vyšlo v České republice v distribuci společnosti Hollywood C.E. s.r.o. Disk obsahuje pohodový anglický a český zvuk Dolby Digital 5.1, přičemž většina filmu je stejně v italštině. Film je podpořen českými titulky. Obraz je ostrý, čistý a barevný. Formát obrazu je 16:9 (1.85:1). Na disku nejsou žádné bonusy.

Na českém dabingu se podíleli: Jiří Prager - Woody Allen (Jerry), Vladislav Beneš - Alec Baldwin (John), Miluše Šplechtová - Judy Davis (Phyllis), Petr Neskusil - Jesse Eisenberg (Jack), Jitka Ježková - Ellen Page (Monica), Dana Černá - Penélope Cruz (Anna), Ivana Korolová - Alison Pill (Hayley), Jakub Saic - Flavio Parenti (Michelangelo), Libor Hruška - Fabio Armiliato (Giancarlo), Libor Terš - Roberto Benigni (Leopoldo), Jan Škvor - Alessandro Tiberi (Antonio), Martina Kechnerová - Alessandra Mastronardi (Milly), Jolana Smyčková - Greta Gerwig (Sally), Jan Szymik - Antonio Albanese (Luca Salta), Martin Zahálka, Jana Postlerová, Jana Páleníčková, Pavel Šrom, Svatopluk Schuller, Filip Švarc, Jitka Moučková, Bohuslav Kalva, Radka Stupková, Lucie Kožinová, Jaromír Meduna, Bohdan Tůma (titulky) a další.

Dialogy: Monika Macků
Vyrobilo: Studio Soundwave pro HCE 2013

Uživatel z e-shopu miladawe | 6.4.2013 11:34