Hodnocení Lidé jako my (DVD)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:23.2.2013
Logan | 23.2.2013 23:12

Sam je trochu sobeček. Pracuje pro firmu zabývající se barterovým obchodem, zrovna mu jeden kšeft moc nevyšel a hrozí mu finanční pokuta. Do toho se dozví, že mu zemřel otec, se kterým se moc nevídal. Moc se mu sice na pohřeb nechce, ale přece jen odlétá s přítelkyní do Los Angeles. Po jednání s právníkem ohledně dědictví zjišťuje, že mu táta sice žádné peníze neodkázal, ale dozví se, že má utajenou sestru a malého synovce. Synovci má navíc jako dědictví odevzdat 150 tisíc dolarů. To jsou zrovna peníze, které by se mu velice hodily na pokrytí dluhů. Váhá, zda si nemá peníze radši nechat, ale zvědavost přece jen zvítězí a tak sestru vyhledá. Pod legendou se s ní seznámí a překvapivě zjišťuje, kolik toho mají společného. Postupně se mu ségra i se synovcem dostává pod kůži. Čím déle však zastírá kým ve skutečnosti je, tím horší to bude, až se jim odhodlá říci pravdu. Vezmou to v klidu, nebo se zcela pochopitelně naštvou? Ukáže se na konec známé rčení, že krev není voda?

Snímek Lidé jako my je velmi povedené rodinné drama okořeněné špetkou romantiky. Je sice dějově dost předvídatelný, ale je zručně natočený a jako odpočinkový film s příjemným dějem, dobrými hereckými výkony a povinným slzotvorným happy endem, funguje skvěle. Zajímavý je i doprovodný soudntrack, brousící místy do hájemství rocku a punku.

DVD vychází v České republice v distribuci společnosti AQS, a.s. – divize MAGIC BOX. Disk obsahuje dobrý anglický zvuk Dolby Digital 5.1. Na dvd překvapivě není u filmu český dabing, což mě osobně vůbec nevadí, protože na dabované filmy koukám maximálně v televizi, ale u dvd to přinejmenším zarazí. Film je podpořen českými titulky. Obraz je ostrý a krásně barevný (odehrává se v LA). Formát obrazu je 16:9 (2.35:1). Bonusy tvoří komentář režiséra a herců.