Hodnocení Martin a Venuše (DVD)

Celkem hodnocení: 1 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:9.9.2013
Logan | 9.9.2013 16:30

Martin a Venuše

Už to bude skoro deset let, co Martin potkal na jedné vernisáži mladou umělkyni Venuši. Byla z toho láska, manželství a tři děti. V současnosti se však jejich manželství dostalo do klasické krize. Manželé mají pocit, že se v životě míjejí, že je jejich protějšek nedoceňuje a zatímco Martin úspěšně rozvíjí kariéru v hračkářském průmyslu, Venuše obstarávající domácnost nemá na své umělecké ambice čas. V rámci záchrany rodiny se rozhodnou pro razantní změnu, na měsíc si prohodí role. Martin zůstane s dětmi doma a Venuše se přesune na chalupu, kde má v úmyslu odpočívat a tvořit. Do toho se ještě motá majitel galérie, který si na Venuši již řadu let myslí a na chaos, řadu nedorozumění a omylů je zaděláno.

Snímek Martin a Venuše režíroval Jiří Chlumský a scénář napsaly Andrea Jarošová a Kristina Dufková. Začátek filmu se sice slibně rozvíjí, bohužel se pak zaplétá do podivných dějových zápletek. Kvalitní herci (Taclík, Boková, Hanák, Budař atd.) jsou scénářem mnohdy nuceni chovat se velmi nelogicky. Je to zkrátka komedie pro ty diváky, kterým připadají vtipné zápletky, jež nabízí situace, kdy se otec má starat o malé děti (např. Tři muži a nemluvně, S tebou mě baví svět), případně se může líbit lidem, kteří mají rádi filmy s malými dětmi. Ostatní se mohou sem tam pobavit u nějakého vtipu, ale žádná sláva to není. Já jsem se více nudil, než bavil.

DVD Martin a Venuše vyšlo v České republice v distribuci společnosti AQS, a.s. – Divize Magic Box. Obraz je ve standardní DVD kvalitně, přesně pasující k typu filmu. Formát obrazu je 16:9. Zvuk je také standardní, žádná mega kvalita, ale také žádný problém. Jazyk je čeština Dolby Digital 5.1. Film je podpořen anglickými titulky a českými titulky pro neslyšící.

- Hudební videoklip od Michala Hrůzy a Kláry Vytiskové
- Teaser
- Film o filmu (bez titulků)