Klasická amaray krabička, ale to je přesně to co se mi líbí. Po letech sbírání steelbooků je amaray moje nové číslo 1

Video kvalita je na velice dobré úrovni a jsem s ní celkově velice spokojen. Nezachytil jsem přítomnost vad.

Audio kvalita je na velice dobré úrovni a jsem s ní celkově velice spokojen. Hodnotím pouze originální zvukovou stopu.

Vždy potěší pokud je obsažen nějaký ten zajímavý bonus, ale zatím nebyl čas se na všechen v klidu podívat.

Musím říct, že jsem s tímto vydáním opravdu velice spokojen a rád jsem zařadil tento titul do své kolekce.

Logan | 18.5.2013 23:43

Manželé Lisa a Andy s malou dcerkou Heidy a tetou Joyce se nastěhují do historického domu uprostřed lesů jižanské Georgie. Lisa již od malička vídala a slýchala věci, které ostatní lidé nevnímali. To že je schopna vidět duchy si však nepřipouští a snaží se proti tomu bojovat léky na halucinace. Její sestra Joyce svůj po matce zděděný dar vidět do záhrobí naopak přijala a tuto myšlenku chce nenápadně předat i neteři Heidy. Ta se ihned po nastěhování do nového domu seznámila s panem Gordym, kterého však nevidí nikdo jiný a jak se záhy ukáže, je to poslední, již zemřelý, majitel domu. Postupně celá rodina zjišťuje, že se dům nachází na místě stanice tzv. podzemní železnice, po které proudili černoši z otrokářského Jihu na svobodný Sever. Již od okamžiku nastěhování se všem ženám zjevují podivné vize a postavy, jež se jim snaží cosi naznačit. Je čím dál tím jasné, že na místě muselo dojít k nějaké hrozné tragédii, a proto se tam stále drží posmrtné entity. Lisa, která se svým nadáním stále bojuje, bude muset nakonec svůj úděl přijmout, aby byla vůbec schopna bojovat se zlem, které nevědomky vypustili z okolních lesů a aby mohla zachránit svou milovanou dceru.

V první řadě je potřeba říct, že tento film nemá vůbec nic společného s filmem s Hrůza v Connecticutu. Konec konců nemá ani nic společného s Connecticutem. Jak jsem uvedl, výše snímek se odehrává v Georgii na jihu USA a historie otrokářského Jihu hraje ve filmu důležitou roli. Sympatické na snímku je, že strašit se začíná hned od začátku a nevleče se, jako u jiných filmů, než se začne něco dít. Zápletka je zajímavá, s nápaditou pointou. Děj se odvíjí svižně a sympatické postavy se na duchařský horor chovají až nezvykle logicky a rozumně. Sympatické jsou dokonce i postavy některých duchů, kromě hlavního „bubáka“ pochopitelně. Strašidelná atmosféra příjemně prostupuje celým snímkem.

Od Hrůzy v Connecticutu 2 jsem nečekal žádný zázrak, ale byl jsem mile překvapen a potěšen.

DVD Hrůza v Connecticutu 2: Duch Georgie vyšlo v České republice v distribuci společnosti AQS, a.s. – divize Magic Box. Disk obsahuje dobře znějící anglický a český zvuk Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky. Obraz je ostrý, čistý a dokonale přehledný i v četných nočních scénách. Obraz je ve formátu 16:9 (2.40:1). Na disku nejsou žádné bonusy.

Na českém dabingu se podíleli: Filip Švarc - Chad Michael Murray, Jolana Smyčková, Anna Nemčoková, Andrea Elsnerová, Tomáš Juřička, Radek Hoppe, Libor Hruška, Radka Stupková, Jana Postlerová, Bohdan Tůma, Martin Sobotka, Hana Krtičková, Ivo Novák, Stanislav Lehký a další.

Překlad: Lidmila Hrůzová
Dialogy: Alena Navrátilová
Zvuk: Matěj Večeřa, Michal Černík