Uživatel z e-shopu marián D. | 23.9.2014 20:40

gregg | 14.8.2014 03:22

Klasická plastová krabička, přebal bez vnitřního artworku, potisk disku shodný s přední stranou přebalu.

Poměrně nevyrovnaná kvalita obrazového přepisu, místy parádní, ostrý obraz, místy jen průměrná kvalita.

Kvalitní česká zvuková stopa, dialogy jsou až na pár drobností krásně srozumitelné, což u českých filmů poslední dobou nebývá samozřejmostí.

Bonusové materiály představuje film o filmu, v němž všichni všechno chválí, a trailer. Vís jsem ale od této laciné edice ani nečekal.

Pokus o český psychothriller, děj se ale strašně vleče, až do konce se mlží, kdo má být vlastně tou hrozbou pro ostatní, takže vám to začne být časem vlastně jedno a už jen čekáte na konec filmu, s jaku pointou se tvůrci vytasí. Bohužel zklamání.

Logan | 25.5.2013 15:55

Pravděpodobně úspěšný podnikatel Adam chce svému bratrovi přivést na rodinnou oslavu profesionální společnici. Někde na severu Čech, když obhlíží z auta pouliční prostitutky mu do auta skočí pohledná Teodora, kterou pronásleduje přítel Richard. Zanedlouho se Richardovi ztratí a Adam Teodoře přednese svůj plán. Když doprovodí jeho samotářského bratra na oslavu a bude se vydávat za jeho přítelkyni muže si vydělat deset tisíc. Ona to přijímá a Adam ji odveze na rozlehlý a odlehlý statek, který obývá jeho bratr Petr. Po jejich stopách však stále slídí nevyzpytatelný Richard, který do pátrání zapojí i svého známého z Ústecké kriminálky. Na statku se mezitím Teodora, se s podivínem Petrem vůbec necítí bezpečná, a to ještě neví o jeho zakrváceném svetru, který skovává ve skříni. Prostě divná atmosféra nervozity a strachu, který se vznáší nad statkem, jí přinutí k útěku. Daleko se ale nedostane a než se naděje, skončí zamčená v pokojí na Petrově statku. To už ale před branou podezíravě čuchá žárlivý Petr. Na světlo postupně vyplývají skutečnosti z minulosti strašidelného statku, ale i události z nedávné minulosti, prostřednictvím kterých se do celé události zapojí i zásahovou jednotku policie, která razantně tuto podzimní neděli ukončí.

Snímek Záblesky chladné neděle je českým zářezem do žánru thrilleru. Režisérsky za filmem stojí Ivan Pokorný a scénář napsala Iva Procházková. I když snímek není bez chyb a zejména konec je zmatený a divně, zkratkovitě natočený, tak lze ocenit odvahu tvůrců a herců, že do tohoto žánrového pokusu vůbec šli. Technicky je film rozpolcený. Některé scény jsou až křišťálově ostré a dokonalé a některé scény jsou zase rozmázlé a obraz se klepe. Nicméně atmosféra filmu má místy až hororový nádech a napětí, pro samu existenci thrilleru věc nejdůležitější, se na mě, jako na diváka, bez problému přeneslo. Povedené jsou také lokace natáčení, zejména tedy statek samotný. Podle různých recenzí, které jsem před zhlednutím filmem četl, jsem to čekal rozhodně horší. Takhle jsem byl docela překvapen a i když snímek zůstal někde na půli cesty, rozhodně si nezaslouží úplné zatracení.

DVD Záblesky chladné neděle vyšlo v České republice v distribuci společnosti AQS, a.s. – divize Magic Box. Disk obsahuje standardní český zvuk Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými, anglickými a německými titulky. Obraz je některých pasáží ostrý a čistý a v některých, zejména tmavějších trochu rozmazaný. Několikrát během přehrávání se zmenšil i nastavený formát obrazu, což je vinou disku. Formát obrazu je 16:9.

Bonusové matriály tvoří:

- film o filmu