Klasika zvuku Dolby Digital 5. 1 Čeština a Dolby Digital 5. 1 Angličtina. Titulky: české, řecké, anglické pro neslyšící.

Bonusového materiálu filmu Pařba na třetí je velice pomálu. Pouze prodloužené a vynechané scény. Slabota :(

Poslední závěrečná kapitola filmů: Pařba ve Vegas a Pařba v Bangkoku. Sbírka kompletní. Spokojenost.

jaturcat | 2.11.2013 16:39

Solidní pokračování. Sice na jedničku to v žádném případě nemá - proto jsem bral jen DVD, ale jinak to špatné není. Zvuk i obraz poplatný kvalitě DVD.

Logan | 12.10.2013 15:05

Rodině již konečně dojde trpělivost s magorem Alanem, který navíc přestal užívat předepsané prášky. Poté, co si koupil žirafu a vzápětí jí na dálnici nevědomky o most urazil hlavu, se ho jeho blízcí rozhodnou poslat do sanatoria. Alan nakonec souhlasí, ale pod podmínkou, že ho tam doprovodí všichni jeho kamarádi. Tak se zase Alan, Phil, Stuart a Dough vydávají na cestu. Jejich plány jim však zkříží mafián Marshall, který unese Dougha a aby ho zachránili, musí ostatní vypátrat nebezpečného zločince a dobrodruha Leslieho Chowa. Bláznivé situace se vrší jedna přes druhou. Hrdiny osud hrdiny zavane i do Mexika, aby se pak všichni sešli tam, kde to všechno před lety začalo, tedy do Las Vegas.

Konečný díl trilogie režíroval opět Todd Phillips. Zápletka o „oknu“ kdy si hrdinové postupně vzpomínají na prožité události je už vyčerpaná, a tak tento faktor tentokráte přítomen není a film se odehrává jako standardní komedie. Film se naštěstí soustředí hlavně na postavy Alana a pana Chow, které jsou také jedinými nositeli alespoň nějakého humoru. Už jenom jejich samotná vizáž a ústní projev je dostatečně vtipný. Alespoň že tak, protože jinak toho film k úsměvu moc nenabízí. Už jenom proto doporučuji koukat na film v originále, protože s dabingem se i to málo humoru vytrácí. Ostatní postavy jsou upozaděny a jsou vlastně jen do počtu, protože ti dva by si bohatě vystačili sami. Snímek je docela svižný, takže jsem se ani nenudil, ale jinak jsem z filmu moc odvařen nebyl.

DVD Pařba na třetí, vyšlo v České republice v distribuci společnosti AQS, a.s. – divize Magic Box. Obraz je ostrý, čistý a víceméně bez problému. Formát obrazu je 16:9 (2.40:1). Zvuk je ve standardní DVD kvalitě. Jazyk je v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými a anglickými titulky.

Na českém dabingu se podíleli: Michal Jagelka - Bradley Cooper (Phil), Zbyšek Pantůček - Ed Helms (Stu), Tomáš Racek - Zach Galifianakis (Alan), Jakub Saic - Justin Bartha (Doug), Ivan Jurka - Ken Jeong (Pan Chow), Jaromír Meduna - John Goodman (Marshall), Lucie Juřičková - Melissa McCarthy (Cassie), Jaroslav Kaňkovský - Jeffrey Tambor (Sid), Jitka Ježková - Sasha Barrese (Tracy), Jana Páleníčková - Jamie Chung (Lauren), Zbyšek Horák, Miriam Chytilová, Filip Švarc, Alice Šnirychová, Milan Slepička, Ernesto Čekan, Václav Rašilov, Marianna Jurková, Monika Buchtová a další

Překlad: Martin Massaniec
Vedoucí výroby: Zdeněk Mahdal
Dialogy a režie: Miriam Chytilová
Vyrobila: Tvůrčí skupina Josefa Petráska ve studiu Pro-Time 2013

50 %

Bonusové materiály tvoří vystřižené, rozšířené a nepovedené scény (v originále s českými titulky).

Logan | 26.5.2013 16:33

Sociopat Alan je sám o sobě pro svou rodinu drsný oříšek. Když však způsobí hromadnou havárii na dálnici, protože si domů v přívěsném vozíku vezl žirafu, vyjde najevo, že už několik měsíců nebere předepsané prášky. Po hádce, která následuje, umírá Alanův otec. Na pohřbu se sejdou příbuzní, známí i kamarádi včetně fešáka Phila, zubaře Stuarta a Alanova švagra Dougha. Ti se společně s rodinou rozhodnou, že by bylo nejlepší poslat Alana na léčebný pobyt do sanatoria. Pod příslibem, že ho tam kamarádi doprovodí, nakonec Alan souhlasí a partička se vydá na cestu. Během jízdy je však přepadnou zamaskovaní únosci. Ti je všechny přivedou před mocného gangstera Marshalla. Ten si Dougha si nechá jako pojistku a rukojmí a zbytek party má za úkol vypátrat vychytralého, zvráceného zločince a dobrodruha Leslieho Chowa, který nedávno důvtipně utekl z thajského vězení a který Marshallovi ukradl větší množství zlatých cihel. Protože sociopat Alan má na určité úrovni s psychopatem Chowem navázaný vztah, zavede je horká stopa do mexické Tijuany, kde na asijského pidižvíka opravdu narazí. Situace se však zkomplikuje a pro zlato se budou muset vloupat do vily jistého mexického boháče. Chowovi se ale nedá věřit ani za mák, a tak během chvíle nemají parťáci ani zlato ani Chowa. Měli však i trochu štěstí v neštěstí, a proto po krátkém pobytu v mexickém „krimu“ zjistí, že se musí vydat tam, kde to všechno tenkrát začalo, tedy do Vegas. Tam dojde nejen k téměř neuvěřitelné události, a sice že se Alan na první pohled zamiluje, dokonce do ženy, ba co víc, zdá se, že jeho cit je opětován, ale v lasvegaském finále se konečně protnou cesty a osudy všech zúčastněných.

V roce 2009 přišel režisér Todd Phillips s komedií Pařba ve Vegas, která stavěla na tom, že hrdinové měli po prohýřené noci „okno“ a divák společně s nimi odhaloval, co vše prožili. Na podobné zápletce stavěl i následující díl Pařba v Bangkoku z roku 2011. Letos přišel režisér Todd Phillips s třetím dílem a snad i dílem posledním. Opustil již otřepanou zápletku „okna“ a snímek se odehrává ve standardní dějové linii bez flashbacků. Vlastně se v tomto filmu ani moc nechlastá ani nefetuje. Celý snímek navíc stojí pouze na dvou postavách a to na dvou magorech Alanovi a Chowovi. Ostatní jsou jen tak do počtu a víceméně nezajímaví. Doug ztvárněný Justinem Barthaou je krátce po začátku vzat jako rukojmí, takže ve filmu figuruje minimálně. Bradley Cooper jako Phil a Ed Helms jako Stu sice mají více prostoru, ale že by s nimi byla nějaká mega zábava, to teda není. Takže zbývá přiteplený Alan v podání Zacha Galifianakise a přiteplený pan Chow hraný Kenem Jeongem. Tím přitepleným mám na mysli tu skutečnost, že jejich sexuální orientace není ve filmu přesně definována, a to ani přes Alanovu svatbu a Chowovi večírky s běhnami. Ve společných scénách Alana s Chowem totiž vždy prosakuje takové až milenecké jiskření. Přesto jsou to právě tito dva, kvůli kterým stojí za to na film vůbec koukat. Už jenom jejich samotná vizáž je komická. V některých scénách jejich vizáž ve spojení s pózami, jež zaujímají, stačí k vyvolání smíchu. K tomu je potřeba započítat zejména Chowuv hlasový projev a svérázný smích a musím uznat, že jsem se i já párkrát opravdu zasmál. Tím jak se ve filmu střídají lokace, a že tempo je docela svižné, jsem se ani nestihl začít nudit. Jako komedie mě sice snímek až na výjimky moc nepobavil, ale ani mě vyloženě neurazil.

Fanoušci předchozích dílů si jistě ani tento film nenechají ujít. Míra, druh a úroveň humoru je u každého z nás jiná, proto je mi jasné, že si snímek své diváky najde. Nemáte-li minulé díly v oblibě, tímto počinem si chuť nezpravíte.