Hodnocení Výlet s mámou (DVD)

Celkem hodnocení: 3 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:11.12.2017
Uživatel z e-shopu Nikola Ž. | 11.12.2017 18:56

Uživatel z e-shopu krtkuvsen | 7.7.2013 14:24

Skvělá komedie s ještě lepším hereckým obsazením a skvělým dabingem. Pohodový film na útěk z reality..Stojí určitě za podívání. Tento film určitě zařadím do své filmotéky....

Logan | 10.6.2013 15:58

Andy vynalezl organický, tj. nejedovatý čistící prostředek. Bohužel jeho prezentační schopnosti zaostávají za jeho vědeckými znalostmi. Takže nemůže tento převratný výrobek nikde udat. Při jedné návštěvě u své přehnaně starostlivé matky, která od smrti manžela žije sama, se Andy dozvídá o jedné zásadní události z její minulosti. Jelikož ho čeká cesta po několika státech, kde chce svůj produkt nabízet, nabídne mámě, aby jela s ním, s tím že jejich cílem bude San Francisco. Během společného cestování se často dostanou na citlivá témata a syn s matkou budou mít konečně příležitost posílit dosti pošramocené vzájemné vztahy. Mimo jiné Andy zlidští svou prodejní strategii a máma Joyce začne po mnoho letech opět naplno žít.

Snímek Výlet s mámou svádí do jednoho filmu komediální stálici Setha Rogena a filmovou legendu Barbru Streisand. Snímek není prvoplánou komedií, jak by se mohlo na první pohled zdát. Jde spíše o roadmovie a rodinné drama okořeněné více či méně veselými výstupy či historkami. První část je malinko nudná, ale když se dvojice vydá na cestu, už se na film kouká příjemněji. Dobré také je, že Streisand nesklouzla ke karikatuře šílené matky. Občas je sice na hraně, ale naštěstí tuto hranici nepřekročila.

DVD Výlet s mámou vyšlo v České republice v distribuci společnosti AQS, a.s. – divize Magic Box. Disk obsahuje kvalitní anglický a český zvuk Dolby Digital 5.1. Film je mimo jiné podpořen českými titulky. Obraz je čistý se sytými barvami a vždy přehledný. Jelikož koukám na filmy v originále s titulky, tak mi vadilo, že titulky byly moc nízko pod obrazem. Formát obrazu je 16:9 (2.35:1).

Na českém dabingu se podíleli: Valérie Zawadská - Barbra Streisand (Joyce Brewsterová), Marek Holý - Seth Rogen (Andrew Brewster), Lumír Olšovský - Brandon Keener (Ryan Mcfee), Pavel Šrom - Brett Cullen (Ben Graw), Petr Lněnička - Adam Scott (Andrew Margolis Jr.), Petra Hanžlíková, Lucie Svobodová, Zuzana Skalická, Braňo Holiček, Svatopluk Schuller, Milan Bouška, Radovan Vaculík, Jan Vágner, Jiří Kvasnička a další.

Překlad: Martin Massaniec
Dialogy a režie: Jiří Kvasnička
Vyrobila: Tvůrčí skupina Josefa Petráska ve studiu Pro-Time 2012