Hodnocení S MADONNOU V POSTELI (DVD)

Celkem hodnocení: 3 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:29.10.2015
Uživatel z e-shopu Petr S. | 29.10.2015 15:50

tolki5 | 14.12.2013 22:20

Logan | 30.10.2013 14:09

Během Madonnina světového turné Blond Ambition v roce 1990 doprovázel zpěvačku a její tým filmový štáb, který zaznamenal celý průběh šňůry. Snímek se soustředí hlavně na Madonnu, její názory na různé věci a problémy, vztahy s rodinou a jejím týmem. Rozhovory se točí i kolem homosexuality a sexu obecně, jak je pro Madonnu typické. Něco málo prostoru dostali ve filmu i členové jejího štábu jako tanečníci, doprovodné zpěvačky apod. Jde hlavně o koláž různých situací, někdy improvizovaných, někdy nahraných a jindy zas úplně bezprostředních. Část stopáže zabírají záznamy z koncertů i trocha toho tréninku, větší část filmu se jen mluví. Jak je uvedeno na přebalu DVD, jde opravdu o stylizovaný dokument. Dokumentární, nekoncertní část je natočena černobíle, zatímco záznamy z koncertů jsou barevné. Ve snímku se mihne i řada hereckých a pěveckých celebrit. Pamatuji si, že když jsem byl dítě a film běžel v kinech, doprovázela ho jakási skandální pověst. Teď po letech, když jsem ho zhlédl, musím říct, to s tou skandálností není tak horké. Pro fanoušky Madonny asi s filmem není, co řešit. Lidé stojící mimo Madonninu fanouškovskou základnu nemají moc důvodů na film koukat.

DVD S Madonnou v posteli vyšlo v České republice v distribuci společnosti AQS, a.s. – Divize Magic Box. Obraz je čistý a ostrý. Nicméně zhruba polovina filmu je natočena černobíle a s hrubším zrnem, což byl dokumentaristův záměr. Formát obrazu je 16:9. Zvuk je docela v pohodě, ale odpovídá době vzniku filmu. Hudební části jsou kvalitnější než ty mluvené. Jazyk je v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. V případě, že si navolíte český dabing, stále slabě uslyšíte anglický originál, jak je u dabingu dokumentů běžné. Film je podpořen českými titulky. Na disku nejsou žádné bonusové materiály.

Na českém dabingu se podíleli: Ilona Svobodová – (Madonna), Miriam Chytilová - Olivia Newton-John, Libor Terš, Radovan Vaculík, Svatopluk Schuller, Otto Rošetzký, Jan Maxián, Bohuslav Kalva, Monika Schullerová, Radka Stupková a další.

Překlad: Hana Pafková
Produkce: Alena Hradcová
Zvuk: Luděk Hensl