Uživatel z e-shopu Jana V. | 6.8.2014 11:42

stano | 20.7.2014 14:57

Logan | 20.7.2014 13:16

Normální plastová krabička.

Obraz je perfektní. Zcela odpovídá stylizaci snímku. Formát obrazu je 16:9 (2, 40:1).

Zvuk je ve standardní DVD kvalitě. Jazyk je v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je mimo jiné podpořen českými titulky.

Na českém dabingu se podíleli: Jakub Saic - Sullivan Stapleton (Themistokles), Jitka Moučková - Eva Green (Artemisia), Tereza Bebarová - Lena Headey (královna Gorgo), Marek Holý - Hans Matheson (Aeskylos), Libor Hruška - Callan Mulvey (Scyllias), Oldřich Hajlich - Jack O'Connell (Calisto), Miroslav Táborský - Andrew Tiernan (Ephialtes), Zdeněk Mahdal - Christopher Sciueref (general Kashani) + Andrew Pleavin (Daxos), Zdeněk Podhůrský - Rodrigo Santoro (Xerxes), Pavel Šrom - David Wenham (Dilios), Jaroslav Horák - Ashraf Barhom (general Bandari), Zdeněk Maryška - Igal Naor (král Darius), Petr Vágner, Zbyšek Horák, Antonín Navrátil, Bohuslav Kalva - David Sterne, Josef Jandač, Tomáš Zedek a další.

Dialogy: Lenka Benešová
Zvuk: Jiří Götz
Režie: Bohdan Tůma
Vyrobila: Tvůrčí skupina Josefa Petráska ve Studiu Pro-Time 2014

Bonusové materiály jsou v originále s českými titulky:

- krátký film o natáčení námořních bitev

Snímek režiséra Noama Murro navazuje na trhák z roku 2006. Zachovává si stejný vizuální způsob zpracování. Hudební doprovod se nese ve stejném duchu. Vrací se i pár známých postav. Hlavní slovo však mají postavy nové. Přibilo trochu krve a brutality. Bitvy a souboje jsou nerealistické, ale efektní a dobře se na ně kouká. Snímek se ještě více odpoutal od skutečných historických událostí směrem k fantasy. Oproti předchozímu filmu však není děj omezen místem a je rozptýlen v několika lokacích, což v souvislosti s většinovou absencí „správně vyšinutých“ Sparťanů a jejich specifickým přístupek k životu, vytváří jinou atmosféru než u původní Třístovky. Tento film není vyloženě špatný. Jen není lepší a je prostě jiný, a to je vlastně dobře. Na DVD se mi film líbil více než v kině, protože už jsem věděl, co od něj očekávat, takže jsem nebyl zklamán.

70 %