Hodnocení Konzultant (DVD)

Celkem hodnocení: 4 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:19.8.2014
Uživatel z e-shopu Zdeněk H. | 19.8.2014 11:23

super plastová krabička

Bonusy ty tedˇnevím jestli tam byly

No z tohoto dvd jsem byl bohužel zklamané Jako chvílu mě to bavilo ale že by to byl nakej film kerej bych musel vidět znovu tak to ne a atˇse na mě nikdo nezlobí Toto DVD hodnotím jako nic moc Zdenda Hudec

Uživatel z e-shopu jan T. | 11.5.2014 00:20

stano | 4.5.2014 16:35

Logan | 6.4.2014 17:07

Obraz je čistý, ostrý, se sytými barvami. Formát obrazu je 16:9 (2.40:1).

Zvuk je ve standardní DVD kvalitě. Jazyk je mimo jiné v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je mimo jiné podpořen českými a anglickými titulky.

Na českém dabingu se podíleli: Filip Blažek - Michael Fassbender (Advokát), Martin Stropnický - Javier Bardem (Reiner), Michal Dlouhý - Brad Pitt (Westray), Kamila Špráchalová - Cameron Diaz (Malkina), Dana Černá - Penélope Cruz (Laura), Jan Vlasák - Rubén Blades (Jefe), Dana Batulková - Rosie Perez (Ruth), Martin Sobotka - John Leguizamo, Miroslav Hanuš - Dean Norris (Kupec), Irena Máchová - Natalie Dormer (Blondýna), Dalimil Klapka - Bruno Ganz (prodejce diamantů), Zdeněk Podhůrský - Goran Visnjic (bankéř), Vilém Udatný - Édgar Ramírez (kněz), Libor Bouček, David Suchařípa, Martina Šťastná, Ernesto Čekan, Nikola Navrátil, Stanislav Lehký, Tomáš Karger, Jan Szymik a Zuzana Mixová a další.

Produkce: Ivana Prejdová a Veronika Dvořáková
Zvuk: Jindřich Kravařík
Překlad: Anna Polanská
Dialogy a režie: Vladimír Žďánský
Vyrobilo: v roce 2013 Barrandov studio dabing

- trailer
- 3 krátká videa s postavami filmu, která jsou sice zajímavá, ale neuchopitelná, jako film sám (v originále s anglickými titulky)

Snímek režiséra Ridley Scotta je natočen podle scénáře Cormacka McCarthyho. Většina postav jsou amorální individua, což způsobuje určitou chladnost snímku a neschopnost diváka pustit si některou postavu blíže k tělu. Chování a jednání postav není v řadě případů vysvětleno, což se týká i detailů hlavní zápletky. Postavy dlouze mluví o tématech, která s dějem nesouvisí, což s sebou přináší větší náročnost na sledování. Ve filmu jsou však i povedené okamžiky a pár opravdu silných scén. Násilí a krve se snímek rozhodně nebojí a naturalisticky je ukazuje, i když něco málo ponechá nedopovězeno. Je škoda, že těch několik povedených scén je obloženo nudným a dlouhým plkáním. Po herecké stránce snímku nelze nic vytknout. Jen jsem byl překvapený, jak málo výrazný byl Michael Fassbender v titulní roli. To však mohlo být tvůrčím záměrem, aby to zvýraznilo jeho morální ohebnost a slizkost. Každopádně Javier Bardem hrající Reinera a Brad Pitt jako zprostředkovatel Westray jsou ve svých rolích výraznější, což platí vlastně i o Cameron Diaz hrající mrazivě vychytralou Malkinu. Bohužel Ridley tentokrát nezužitkoval perfektní herecké obsazení.

60 %