jan toman | 1.12.2014 01:48

SUPER VŠE JAK MA BYT KVALITA STOJI ZA TO ŽADNE CHYBY JSEM NENAŠEL VŠE V POŘADKU DOPORUČUJI TENTO FILM!!!!!!!

Logan | 2.11.2014 16:37

Obyčejný plastový obal.

Obraz je velmi povedený. Je čistý, ostrý, se sytými barvami. Formát obrazu je 16:9 (2.40:1)

Zvuk je na formát DVD také nad očekávání povedený. Jazyk je mimo jiné v angličtině a češtině Dolby Digital 5.1. Film je podpořen mimo jiné českými titulky.

Na českém dabingu se podíleli: Pavel Soukup - Patrick Stewart (profesor Xavier - starší), Zdeněk Mahdal - Hugh Jackman (Logan), Lumír Olšovský - James McAvoy (profesor Xavier - mladší), Martin Stránský - Michael Fassbender (Erik Lehnsherr - mladší), Petr Neskusil - Nicholas Hoult (Hank McCoy / Beast), Terezie Taberyová - Jennifer Lawrence (Raven / Mystique), Daniel Margolius - Shawn Ashmore (Bobby Drake / Iceman), Dana Černá - Halle Berry (Ororo Munroeová / Storm), Petr Pelzer - Ian McKellen (Eric Lensherr - starší), Kristýna Valová - Ellen Page (Kitty Prydeová / Shadowcat), Bohdan Tůma - Peter Dinklage (Bolivar Trask), Zdeněk Podhůrský - Omar Sy (Bishop), Marek Holý - Evan Peters (Peter Maximoff / Quicksilver), Vojtěch Hájek - Josh Helman (William Stryker), Petr Gelnar - Lucas Till (Alex Summers / Havok), Adéla Kubačáková - Famke Janssen (Jean Grey), Martin Kubačák - James Marsden (Scott Summers / Cyclops), Petr Pospíchal - Kelsey Grammer (Hank McCoy / Beast - starší), Pavel Šrom - Mark Camacho (Richard Nixon), Petr Burian, Zuzana Slavíková, Ladislav Cigánek, Ivo Hrbáč, Bohuslav Kalva, Vanda Konečná, Zbyšek Horák a další.

Překlad: František Fuka
Zvuk: Petr Posolda
Produkce: Pavla Draxlerová
Úprava dialogů a režie: Petr Pospíchal
Vyrobilo: Barrandov Studio Dabing v roce 2014

- Nepovedené záběry a vtípky herců (v originále s českými titulky)
- Tři trailery
- Fotogalerie dávající nahlédnout do Traskovi společnosti
- Upoutávka na film Bohové a králové

Další snímek z univerza marvelovských mutantů je adaptací kultovního komiksového mini cyklu. Na post režiséra se vrátil Bryan Singer, který stál na počátku filmových úspěchů, které tyto komiksové adaptace v současné době hromadně sklízejí. Snímek spojuje některé hrdiny z předešlé První třídy i postavy z prvních tří filmů o X-Menech. Snímku sluší částečná stylizace do 70. let. Akce je přehledná a zajímavě natočená, přičemž se nezapomíná ani na psychologii a vývoj postav. Co více si můžeme přát? Na znalce čeká řada odkazů i narážek na předešlé filmy i na jiné události z x-menovského vesmíru. Snímek je velmi kvalitním zářezem do série. Na diváka tradičně čeká krátká potitulková scéna lákající na příští X-Men: Apocalypse.

85 %