Hodnocení Rodičovský manuál (DVD)

Celkem hodnocení: 2 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:8.6.2013
Uživatel z e-shopu krtkuvsen | 8.6.2013 12:18

Další pěkný rodinný film. Skvělé herecké obsazení, dobrý dabing. Tento film si určitě zařadím do své filmotéky. Těším se na další skvělé filmy ve FILMARENĚ.

Logan | 25.5.2013 14:11

Artur Decker, zvaný Artie je již několik desetiletí basebalovým komentátorem místního týmu. Letošní sezóna skončila a on s pocitem dobře vykonané práce dostal od vedení nečekaně padáka. Ve stejnou chvíli se na něj a manželku Diane obrátí se žádostí jejich dcera Alice, aby jim na týden pohlídali děti, protože by si s manželem chtěli po čtyřech letech udělat dovolenou. Diane nadšeně souhlasí, protože se s dětmi vídají minimálně a i přes Artieho počáteční nechuť se vydávají za dětmi do Atlanty. V Alicině inteligentním domě jsou zasvěceni do moderní a velmi liberální výchovy třech ratolestí. Diane s Artiem se na sbližování vrhnou po svém. V průběhu týdne tak nejen, že s dětmi navážou to správné rodinné pouto a pomůžou jim vyčistit i jejich současné vztahy, ale po mnoha letech začnou konečně fungovat jako rodina a Artie najde i optimální způsob, jak si vykompenzovat ztrátu zaměstnání.

Ač by se mohlo zdát po zhlédnutí traileru a vlastně i obalu DVD, nejde o bláznivou rodinnou komedii, ale o místy vtipný, místy dojemný film o budování rodinných hodnot. Ani děti ve filmu nejsou typičtí „smradi“, kteří dospělým otravují život zákeřnými nástrahami, ale víceméně normální mláďata s problémy, které se během týdne soužití s prarodiči podaří odstranit, a to není nic vyloženě nereálného. Herecké výkony zúčastněných jsou adekvátní včetně dětských představitelů. Ke konci je to možná až trochu moc „slzavé údolí“, ale vzhledem k tématu a vůbec k celkovému ladění snímku na tom neshledávám většího problému.

DVD Rodičovský manuál vyšlo v České republice v distribuci společnosti Bontonfilm a.s. Disk obsahuje mimo jiné kvalitní a čistý anglický a český zvuk Dolby Digital 5.1. Film je podpořen titulky v mnoha jazycích včetně češtiny. Obraz je ostrý a přehledný a je ve formátu (1.85:1).

Na českém dabingu se podíleli: Jiří Prager - Billy Crystal (Artur Decker), Zuzana Skalická - Bette Midler (Diane Deckerová), Hana Ševčíková - Marisa Tomei (Alice Simmonsová), Anna Marie Šedivková, Marek Libert, Jan Köhler, Jakub Nemčok, Zdeněk Podhůrský, Zbyšek Horák, Václav Knop, Vanda Konečná, Dana Černá, Martin Draxler, Anna Nemčoková, Jindřich Žampa, Martin Kubačák, Stanislav Lehký, Otto Rošetzký, Olga Želenská, Kristýna Valová, Aneta Talpová, Jana Hermachová a další.

Produkce: Pavla Draxlerová
Překlad: Anna Polanská
Zvuk: Petr Posolda