Hodnocení Chceš pěstí? (DVD)

Celkem hodnocení: 4 Průměrné hod.:  Poslední příspěvek:9.3.2015
Drak76 | 9.3.2015 23:19

Balenie filmu je šedočierne s hlavnýma protagonistami na prednom obale. Dobre zovolený motív k filmu. Čo sa týka balenia filmov od Filmarény, tak vôbec sa nemôžem sťažovať. Je to až moc precízne balené. Chalani, niekedy to až moc preháňate s tým balením do bublinkových fólii. Toľko to omotávate, že niekedy mám izbu plnú fólii ako filmov. Sranda musí byť.

Tak obraz je výborný. Film má veľmi solídny prepis na DVD-čku. Obraz je sýty s jemným nádychom a hlavne v tých nočných scénach. Proste perfektný obraz.

Zvuk je v angličtine výborný priam geniálny. Český dabing je proste super. V stredovom repráku je to perfektné. Nemôžem pochopiť jednu vec. Prečo filmy od Bontonu majú dabingy na super vysokej úrovni v stredovom reproduktore a Warneráci zase slabšie.

Zase ďalší dobrý akčný film bez bonusov. Ja viem, jedná sa o nezávislý titul spoločnosti MEDIAPRO Pictures. Bontonfilm sa snaží dávať na ne bonusy. Tu to asi nešlo inak.

Čo viac dodať. Veľmi dobre spracovaný akčný film s podsvetia, kde kriminalita nemá hranice. Rydley Scott je super dobrý nielen režisér, ale v tomto prípade aj vynikajúci producent tohto filmu. Klobúk dole.

Odkaz pre Logana : Načo toľko zbytočného písania okolo toho filmu. Obsah filmu je zbytočný, tak isto aj údaje o zvukoch a titulkách.
A ešte veľká zbytočnosť o dabingu. Také veci sa skôr píšu na fórach ako dabingfórum. Strašne moc toho rozpisuješ, pri filmoch, ktoré som si všimol. A ešte aj dokonca o vydavateľovi. Pre mňa je to síce dôležité, ale nie až tak podstatné, pretože ponuky dostávam jak z Bontonfilmu, tak i z Magic Boxu. Takže o každom filme viem, čo vyjde. Profesionálne sa tomuto venujem 25 rokov.
A vypisaovať ešte aj dablérov. To je skôr pre profesionálov a profesionálnych fajnšmejkrov dabingu. To mám v malíčku. Dabingfórum to istí. Prospievaj tam radšej ako ja a nie tu.

Uživatel z e-shopu JAN T. | 14.7.2014 13:52

Logan | 17.6.2013 17:14

Detektiv Max Lewinsky z londýnské kriminálky jde po krku úspěšnému lupičovi Jacobu Sternwoodovi. Jedné noci po další loupeži se k němu už, už přiblíží, aby si však nechal Sterwooda zase utéct neznámo kam a ještě si začal léčit prostřelené koleno. Po pár letech zadrží policie na letišti postřeleného mladíka, ze kterého se překvapivě vyklube Sternwoodův syn. Max se chytí příležitosti a prostřednictvím zraněného kluka nastraží na Jacoba past. Sternwood sice není žádný hlupák, ale přece jen se vrátí ze svého Islandského úkrytu zpět do Londýna, kontaktuje staré komplice a rozjíždí vlastní vyšetřování a servítky si při tom rozhodně nebere. Z opačného konce se za stejným cílem dere i detektiv Max. Na konec oba zjistí, že se Sternwoodův syn, Max i jeho parťačka zapletli do vysoké a nebezpečné hry, jejíž rozlousknutí si žádá přehodnotit dosavadní postoje a navázat nezvyklá a nečekaná spojenectví.

Snímek Chceš pěstí? je stylovým mixem anglického akčního filmu z kriminálního podsvětí a seversky chladné kriminálky s náznakem vyššího spiknutí. Trochu se ve filmu vyšetřuje, trochu a ke konci více než trochu se střílí a dojde i na nějaké to chlapské porozumění. Film má od začátku do konce přímý tah na branku a realistickou, temnou atmosféru a i když není úplně bez chyb, pořád jde ve svém žánru o nadprůměrný počin. James Mc Avoy se s detektivem Lewinskym stíhaným traumatem z minulosti popasoval s přehledem. Jenom nevěřím, že může policajt z kriminálky v terénu pracovat bez pistole. Mark Strong ztvárnil dalšího ze svých zločinců, ale zde je o poznání sympatičtější a je to vlastně čestný zločinec. Nepochopil jsem naprosto nesmyslný český překlad originálního názvu Welcome to the Punch. Originál odkazuje na jisté skladiště jménem Punch.

DVD Chceš pěstí?, vyšlo v České republice v distribuci společnosti Bontonfilm a.s. Disk obsahuje kvalitní a čistý anglický a český zvuk Dolby Digital 5.1. Film je podpořen českými titulky a českými titulky pro neslyšící. Obraz je ostrý a přehledný i v tmavých scénách, kterých je ve filmu většina. Formát obrazu je 16:9 (2.40:1). Na disku nejsou žádné bonusové materiály.

Na českém dabingu se podíleli: Martin Sobotka - James McAvoy (Max Lewinsky), Pavel Vondra - Mark Strong (Jacob Sternwood), Jolana Smyčková - Andrea Riseborough (Sarah Hawksová), Libor Hruška - David Morrissey (Thomas Geiger), Pavel Rímský - Peter Mullan (Roy Edwards), Bohdan Tůma - Daniel Mays (Nathan Bartnick), Tomáš Juřička - Johnny Harris (Dean Warns), Jana Postlerová - Ruth Sheen (Warnsova babička), Filip Švarc - Daniel Kaluuya (Juka), Andrea Elsnerová - Natasha Little (Jane Badhamová), Hana Krtičková, Radek Hoppe, Ivo Novák, Radka Stupková, Stanislav Lehký a další

Zvuk: Matěj Večeřa, Michal Černík
Dialogy: Ivan Kotmel

Tom Hardy | 10.6.2013 02:00